Mistä eronnut n. 50-vuotias voi löytää miehen?
Olisiko neuvoja, pari vuotta kohta yksinäisyyttä takana.
Tinderiin en haluaisi tässä iässä, joku muu fiksumpi treffipalsta?
Onko kaikki hyvät miehet jo varattuja? Kaipaisin kaveria viikonloppuihin ja läheisyyttä, en hae seksisuhdetta. Baareissa en viihdy, mitä muita vaihtoehtoja on?
En ole ihan toivoton tapaus, koska pari vanhaa tuttua on lähestynyt eron jälkeen, mutta niissä ei ollut kemiaa.
Kommentit (109)
Nämä painosta jauhajat on niin väsynyttä porukkaa ja mitä ilmeisimmin parittomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin 52 vuotiaana ihanan 38 v miehen työpaikaltamme. Nyt 8 vuotta yhdessä ja onnellisia.
jaksaako mies vielä nussia mummoa?
Onko se mummon nussuminen jotenkin enemmän voimia vaativa laji, kuin vaikkapa nuoren naisen nussiminen?
vaatii ainakin mielen lujuutta, että pystyy kiinnostumaan naisesta jonka kohtu on homeessa ja kaikki roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, enkä näe seksitöntä suhdetta parisuhteena. Se on ystävyyttä tai kaveruutta, mutta että seksistä lähtisin kulttuuriin, tai shoppailemaan, on kaukainen ajatus.
Siis seksittä en lähde mihinkään kulttuuriin, tai shoppailemaan. Matkoille ja kaljoille voisin lähteäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä ainakaan deittisivustoilta tunnu löytyvän. Suurin osa seksin vonkaajia tai muuten vaan omituisia. Ihan tavallisen näköisillä ukoilla välillä ihan älyttömät vaatimukset naisen ulkonäön suhteen. Jotenkin aina huvittaa semmoset tapaukset
"En hae seksisuhdetta"
Miksei se seksi kiinnosta? Miten näissä 50+ naisten kirjoituksissa missä kaivataan miestä, rajataan usein seksi ulkopuolelle? Voisihan parhaassa tapauksessa sen seksin myötä syntyä ihmissuhdekin.
Itse olen viittäkymppiä lähentelevä nainen ja pitkässä parisuhteessa. Seksi on yksi elämän suurista nautinnosta. Vaikea kuvitella että jos eroaisin, kiinnostus asiaan lopahtaisi. Ymmärrän toki että hyvää seksiä ei ole joka oksalla tarjolla mutta harva asia elämässä muutoinkaan suoraan syliin lankeaa.
Ei hän varmaan tarkoita, ettei seksiä olisi ollenkaan tai ei se kiinnostaisi, vaan että seksin saanti ei ole pääasia miksi haluaa suhteen. Monet miehet ikäluokassa valitettavasti haluaa naisen juuri lähinnä seksin takia, ja muuten ei kiinnosta yhteiselämä ja sitoutuminen. Tykkäisi vaan tavata välillä paneskelun merkeissä.
Itse olen tosin sellainen, että en haluaisi seksiä ollenkaan. Esivaihdevuosissa 40 v jälkeen meni jo halut ja kiinnostus siihen ja hyvä vaan, aikoinaan häiritsi paljonkin elämää liian usein päässä pyörivät seksifantasiat ja kaikenlaiset halut. Mutta jos löytäisin mukavan miehen, voisin minä sitä seksiäkin harrastaa, vaikkei se mulle mitään iloa tuota.
Vierailija kirjoitti:
Nämä painosta jauhajat on niin väsynyttä porukkaa ja mitä ilmeisimmin parittomia.
Kuten ne läskit 5-kymppisetkin jotka haikailee parisuhteen perään.
Sullahan oli mies. Ota lusikka kauniiseen käteen ja mene sopimaan asiat hänen kanssaan.
Ei ihmiset oo mitään vaihdettavia esineitä. Rikkinäinen sohva etsii hajonnutta rahia. Mikä voisikaan mennä pieleen?
Gambiasta saa rantaleijonan ja kookospähkinöitä toimistotarvikkeilla.
Nainen: En hae seksisuhdetta.
Mies: Haen seksisuhdetta.
Miten yhdistäisit nämä hakukriteerit toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä ainakaan deittisivustoilta tunnu löytyvän. Suurin osa seksin vonkaajia tai muuten vaan omituisia. Ihan tavallisen näköisillä ukoilla välillä ihan älyttömät vaatimukset naisen ulkonäön suhteen. Jotenkin aina huvittaa semmoset tapaukset
"En hae seksisuhdetta"
Miksei se seksi kiinnosta? Miten näissä 50+ naisten kirjoituksissa missä kaivataan miestä, rajataan usein seksi ulkopuolelle? Voisihan parhaassa tapauksessa sen seksin myötä syntyä ihmissuhdekin.
Itse olen viittäkymppiä lähentelevä nainen ja pitkässä parisuhteessa. Seksi on yksi elämän suurista nautinnosta. Vaikea kuvitella että jos eroaisin, kiinnostus asiaan lopahtaisi. Ymmärrän toki että hyvää seksiä ei ole joka oksalla tarjolla mutta harva asia elämässä muutoinkaan suoraan syliin lankeaa.
Ei hän varmaan tarkoita, ettei seksiä olisi ollenkaan tai ei se kiinnostaisi, vaan että seksin saanti ei ole pääasia miksi haluaa suhteen. Monet miehet ikäluokassa valitettavasti haluaa naisen juuri lähinnä seksin takia, ja muuten ei kiinnosta yhteiselämä ja sitoutuminen. Tykkäisi vaan tavata välillä paneskelun merkeissä.
Itse olen tosin sellainen, että en haluaisi seksiä ollenkaan. Esivaihdevuosissa 40 v jälkeen meni jo halut ja kiinnostus siihen ja hyvä vaan, aikoinaan häiritsi paljonkin elämää liian usein päässä pyörivät seksifantasiat ja kaikenlaiset halut. Mutta jos löytäisin mukavan miehen, voisin minä sitä seksiäkin harrastaa, vaikkei se mulle mitään iloa tuota.
Hyvän parisuhteen löytäminen on aina epävarmaa, niin miksei etsintäaikana nauttisi seksistä? Itse ajattelen että viisikymppisenä kannattaa ottaa ilo irti seksistä, jos vain haluja vielä on, eikä haikailla parisuhteen perään ja olla ilman sekä kumppanuutta että seksiä, jos kohdalle ei hyvää parisuhdetta osu.
Käsittääkseni valtaosalla naisista ei kuitenkaan kiinnostus seksiin tyystin sammu vaihdevuosien myötä. Vaikeaa samaistua siihen, että elämän rajallisuus on selvästi jo näkyvissä ja ei tartuta elämän tarjoamiin nautintoihin, joita vielä on saatavilla, vaan entistä suuremmalla tarmolla pistetään paukkuja haavekuvan tavoitteluun, eli odotetaan omat kriteerit täyttävää kumppania.
Mutta each to their own ja jonkun kohdallehan se unelmien kumppanikin joskus osuu. Saa sitäkin jäädä odottamaan.
Mene vanhustentalon eteen päivystämään.
Ei voi. Taistelunorsua tai siiderivalasta ei kukaan kaipaa vierelleen. Sen ikäiset naiset tunnetaan. Pysy mökissäsi!
Vierailija kirjoitti:
Gambiasta saa rantaleijonan ja kookospähkinöitä toimistotarvikkeilla.
Gambiaan, Gambiaan, rantapoikia narraamaan
Vierailija kirjoitti:
50v nainen on jo liian vanha parisuhteeseen. Kannattaa keskittyä vain mummon rooliin.
Sekoitat hänet 50-vuotiaaseen pappaan.
Mies parisuhteeseen ilman seksiä? Voi olla vaikea homma paremmallakin naamalla. Isolla ja anteliaalla pankkitilillä voisi onnistua, mutta tuskin pitkäksi aikaa.
Miksi ihmeessä 50+ nainen ottaisi miehen riesoikseen? Pelkkää vaivaa heistä on.
N55
Itse 50v sinkkumies,mutta mun kohderyhmäni on 30-40 v naiset.AP vois kattella niitä 60-70 v miehiä niin vois löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensin kannattaa selvittää itselleen, MIKSI haluaa vielä miehen ja millaisen suhteen tarkalleen ottaen - vai haluaako edes. Itse tulin siihen tulokseen, etten sittenkään halua, ja olen nuorempi kuin sinä. Elämässä on niin paljon muutakin kuin miehet ja parisuhde. Etenkin tässä vähän kypsemmässä iässä. Muutenkin suhteet usein ottaa enemmän kuin antaa.
Sehän riippuu ihan ihmisestä! Ennen sitä kutsuttiin rakkaudeksi, tai rakastumiseksi, joka voi oikeasti pohjata ihan todellisiin ominaisuuksiin. Ei vaan hosu liikaa vaan ystävällisen jutustelun kautta asiat voivat edetä. Jos ylipäänsä suhtautuu toisiin kiinnostuneen uteliaasti, niin kyllä suhteen löytää, kaikki eivät vaan sitä etsi kun on hyvä keskittyä vaikka johonkin omaan tekemiseen. Itse kuulun tähän ryhmään, mutta ei se tarkoita ettenkö ole silti valmis, jos joku erityinen osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä 50+ nainen ottaisi miehen riesoikseen? Pelkkää vaivaa heistä on.
N55
Ihmisen ikävä toisen luo? Vaikka siksi.
Olen mies, enkä näe seksitöntä suhdetta parisuhteena. Se on ystävyyttä tai kaveruutta, mutta että seksistä lähtisin kulttuuriin, tai shoppailemaan, on kaukainen ajatus.