Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaan porukkaan kuulut?

Vierailija
07.04.2023 |

Siihen, joka hoitaa ihoaan ja hiuksiaan päivittäin, vai siihen, joka pesee kaiken päästä varpaisiin hajusteettomalla ja halvimmalla pesuaineella eikä ikinä käytä kosteusvoiteita tai kasvonaamioita tms.?

Kommentit (28)

21/28 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun ensimmäisen. Hoidan ihoani ja hiuksiani. Teen hiuksilleni öljyhoitoja kookosöljyn ja risiiniöljyn seoksella. Toisaalta peseydyn tavallisella Rexonan palasaippualla, koska se on vartalon iholleni paras. Joskus pesen sillä kasvotkin.

Vierailija
22/28 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaankaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, olen laiska hoitamaan ihoani koska kun innostun rasvaamaan kasvojani niin tulee joko allerginen reaktio tai iho alkaa kutisemaan.

Joka toinen päivä vähintään pesen hiukseni marketti shampoolla ja hoitoaineella, mieluummin sellaisella missä ei ole silikoneja.

Tykkään kyllä että jollekkin tuoksuu, en siis karta tuoksuja.

Vierailija
24/28 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä puunaan itseäni ehkä vähän liikaakin päästä varpaisiin, kaapit pursuaa eri tuotteita. Erityisesti rakastan tuoksuja: erilaisia suihkugeelejä ainakin 30 ja hajuvesiä pari sataa. 

Vierailija
25/28 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempiin.  Hoidan itseäni päivittäin hajuttomilla kalliilla ja halvoilla aineilla. Riippuu jokaisen varoista mikä on halpaa. Varsinkin kasvojen iho reagoi helposti hajusteisiin ja joihinkin muihin lisäaineisiin.

Vierailija
26/28 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIhän nuo aksi esimerkkiäsi kumoa mitenkään toisiaan. Molemmat hoitavat ihoaan päivittäin. 

Vierailija
27/28 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseen. Jälkimmäistäkin olen kokeillut mutta meni vain iho ja hiukset huonompaan kuntoon ja se vasta vei aikaa ja rahaa saada ne takaisin kuntoon. 

Vierailija
28/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi