Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut palvelusetelin johonkin toimenpiteeseen?

Vierailija
06.04.2023 |

Itse sain sellaisen tänään, tuli kuori HUS:ilta, kyseessä toimenpide joka maksaisi 1000-1200€ ja nyt maksaisin siitä omavastuuosuuden joka 100€, toinen vaihtoehto olisi jättäytyä HUS:in jonoon odottamaan aikaa.
Taidan maksaa tuon, saanpahan varata ajan siltä yksityiseltä jolta haluan, lista paikoista (esim.Bulevardin klinikka, Orton, Mehiläinen ja Aava) oli mukana ja vaihtoehtoja oli ainakin 8 paikkaa, ja voin valita ajankohdan itse.
Allekirjoituksena paperissa sairaalan ylilääkäri ja tällä tavoin helpottavat HUS:in jonoja ja jonotusaikaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sain myös, rintojen suurennusleikkaukseen.

Vierailija
2/8 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Espoossa palveluseteli kattaa palveluntarjoajan kaikki palvelut. Hiukan epäilen, että olet ymmärtänyt palvelusetelin idean väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain suonikohjujen poistoon

Vierailija
4/8 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä Espoossa palveluseteli kattaa palveluntarjoajan kaikki palvelut. Hiukan epäilen, että olet ymmärtänyt palvelusetelin idean väärin.

Mitä tarkoitat, millä tavoin väärin? Kerroin vain mitä saamassani postissa lukee.

Ap

Vierailija
5/8 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toimenpide? Kohta varmaan palvelusetelin voi tilata aivokirurgiaan myös.

Vierailija
6/8 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä toimenpide? Kohta varmaan palvelusetelin voi tilata aivokirurgiaan myös.

En enempää asiaa täällä avaa, mutta ei ole mikään kosmeettinen juttu tmv.

Ja sitä ei voi itse tilata, sen saamisesta päättää asiantuntijalääkäri ja sen arvon päättää HUS:in hallitus, itselläni sen arvo on tuon liki 1000€ ja toimenpiteestä saa koitua minulle korkeintaan 107€ lasku. Lista jossa nuo yksityiset tekijätahot on mainittu kertoo myös kunkin tahon hinnan toimenpiteelle ja ne vaihtelevat 1050-1100€ välillä ja itse siis maksan 99€-107 riippuen paikasta josta ajan toimenpiteelle varaan.

Ap

Vierailija
7/8 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän nykyään hammashoitoon ja em. toimenpiteisiin palvelusetelin. Maksettava erotus on sen arvoista, että pääsee hoidettavaksi paikkaan, jossa sinut kuullaan ja kuunnellaan. Toimitaan asiallisesti, käytetään nykytekniikkaa, kuvataan oikea kohde ja paljon muuta.

Vierailija
8/8 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tyypillinen tapa hyvinvointialueelle purkaa jonoja ja hyödyntää ostopalveluja. Itse käyn fysioterapiassa palvelusetelillä; hyvinvointialueen maksaa sen osan mikä palvelu heillä maksaisi ja itse maksan erotuksen palveluntarjoajan normaalihintaan. Jos otan palvelun halvemmalla tarjoajalta, en maksa mitään, jos otan kalliimmalta, maksan vähän jotain