Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jousimies?

Vierailija
28.11.2006 |

Millainen on jousimies? Millaisia mielikuvia teillä on tuosta horoskooppimerkistä? Miten sujuu parsuhde neitsyeen kanssa? Muuta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhde loistava

Vierailija
2/5 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä ja mieheni. Välillä mieheni järjestysinto ärsyttää (varsinkin, kun hän ei itse jaksa siivota, niin paljon, kuin haluaisi siistiä olevan). Mieheni on melko pitkämielinen, että jaksaa mua, koska mä olen tosi tempperamenttinen ja ehkä " vähän" päällepäsmäri. Ei hän kuitenkaan ihan tossun alla ole, mutta ehkä hieman..

Parisuhde on hyvä. Mä olen impulsiivisempi ja pidän enemmän koskettelusta, halittelusta yms. Mieheni ei niin usein tee aloitetta muihin kuin seksi hommiin. Tottahan se välillä ärsyttää, kun tuntuu, että vain mä halailen ja sitten kuitenkin pitäisi olla valmis tositoimiin, kun hän haluaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan myös jouskari ja mies neitsyt!

Vierailija
4/5 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei ostele kukkia. en kyllä sitä odotakaan kun tiedän asian.

Vierailija
5/5 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on impulsiivinen, temperamenttinen, lyhytjännitteinen, enemmän tunne- kuin järki-ihminen. Saattaa ostella mulle lahjoja muuten vaan, hellii ja pussailee (ei voi alkuhuumankaan piikkiin pistää kun ollaan oltu yhdessä 14 v). On järjestysintoilija, nalkuttaa mulle epäjärjestyksestä, mutta likaisuus ei niinkään haittaa.

Minä olen rauhallinen, kärsivällinen, harkitseva (ainakin erilaisten hankintojen suhteen), ajatteleva (mies enemmän tyyppiiä tekee ensin ja miettii sitten - jos sittenkään).

Hyvin meillä menee, rakkautta riittää.