Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukaan muu koko ajan tosi stressaantunut?

Vierailija
27.08.2008 |

Miten selviätte siitä? musta tuntuu, että mä hajoan ihan täysin! Suunnittelin, että seuraavana palkkapäivänä marssin kauppaan ostamaan iPodin ja lataan sen täyteen rentoutumismusiikkia, että voin kesken työpäivän kuunnella pari minuuttia jotain rauhoittavaa musiikkia.

Oon ihan varma, että kuolen verenpaineeseen ennenkuin täytän 30 v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkiinjäämistaistelua elämä koko ajan.

Vierailija
2/6 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma ja liikunta auttoivat pahimman yli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOSIN joskus on niin kiire, ettei yksinkertaisesti ehdi lenkille.

ap

Vierailija
4/6 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit ku alkaa olla oireena rintakipu, sydämen tykytys ja jatkuva päänsärkyä niin alkaa stressata vielä enemmän, saa pelätä et millon kroppa ei enää kestä tätä jatkuvaa stressitilaa.

Lomaa pitäs ottaa ja kunnolla!

Vierailija
5/6 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla ei oo vielä tota rintakipua mutta tykytykset ja hedarit tosi tuttuja. Valvon yöt ja pohdin, että mitä jos kuolen tähän stressaamiseen ja pohdin työasioita ja sitten olen päivällä tosi väsynyt, mikä vähentää työtehoa ja lisää stressiä.

ja sit ku alkaa olla oireena rintakipu, sydämen tykytys ja jatkuva päänsärkyä niin alkaa stressata vielä enemmän, saa pelätä et millon kroppa ei enää kestä tätä jatkuvaa stressitilaa.

Lomaa pitäs ottaa ja kunnolla!

Vierailija
6/6 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi on kroonistunut, kun alunperin stressaavaa asiaa ei ole saanut käsiteltyä silloin kun se oli ajankohtainen ja nyt stressi on jäänyt pysyväksi.

Minulla auttaa parhaiten asiaan hengitys - opin tekniikkaa joogasta.