Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itku tuli: jouduin palaamaan tyhjin käsin kotiin.

Vierailija
28.11.2006 |

Mua harmittaa niin että tärisen.. :( Kävin niin kovasti tarkkaan täytettyjen lomakkeiden kanssa pois valtion virastosta, ja luulin vihdoin saavani rahaa. Olemme joutuneet elämään velaksi jo jonkun aikaa kun tätä on odotettu, ja nyt sain virkailijalta kovat huudot kun lomakkeessa oli yksi päivämäärä väärin (täytin paperin eilen ja täytin eilisen - olisi pitänyt olla tämä päivä). Ensin huusi siitä, että miten voin olla niin ajattelematon ja " kuinka monesti se täytyy sanoa" toisen ihmisen kuullen. Mua harmitti jo siinä vaiheessa ja sitten se vielä kerto, että seuraavan lapun voin laittaa vasta 2 viikon päästä ja saan rahaa ensi vuoden puolella. Mä en tiedä yhtään mitä teen - miten me selvitään joulusta??! Mä en jaksa tätä. Pelottaakin niin paljon.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myös näistä ihmisistä voi tehdä valituksen.. He ovat työssään ja jos eivät sit' osaa hoitaa asiallisesti, valitus olis hyvä tehdä esimiehelle..

Vierailija
2/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi heittäydyt uhriksi?? miksi annat jonkun sossun virkailijan kohdella sinua miten tykkää ja miksi et mene töihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä päivämäärää ei voinut muuttaa? Entä miksi et voinut saman tien siellä virastossa ollessasi täyttää papereita uudestaan?

Ihme toimintaa...

Vierailija
4/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en voikaan tehdä mitään valitusta kun se henkilöityy minuun heti. Luin tekstini uudestaan ja kirjoitan sekavia. Mä en vaan tiedä mitä teen, mistä saan rahaa ruokaan ja jouluun jne. Meillä on laskujakin paljon. Ei me ihan oikeesti pärjätä. Mua niin säälittää lapset.

Vierailija
5/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin lähtemään pois, koska joudun anomaan uudet suosittelut muilta henkilöiltä oman osuuteni lisäksi. harmittaa ottaa yhteyttä samalla asialla kaikkiin.

ap

Vierailija
6/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tälle epäilijälle edes jaksa vastat, kun tämä nyt vaan on totta, tuskin muuten itkeskelisin.

Molempien vanhemmilta vois ehkä kysyä lainaa, mutta tuntuu kurjalta ostaa pienistä pennosista joululahjoja sitten kiitoksena. En jaksa edes ajatella.

ap

Vierailija
7/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu miksi ihmeessä et tehnyt mitään aiemmin??

Vierailija
8/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti, en pärjää ilman palkkaa. Tilanne on sikäli kumma, että koska työ tehdään osapuolelle, joka on virasto, joudun olemaan näiden virkailijoiden lomakesotkussa mukana.

ap

Vierailija
11/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikein vedotaan lasten tulevaan kurjana jouluunkin.

Muistuu jotenkin mieleen yksi ketju, jossa valitettiin kun on nälkä ja äidiltä pitäisi käydä hakemassa rahaa 5 euroa ja kuinkas ollakaan koko juttu oli hatusta vedetty. Monet tarjoutuivat tarjoamaan ruokaa ja antamaan rahaakin.

Vierailija
12/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksi päivä palkoissa mitään merkkaa.

Provo.

Vierailija
13/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kyllä perii sen rahan takaisin kun saat palkkasi.

Vierailija
14/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Olenko kysynyt teiltä? En tietääkseni. En ikinä ilmoittaisi yhteystietojani saatika ottaisi rahaa tuntemattomilta pienten lasten vanhemmilta.. huoh

Vierailija
15/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on joku valtion virasto tai EU-keikka tms. Mahdatko olla kääntäjä?

Ja itse kun olen täytellyt adoptioon liittyviä papereita, ostan myös siekailematta tuon päivän päälle - päiväyksen. Joissakin papereissa todella niuhotetaan noin.

Vierailija
16/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluhan tekee töitä ilmaiseksi.

Eikö se virkailija sanonut että 2 viikon päästä saa uuden lapun täyttää ?

Miksi et viennyt lappuja jo 2 viikkoa sitten ?

Vierailija
17/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan tiettynä ajankohtana ainoastaan.

Vierailija
18/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian valoisia puolia jos haetaan, ne rahathan ovat nyt vaan odottamassa sinua tupsahtaakseen myöhemmin tilillesi. Eli älä vielä menetä toivoasi.

Nyt häntä pystyyn vaan, ja selkä suoraksi, nämä on inhoittavia tilanteita joita ei etukäteen voi ennustaa. Lainaat rahat jouluun esim vanhemmiltanne, pystyttehän tosiaan maksamaan takaisin sitten joskus kun arvon virastot saavat oman osuutensa hoidettua.

Eikä sinun tarvitse tuntea nolostusta ja häpeää siitä että pyydät läheisiltäsi apua, aina ei elämä mene niinkuin on suunnitellut.

Halauksia ja lämpimiä ajatuksia koko perheellesi!!

Vierailija
19/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kaipasin täältä, kun itkevänä loggauduin koneelle.

Vierailija
20/20 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha mennä sossuun vielä, jos jostain saa lainaa. Rahaahan on jo tulossa, ja sossu se vasta hidas ja tarkka onkin. Todennäköisesti saisit rahaa vasta joskus viikkojen tai kuukausien paperirumban jälkeen.