Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Turkkilainen mies
28.11.2006 |
Olen tavannut mukavan monta vuotta suomessa asuneen turkkilaismiehen, mutta jokin asia kuiteskin askarruttaa. Onko muilla kokemukis välimeren miehistä???
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
niiltä joilla ei ole eikä ikinä tule olemaan ulkomaalaista miestä! kumma kyllä, näillä naisilla tuntuu kuitnekin olevan varoittavia esimerkkejä yllin kyllin lähipiirissään..
itse olen sistä mieltä että vaikka väkivalta ei olekaan naisen vika, on olemassa naisia jotka hakeutuvat tietämättään suhteisiin hakkaavan miehen kanssa. itse en näihin naisiin kuulu ja mieheni saisi välittömästi kenkää mikäli hän koskisi minuun sormallaankaan niin että sattuu. minulla ei myöskään tee tiukkaa jäädä taloudellisesti yksin, eli en ole riippuvainen miehestäni.
tunnen kyllä yhden naisen itse jolla on suhteessaan vaikeaa ja mies lyö aina kun nainen on ollut todella " tuhma" (eli käynyt ulkona baarissa ja tulee humalassa kotiin).. olen yrittänyt keskustella tämän naisen kanssa, mutta hän nyt vaan pyhittää juomisensa sillä että mies on väkivaltainen ja että ei anna lyömisen enää koskaan toistua. kunnes taas..
joillain miehillä nainen on kunnian jatke ja he häpeävät kun nainen käy ulkona juhlimassa ja omat kaverit näkee ja muistuttaa siitä jatkuvasti. kenen vika? naisen joka juhlii ja jättää miehen kotiinsa vai miehen joka yrittää kontrolloida naistaan jottei oma maine tuhriinnu?