Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä yli 180cm pitkät naiset ostatte housut?

Vierailija
06.04.2023 |

Mistä??

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka tuon mittaisille naisille löydy vaatteita?

Miestenosastolta ainakin löytyy sopivankokoisia. Eikai ainakaan farkuissa mitään väliä onko miesten vai naisten farkut.

Miesten ja naisten vartalot ovat erimuotoisia. Ja housuja on muitakin kuin farkkuja.

Vierailija
22/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka tuon mittaisille naisille löydy vaatteita?

Miestenosastolta ainakin löytyy sopivankokoisia. Eikai ainakaan farkuissa mitään väliä onko miesten vai naisten farkut.

Miesten ja naisten vartalot ovat erimuotoisia. Ja housuja on muitakin kuin farkkuja.

Mä oon löytänyt miesten puolelta. 175 cm, piitkät jalat, normaali paino, ikä 53. Ihan samannäköisiä ne on kuin naisten. Myös urheiluhousuja löytänyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihomaalilla maalaan housut jalkaan. Talvella tietysti on pakko pitää oikeita.

Vierailija
24/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte sukkahousuja?

Vierailija
25/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te löydätte sukkahousuja?

No niissähän riittää riittävän iso koko, kun leveys venyy pituudeksi.

Muut housut Zalandolta extra long mallistoista.

T. Pelkkää jalkaa

Vierailija
26/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 190cm ja ostan miesten puolelta.

Vierailija
27/31 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 180 cm pitkällä voi olla saman pituiset jalat kuin hieman häntä lyhyemmällä. No problemos. Erikoisliikkeestä, jos muuten ei löydä. Samalla saa laatua, joka kestää ja kestää käyttöä kunhan välillä pitää muita farkkujansa.

Jos on 180cm, niin housujen kaavoituksessa on muutakin huomioitavaa, kuin jalan pituus esim. selkä.

Vierailija
28/31 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shirly-Elizabeth kirjoitti:

Varmaankin miestenosastolta. 🤭

Miehillä itse asiassa jalat ovat usein lyhemmät kuin naisilla suhteessa muuhun vartaloon. Lisäksi miehistä poiketen naisilla yleensä vyötärö on selkeästi kapeampi kuin lantio.

Olen "vain" 175 cm pitkä, mutta housuissa paras tuumapituus olisi 36, kapeammissa malleissa 34 pituus voi riittää myös. Onneksi hieman vajaamittaiset (nilkkapituiset) housut ovat yhä muodissa, joten ei niin haittaa, vaikka lahkeet jäävät lyhyiksi. Joku ketjussa mainitsikin jo sukkahousut. Ne ovat tosiaan ongelmalliset, koska on pakko ostaa liian isoa kokoa, jotta pituus riittäisi, mutta sitten vyötäröosio jää löysäksi. Pitkävartisten (nahka)saappaiden löytäminen sopivassa, tarpeeksi pitkässä ja pohkeeni muotoisessa koossa taas on osoittautunut mahdottomaksi.

Vierailija
29/31 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkikset löytyy norlyn , vogue , falke , woford , yleensäkin xl- xxl ta 44-48 . . Tai isompia 50-52. Hameita pitää etsiskellä , kun tyttöjen koot loppuu 42.

Vierailija
30/31 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 190cm ja ostan miesten puolelta.

Heippa sinulle täältä minun 185 sentistä. Lohduttavaa kun noin sanot. Minulla ongelmaa, kun en ole enää ihan hoikka, jollaisille slimmeille housut niin monesti vain on. On rasvankertymää lantionseutuun. Olen menossa miesten housuja taas kokeilemaan, mutta niitä ollee ehdolla vain farkkuja varmaan ja pyllyn kohta pitäisi olla isohko, mutta sitten jääpi vyötärönauha isolle tyhjälle lenkulle. Mutta korjausompelimo kyllä auttaa. Joten, työtä ja vaivaa vaatii, että housuja löytyy.

Vierailija
31/31 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku pitkä nainen on aina haaveillut sopivista haaremihousuista, niin nyt niitä on! Berry Piper ja Long Boho -malli, harmi kun ainoastaan yksivärisenä. Kannattaa tosin hoikankin ottaa L-XL (vai mikä se olikaan se isompi koko kahdesta), koska siinä myös lahje on huomattavasti pienempää kokoa pidempi, ei ainoastaan leveämpi. Pienempi koko jää tuossa Longissakin minulle lyhyeksi, mutta isompi on oikeasti pitkä - lähes liiankin. T. 178cm nainen.

Miksi minusta on kiva lukea "pitkien" naisten vaateongelmista? Toivoisinkohan saada 178 cm daamin omien miehen 192 cm vierelle ja kainaloon?

Olen järkyttynyt siitä, että jotkut eivät osaa edes muodostaa lausetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän