Etsivätkö nuoret miehet oikeasti
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Voi joku etsiäkin... Mutta Haloo?? Kuka nainen antaa pikkupojalle itsensä??
Siksi mä asiaa ihmettelenkin. A) miksi nuori mies ottaa fantasiat tosissaan B) mitä miettii siihen suostuva nainen?
Nuoret miehet etsivät: ketä tahansa joka suostuu penetroitavaksi.
Ei tuossa iässä ole juurikaan tasovaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet etsivät: ketä tahansa joka suostuu penetroitavaksi.
Ei tuossa iässä ole juurikaan tasovaatimuksia.
Kyllä joku roti pitää olla tässäkin asiassa
En tiedä etsimisestä, mutta nuoret pojat ja miehet kyllä etsivät poikuutensa poistajia ja missä ei liiaksi naisten ikiä katsella.
Jos mietin itseäni (nyt jo vanhahko mies), niin olisi kyllä aikanaan henkisesti tehnyt hyvää vaikka joku selkeästi vanhempi nainen olisi poikuuden poistanutkin. Olisi rauhoittanut mieltä kummasti. (Ja miksei hetken kestä lievä dom-suhdekin, missä vanhempi nainen olisi määrätietoisella ohjaamisella opettanut naisen tyydyttämisen saloja).
Vierailija kirjoitti:
En tiedä etsimisestä, mutta nuoret pojat ja miehet kyllä etsivät poikuutensa poistajia ja missä ei liiaksi naisten ikiä katsella.
Jos mietin itseäni (nyt jo vanhahko mies), niin olisi kyllä aikanaan henkisesti tehnyt hyvää vaikka joku selkeästi vanhempi nainen olisi poikuuden poistanutkin. Olisi rauhoittanut mieltä kummasti. (Ja miksei hetken kestä lievä dom-suhdekin, missä vanhempi nainen olisi määrätietoisella ohjaamisella opettanut naisen tyydyttämisen saloja).
"Tää onko fantasiaa, vai juttu onneton vain..."
Parikymppisenä viestittelin iskurin kautta jonkun vanhan tätin kanssa. En kelvannut sillekään. Aika epätoivoinen olin.
Jossain vaiheessa löytyi sitten ihan omanikäinen tyttö. Useimmiten elämässäni kadun tekemättä jääneitä kuin tehtyjä asioita, mutta oli kyllä hyvä ettei ujon pikkupojan kaikkein epätoivoisimmat yritykset onnistuneet.
Kyllä se poikuudesta pois pääsy vahvistaisi monen nuoren miehen itsetuntoa
Kyllä siinä iässä olisi kelvannut kaikki mummoikäistä nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se poikuudesta pois pääsy vahvistaisi monen nuoren miehen itsetuntoa
Vaikka onhan se vähän lapsellista, jos se on tuosta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Moni tuntuu fiksoituvan erityisesti 40-50v naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tuntuu fiksoituvan erityisesti 40-50v naisiin.
Luulen, että tämä on jonkinlainen muoti-ilmiö.
Minä olen etsinyt +66 vuotiasta naista ottamaan poikuuteni itsekkin olen +60 vuotias vanhapoika ja vielä poikuus tallessa . Ei niitä vanhenpia naisia noinvaan löydykkään mutta jatkan etsimistä .
Ei välttämättä montaa oo ketkä ihan poikuuttaan tyrkyttäis mutta eräällä sivulla useammat 20-25v nuoret miehet lähestyy mua, oon ite 36. Ja usein jos meen jonkun profiiliin ja huomaan että se on noin nuori niin se tulee sen tiedoissa heti ilmi että tykkää vanhemmista naisista. En tiedä mikä näiden ihanne ikä naisessa ois se varmaan vielä paljon muakin enemmän. Kerran kyllä näin yhden 20v niin sillä ei varmana montaa panoa ole ollut, ei kyllä sanonut että ois poikuiskaan tallella.
Suomi24:n keskusteluosio "neitsyys ja poikuus". Kyllä siellä vaan on epätoivoisia viestejä. Miehet voi innostua kokemattomuudesta, ei naiset
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle olisi mummot käyneet. Kävi lapsuudenkodin sohvan sohvatyynytkin.
Olin 18v ja saanut juuri kortin.
Oli sitä aikaa että 80 lätkä takaikkunassa.
Saarenkylän tansseihin,hirvitti kun ei ollut edes alkoa pehmittämässä jännitystä.
Yritin tanssittaa oman ikäisiäni kuinka arvattavaa ettei ollut kovin suosittu.
Olin aika komea boitsu kuitenkin,eikä ollut ainoostaan äidin toteamus.
Oli kyllä Kavereit mutta kuitenkin oli vaikea kysyä saisiko jotain kivaa vaikka kiinnostusta oli näin jälkeen päin ajattelee. Ja sieltä ystävistä se vaimokin löytyi.
Mutta siihen tanssi iltaan,mua haki vanhempi nainen tanssimaan. Olis jo ollut sääli ,tain jotain muutakin.
Multa kysyttiin ihan suoraan haluaisinko päästä riisuun pikkarit.
Naama punaisena siin juttelin että ettei vaan pilailu mun kustannuksella.
Oli kuulemma ihan aito kiinnostus.
Kyllähän olin kiinnostunut näkemään edes pikkarit.
Nainen meni keskustelemaan jonkun miehen kans. Katsoivat mua ja mulla sydän hakkas.
Nainen tuli mun luokse ja sanoi lähdetään.
Mun autoon mentiin ja nainen alkoi kerroin ajo-ohjeita. Olin melkein paniikissa.
Melkein ajoin ojaan kun tunsin kuinka käsi meni housuihin. Onneksi oli kesä yö ja liikennettä ei ollut juurikaan.
Mökkiin kun päästiin menetin heti housuni ja kulli seisoi kovana. Pari ilmaisua ja en tiennyt itsekkään että multa tulee spermat,nainen köhi ja sanoi että olisit edes varoittanut.
Noin menetin poikuuden.
Seuraavaksi tutustuin naisen pimppiin.
Ei muuten ollut mitään herkkua ,nuolin kùitenkin,koska olin lukenut että nainen tykkää kun pillua luokkaan. Ja kyllä se makukin parani. Siitä alkoi mun koulutus.
Sain naida paljaalla se oli jotain ihmeellistä.
Sain tietää siitä miehestäkin jonka kanssa nainen puhui silloin tansseissa. Hän oli naisen mies. Tykkäs katsoa kun nain himoissani naista. Se oli heidän keskenäinen juttu,en kysellyt.
Naiseen tutustuin erittäin hyvin, muutaman vuoden sen jälkeen.
Oli 35v silloin,näin kuinka nainen muuttui.
Jotenkin hännuorentui ja muuttui halukkaaksi ja vaativaksi. Naimme aika usein ja sain todella tyydyttää.
Voi joku etsiäkin... Mutta Haloo?? Kuka nainen antaa pikkupojalle itsensä??