Pieni muistaminen kiitokseksi - jotain muuta kuin alkoholia tai kukka. Hintaluokka 5-20€?
Mistä voisi tulla hyvä mieli? Ajattelin antaa pienen kiitoksen. Alkoon en viitsi mennä nyt pääsiäisruuhkaan ja en ole varma henkilön alkoholimyrkytyksistä.
Sopiiko hillot, hunaja tai pähkinät lahjaksi? Tai ihan vain konvehtirasia esimerkiksi Fazerin tai Pandan suklaata?
Ilahtuisitko tuollaisesta?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patalappu. Sille on aina käyttöä ja saa piiloon. Kaikki eivät juo kahvia ja irtotee jää juomatta. Pähkinäallergisia on.
Ruuvimeisseli. Sillekin on aina käyttöä ja saa piiloon.
Ikeasta saa boxin, jossa on vasara, hohtimet ja jotain tollasta pientä työkalua.
Maksaa jotain 10e.
Mutta saako sitä piiloon? Siinäpä vasta pulma.
Vierailija kirjoitti:
Älä osta mitään 🥴
Itsetehty lahjakortti, jolla saa *ilmaisen halauksen*!
Vierailija kirjoitti:
Laadukasta itsekeitettyä artesaanipontikkaa.
😂👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta mitään 🥴
Itsetehty lahjakortti, jolla saa *ilmaisen halauksen*!
Itse pyytäisin kyllä 5 e per halaus?
Vessapaperirulla, sitä tarvitaan aina ja tuo turvaa näinä vaikeina aikoina.
No ap, hyviä ideoita oot saanu, iskeekö mikään?
Taidan ostaa alkoholia ja kukan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Piti lukea alkoholimieltymys eikä alkoholimyrkytys aloituksessa.
Mieluiten joku kuluva tuote eikä tavara. Moni ei halua tavaraa nurkkiin. Kahvi on hyvä idea.
-
Ap
Kengänpohjat? Ne ainakin kuluvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta chocokahvia. Se maistuu todella hyvältä ja sopii juhlavaksi jälkkärikahviksi.
Älä osta, just heitin pois monta vuotta vanhoja avaamattomia makukahveja. Ne on ihan hirveitä.
Mistä tiedät, että ovat hirveitä, kun et edes avannut paketteja?
Olen avannut yhden, se lensi heti roskiin. En ymmärrä kuka noita pystyy juomaan?
Onhan tuolla kaupoissa myytävänä suht edullisesti esimerkiksi kuppeja joissa on jotai kivaa sisällä ja sellofaanissa. Itse en ainakaan alkoholia haluaisi kun en käytä, pähkinätkin on vähän niin ja näin jos on allerginen.
Osta giniä, tonic vettä ja rusetin ja kerro lahjan saajalle tämän olevan james bond setti
Hemmetin meisselit osaakin piiloutua niin hyvin ettei niitä löydä kun tarvitsisi xD