Asento yhdenyönjuttussa
Missä asennossa yleensä harrastatte seksiä yhdenyönjutuissa?
Eroaako asento suhdeseksin asennoista?
Itse tykkään yhdenyönjuttuissa ratsastaa, niin että varmasti saan orgasmin. Yhdenyönjuttussa ei oikein voi olettaa että mies tietää miten tyydyttää minut. Kun on ollut vakavampi rakkausjuttu, niin lempiasentoni on lähetyssaarnaaja jossa saa olla lähekkäin ja tuntea hänen painonsa.
Monet miehet kuitenkin tuntuvat etenkin yhdenyönjutuissa odottavan että asento on ilman muuta lähetyssaarnaaja tai takaapäin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan hirveän monta yhdenyönjuttua ole ollut, muistaakseni nyt 7, joista kolme ainakin sellaista, että en jaksa muistella... tai on niitä enemmän yhteensä. Kaikki jutut ainakin ollut sängyssä tai sohvalla ja yhden kanssa mentiin myös suihkuun ja kahdenkin kanssa saunan lauteilla itse asiassa. Höm, asennot ei kyllä ole niin kauhean ihmeellisesti olleet eri otteita kuin pidemmässä seksisuhteessa tai parisuhteessa. Ihan lähäriä, sivulta ja takaapäin maaten, takaapäin kontillaan, ratsastanut miehellä molemminpäin, myös seisten kokeiltu.
No, naisena kyllä nautin eniten läheisyydestä ja lähetyssaarnaaja on kuitenkin mun lempiasento ja sitä oon kyllä aina saanut. Siis on se kuitenkin ylivoimaisesti paras asento varsinkin sinkkuna yksinäisenä kun löytyy joku miehekäs mies minkä koko voiman saa tuntea samalla kun näkee ilmeet ja kuulee hengityksen ja itse saan orgasmin yhdynnässä varmimmin lähärissä. Tietty muissa asennoissa klitan hierominen s
Itse dissaan lähäriä siksi etten halua tuijottaa sitä naisen naamaa ja olla voimakas. Muutenkin itselläni yhdyntä on vain pieni osa seksiä ja esileikit ja molemminpuolinen suuseksi kaikista tärkeimmät. Myös ja varsinkin uuden naisen kanssa.
I have no idea. Oonpas kalkkis, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa toteutuksen tasolla (korkeintaan ei-toteutettavana fantasiana) harrastaa mitään noin intiimiä ihan tuntemattoman kanssa. Parisuhdeseksi tai luotettava fwb kuulostaa paremmalta.
Panen aina kaikissa asennoissa. Yleensä ne naiset, jotka penetraatiossa laukeavat, niin laukeavat juuri lähetyssaarnaajassa, koska panen niin intensiivisesti ja himokkaasti, sekä suutelen kaulaa ja pidän kunnolla kiinni perseestä.
yleensä siinä asennossa missä päädytään kättä housuun ja liukasta pillua vatkaamaan kuten kerran taluttelin tytyä kotibileistä lääkäriaseman aulan edestä jossa pyöräteline missä pyöriä, sain puhuttua siinä kielareita ja tissin puristelun ohella likan ottamaan suihin ja sitten vaan tyty ympäri,housut alas ja panemaan siten että likka piti kiinni fillarin tarakasta ja raivokkaasti takaapäin pannessa koko pyöräketju piti helvetinmoista ääntä ennenkuin sain laukastua mällit tiukkaan 17v toosaan,.
Takaapäin useimmiten, ettei mene liian intiimiksi. Suutelu ja pussailu ei oikein yhden yön jutuissa tunnu luontevalta.
Nainen selällään jalkaterät suussa. Koko p.rce ja reva auki. Ensitapaamisen hehkua.
No eipä ole itselle mitään väliä missä asennossa pannaan. Yleensä ensin nuoletan pillua, siinä saan melkein aina orgasmin. Sit riippuu miten kestävä mies on..
Yhden yön naiset on olleet poikkeuksetta suostuvaisia hyvin kokeilevaan seksiin, ihan on saanut luvan kanssa kairata kaikki kolot ja vielä moneen kertaan. Asia voi olla kyllä niinkin, että mun kanssa sänkyyn saakka päätyvät naiset on ilmaisseet jo etukäteen poikkeukselliset seksinhimonsa. Mutta parisuhteissa ne himokkaatkin naiset lopulta alkaa nuukailla sen suhteen mitä kaikkea tarjoilevat ja siksi pidemmät suhteet onkin aina lopulta päättyneet alkuhuuman mentyä parissa vuodessa ohi. Onneksi tarjontaa riittää enemmän kuin yksi mies ehtii hyödyntää.
Yleensä eka kerta on pääasiassa suuseksiä naiselle. En ole jännityksen tai minkälie takia yleensä pahemmin penetraatio-kuntoinen. Ehkä saatan naisen nuolemisen ja sormettamisen jälkeen laukaista itseni naisen vaginaan kun nainen on kyljellään...sillee ei tarvi olla kovin voimakas erektio ja pääsee syvälle.