Asento yhdenyönjuttussa
Missä asennossa yleensä harrastatte seksiä yhdenyönjutuissa?
Eroaako asento suhdeseksin asennoista?
Itse tykkään yhdenyönjuttuissa ratsastaa, niin että varmasti saan orgasmin. Yhdenyönjuttussa ei oikein voi olettaa että mies tietää miten tyydyttää minut. Kun on ollut vakavampi rakkausjuttu, niin lempiasentoni on lähetyssaarnaaja jossa saa olla lähekkäin ja tuntea hänen painonsa.
Monet miehet kuitenkin tuntuvat etenkin yhdenyönjutuissa odottavan että asento on ilman muuta lähetyssaarnaaja tai takaapäin.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuolen naisen pillua innokkaasti jonka jälkeen lyödään kivet ja lähen kotiin nukkumaan . Ei siitä erektiosta mitään koskaan tule uuden immeisen kanssa.
Mitä tarkoittaa "lyödään kivet"?
Kapua vain yläkertaan kiljupönttösi viereen. Siellä nukuttaa paremmin
Minä olen tosi ujo ja häpeän eriparisia rintojani ja vinoja hampaitani. Siksi uudelle tuttavuudelle tarjoan parhaimman puoleni, eli haluan että hän nussii minua doggyssä. Siinä asennossa saan itsekin lähes aina, kun voin rentoutua, eikä tarvitse jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan hirveän monta yhdenyönjuttua ole ollut, muistaakseni nyt 7, joista kolme ainakin sellaista, että en jaksa muistella... tai on niitä enemmän yhteensä. Kaikki jutut ainakin ollut sängyssä tai sohvalla ja yhden kanssa mentiin myös suihkuun ja kahdenkin kanssa saunan lauteilla itse asiassa. Höm, asennot ei kyllä ole niin kauhean ihmeellisesti olleet eri otteita kuin pidemmässä seksisuhteessa tai parisuhteessa. Ihan lähäriä, sivulta ja takaapäin maaten, takaapäin kontillaan, ratsastanut miehellä molemminpäin, myös seisten kokeiltu.
No, naisena kyllä nautin eniten läheisyydestä ja lähetyssaarnaaja on kuitenkin mun lempiasento ja sitä oon kyllä aina saanut. Siis on se kuitenkin ylivoimaisesti paras asento varsinkin sinkkuna yksinäisenä kun löytyy joku miehekäs mies minkä koko voiman saa tuntea samalla kun näkee ilmeet ja kuulee hengityksen ja itse saan orgasmin yhdynnässä varmimmin lähärissä. Tietty muissa asennoissa klitan hierominen samalla helpompaa. En silti tajua miksi lähäriä aina dissataan?
Mitä näissä yhden yön jutuissa ei ole ollut, esim. 69 tai kovin paljon suuseksiä. Joskus on kyllä ollut sitäkin, pakko myöntää, niistä on tullut pidempiä suhteita.
Yleensä yhdenillan suhteissa miehillä kesto on parempi kuin muuten mutta ehkä johtuu usein humalasta tai jännityksestä? Mut sopui kyllä mulle :D pari oli sellaista että laukesi alle 5 min seksin aloittamisesta, mut molemmat tsemppasi kun huomasi et olin vähän pettynyt (kuitenkin pitkät treffit alla ja täts it?) ja toisella rundilla kesti pidempään.
En kyllä käy nykyään paljon missään mistä pääsisin vaan yhdeksi yöksi panemaan jonkun kanssa, joka tarttuisi matkaan. Aina tulee pohdittua ennen treffeille menoa ketä jaksaa pidempään. Mut ehkä jos kesällä tulee mentyä festareille niin ehkä voi tapahtua jotain odottamatonta.
Siis tästä ottakaa naiset mallia, nimenomaan nautinnon suhteen. Älkää pliis feikatko orkkua . Pettymyksenkin saa ja pitää näyttää . Itsekin voitatte siinä lopulta. Pekka M36
Hyvä perussääntö on että on kaks asentoo. Toinen määrää yhen asennon ja toinen yhen. Esim. just lähäri ja ratsastus.
Vierailija kirjoitti:
Panen aina kaikissa asennoissa. Yleensä ne naiset, jotka penetraatiossa laukeavat, niin laukeavat juuri lähetyssaarnaajassa, koska panen niin intensiivisesti ja himokkaasti, sekä suutelen kaulaa ja pidän kunnolla kiinni perseestä.
Tää ei nyt mene mulle oikein jakeluun, että lähärissä pidetään perseestä kiinni. Ja röhnötät naisen päällä intensiivisesti pannen. Voiko tuosta nainen nauttia? Itse ainakin pidän painon käsieni varassa, siitä voi kyllä panna erilaisilla temmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi pystypano ensin edestä ja sitten takaa tytön kotitalon rappukäytävässä.
Sain saattaa tytön kotiinsa mutta hänen vanhempien vuoksi en saanut tulla sisään. Sain kuitenkin tulla kaksi kertaa tytön sisään rappukäytävässä!
Näkyikö naapurien ovisilmistä valoa?
Esimerkiksi pyöräkellari olisi ollut ehkä parempi vaihtoehto, mutta eihän sitä aina ehdi ajatella kun on tilanne päällä...
Eka pano lähetyssaarnaajassa, sitten toinen ratsastus ja aamulla lusikassa.