Eikö ole hiton raskasta elää parisuhteessa, jossa pitää tarkistella toisen puhelinta?
Näitä on yllättävän paljon, jotka katsoo kumppaninsa puhelinta. Eikö sellainen parisuhde ole henkisesti hemmetin raskas? Ainakin minä ajattelen, että siinä vaiheessa, jos minulla tulisi tarvetta ruveta selaamaan toisen viestejä, niin parisuhde olisi muutoinkin jo saattohoidossa.
Kommentit (18)
Meillä on molempien puhelimet lukittuina, omassani on salasana ja puolison puhelin on kasvotunnistuksella. Ei tulisi mieleenkään kuljetella mukana suojaamattomia laitteita. Lisäksi minulla on työpuhelin, johon ei tietenkään saa päästää ulkopuolisia käsiksi.
Samaa mieltä tuosta, että jos pitää toisen laitteita (taskuja, laatikoita, tiliotteita tai mitä tahansa) tutkia, niin suhde on tullut tiensä päähän.
Ei ole normaalia tarkistella kumppanin puhelinta. Menee liiallisen kontrollin puolelle.
Avoimuus = ei salattavaa. Seurauksena kenties henkinen kasvu ja luottamuksen lisääntyminen. Jos aiemmin ollut vanhempi-lapsisuhde esim. Päihteiden ongelmakäytön osalta.
Vierailija kirjoitti:
Avoimuus = ei salattavaa. Seurauksena kenties henkinen kasvu ja luottamuksen lisääntyminen. Jos aiemmin ollut vanhempi-lapsisuhde esim. Päihteiden ongelmakäytön osalta.
Alle 18 vuotias onkin vanhempansa vastuulla.
Aikuisen ihmisen ja parisuhteen osalta avoimuus toki kertoo luottamuksesta, mutta sen hyväksikäyttäminen ei kuulu tasapainoiseen parisuhteeseen. Ei mulla ole mitään salattavaa puolisoltani ja puhumme kyllä avoimesti asioista, mutta ei tulisi mieleenkään käyttää sitä hyväkseni vaatia häntä avaamaan elektroniset laitteet ja tilit nähtävilleni.
Menneestä kokemuksesta osaan sanoa, että jos luottamus on mennyt, se on mennyt.
Jos toinen käyttäytyy normaalista poikkeavasti niin ajallisesti kuin salaillen omia kontaktejaan, yleensä siihen on syynsä ja siinä tapauksessa osaan kyllä kysyä, että käyttääkö toinen jatkossa aikansa mieluummin muualla. Jos näin on, miksi ihmeessä jäisin taas kiusaamaan itseäni vahtimalla toisen joka liikettä. Kyllä ne vastakkaisen sukupuolen kaveritkin voi tuoda näytille ja yhdessä kahvitella, jos on tarve salailuun niin sitten voi taas kysellä, että missäs nyt mennään.
Minä julmistuisin, jos saisin tietää, että kolmas osapuoli lukee lähettämiäni viestejä. En halua niitä muiden kuin vastaanottajan luettavaksi.
Minun puhelimen koodit tietää koko perhe ja en todellakaan kanna puhelintani mukana kaikkialla ja koko ajan. Mieheni puhelimen sisällöstä en ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Oon lukenut naisen viestejä.
O
No oletko aisankannattaja?
Vierailija kirjoitti:
Minä julmistuisin, jos saisin tietää, että kolmas osapuoli lukee lähettämiäni viestejä. En halua niitä muiden kuin vastaanottajan luettavaksi.
Millä lähetät viestejäsi? Ethän vain jollakin whatsapilla? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pikaviestiohjelma asiaan liittyy? Vai onko tämä jotain vitsailua lintilän sekoilusta?
Olisi.
Exäni tuota harrasti nukkuessani olevinaan salaa mutta oli niin tyhmä ettei osannut käyttää puhelinta edes oikein ja jätti auki kaikki mitä oli selannut ja vielä soittanut vahingossa numeroihin joiden kanssa olin ollut viimeksi yhteydessä.
Ei tulisi mieleenikään lukea puolisolle tulleita viestejä tai hänen selailuhistoriaa. Laitteet lukkiutuu tietenkin automaattisesti.
Ei me kyylätä toistemme tekemisiä muutoinkaan.
Kyllähän se on sian jätön aika, jos alkaa jotain puhelintarkastuksia tekemään.
Ei tarvinnut tehdä puhelintarkistuksia kun ukko alkoi pitämään kännykkää äänettömällä, laatikossa tai pöydällä nurinpäin. Siitähän se pettäminen ja laajempi seuranetsintä sitten paljastui. Helpommalla olisi päässyt kun olisi sanonut asian suoraan mutta eihän tämmösillä sitä munaa loppupeleissä ole kuin vieraissa juoksuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pikaviestiohjelma asiaan liittyy? Vai onko tämä jotain vitsailua lintilän sekoilusta?
Varmaan joku donkey haluaa rinnastaa, että whatsapilla viesteillessä myös joku kolmas osapuoli voi lukea viestejä, mutta se osapuoli onkin kirjoittajille täysin ulkopuolinen.
Enpä kovin montaa minuuttia tuollaisessa parisuhteessa viihtyisi. Lähtisin heti, kun olisin saanut puhelimeni takaisin.