Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä sopivia naisia on, joista voisi tulla presidentti?

Vierailija
06.04.2023 |

Kuka olisi se?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietikäinen. On aina ollut mun lempiporvareita. Kansainvälistä kokemusta vaikka kuinka paljon.

Essayah myös hyvä ehdotus, mutta mielestäni puolueensa tarvitsee häntä enemmän kuin presidentti-instituutio. Menisi hukkaan.

Vierailija
22/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Haavisto se seuraava presidentti taitaa kuitenkin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari Esssyah.

Tai

Jussi Niinistö.

Vierailija
24/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku harmaa setämies sinne tulee.

Vierailija
25/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta

Vierailija
26/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Niinistö.

Tajusin just, että sekin voisi olla ihan hyvä.

Vierailija
27/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pietikäinen. On aina ollut mun lempiporvareita. Kansainvälistä kokemusta vaikka kuinka paljon.

Essayah myös hyvä ehdotus, mutta mielestäni puolueensa tarvitsee häntä enemmän kuin presidentti-instituutio. Menisi hukkaan.

Pietikäinen on minunkin lempikokoomuslainen, tai siis ainoa kokoomuslainen jota olen ikinä arvostanut.

Mutta hänellä taitaa olla jo ikää, ja mainehaittaa liikennejuopumuksesta. Käsittääkseni alkoholi maistui silloin enemmänkin mutta hän lienee ongelmasta jo päässyt yli.

Vierailija
28/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari Tanus. Mieleenpainuva nimi.

Vierailija
29/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pietikäinen on minunkin lempikokoomuslainen, tai siis ainoa kokoomuslainen jota olen ikinä arvostanut.

Mutta hänellä taitaa olla jo ikää, ja mainehaittaa liikennejuopumuksesta. Käsittääkseni alkoholi maistui silloin enemmänkin mutta hän lienee ongelmasta jo päässyt yli.

Ei hänellä presidentiksi mitään ikää ole :D ja rattijuopumuksestakin on jo 20 vuotta aikaa, joten kuka sitä muistelee.

Vierailija
30/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta

Kun Jutta Urpilainen oli aktiivipolitiikassa, hänestä kyllä povailtiin presidenttiä. Mutta nyt on jo niin pitkään ollut ulkona kuvioista että moni tuskin muistaa koko henkilöä.

Aika lyhyt on poliitikon elinkaari, paavoväyrysiä lukuunottamatta. Yritän just muistella sen Vasemmistoliiton ärrävikaisen peejiin nimeä, joka esiityi vaalimainoksessa leipää leipomassa - mikä hitto se oli? Ja siihen aikaan ehkä kymmenen vuotta sitten oli joka päivä uutisissa.

Vierailija
31/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta ei ole presidentiksi.

Vierailija
32/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Jutta "maassa maan tavalla" Urpilainen olisi edustavanoloinen pressa. 

Vierailija
33/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtionpäämieheksi sopii vakuuttava, vakauttava ja rauhallinen hahmo. Iältään vähän vanhempi. Vanhanen olisi hyvä, jos haluaisi. Naisista Essayahilla on hyvä habitus.

Vierailija
34/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hänellä presidentiksi mitään ikää ole :D ja rattijuopumuksestakin on jo 20 vuotta aikaa, joten kuka sitä muistelee.

Piti oikein tsekata, ei se 63 vuotta tosiaan mikään mahdoton ikä ole. 

Täytyy muuten vielä lisästä, että arvostan toki myös Sauli Niinistöä, olin unohtanut että hän on kokoomuslainen. Mikä kertoo siitä, miten maltillinen ja humaani presidentti hän on ollut.

Vierailija
35/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Huhtasaari tai Riikka Purra.

Vierailija
36/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti oikein tsekata, ei se 63 vuotta tosiaan mikään mahdoton ikä ole. 

Täytyy muuten vielä lisästä, että arvostan toki myös Sauli Niinistöä, olin unohtanut että hän on kokoomuslainen. Mikä kertoo siitä, miten maltillinen ja humaani presidentti hän on ollut.

Eli ei ikä eikä mikään, Haavistokin 65 ja kaikki odottaa sen asettuvan ehdolle. Miehet vielä vanheneekin nopeammin kuin naiset, kuolevat nuorempina jne.

Vierailija
37/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura Huhtasaari tai Riikka Purra.

Jos näin kävisi, muutan maasta...

Vierailija
38/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän hänellä on ikää kuin Salella tai suurvaltojen sankareilla. Paheetkin ovat pieniä moneen muuhun verrattuna.

Vierailija
39/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesta ei ole presidentiksi.

Päinvastoin. Nyt juuri olisi hyvä aika valita joku vikkeläsanainen nainen presidentin virkaan. Alleviivattaisiin sitä faktaa, ettei kuuluta itäblokkiin homeisten ukkomiesten seuraan.

Ääneni menee Sarille, oli ehdolla tai ei.

Vierailija
40/72 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta

Kun Jutta Urpilainen oli aktiivipolitiikassa, hänestä kyllä povailtiin presidenttiä. Mutta nyt on jo niin pitkään ollut ulkona kuvioista että moni tuskin muistaa koko henkilöä.

Aika lyhyt on poliitikon elinkaari, paavoväyrysiä lukuunottamatta. Yritän just muistella sen Vasemmistoliiton ärrävikaisen peejiin nimeä, joka esiityi vaalimainoksessa leipää leipomassa - mikä hitto se oli? Ja siihen aikaan ehkä kymmenen vuotta sitten oli joka päivä uutisissa.

Suvi-Anne Siimes, joka paljastuikin pahimman luokan takinkääntäjäksi. Raha ajoi tälläkin lopulta aatteen edelle kun sai korkeapalkkainen huipputyön yrityselämästä ja samalla tosin mielipiteet muuttuivat yhdessä yössä täysin.