Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä hoksannut imuroida seiniä

Vierailija
06.04.2023 |

Miten nyt pitäisi toimia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ennemmin pölyhuiskulla käynyt läpi. Pienempi riski naarmuista.

Vierailija
2/14 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vahingossa: En ole ikinä hoksannut imuroida SIENIÄ. Mietin onko se joku uusi tekniikka imuroida sienet metsästä tehokkaasti ja tuleeko paljon mustikanvarpuja mukana, tai naulasia. Onko imuriin joku pehmeähkö suulake kun seiniä imuroit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyhuiskalla helpompaa, ei kannata imuroida. Mutta itelle tuli mieleen, että kattoa en ole kyllä edes huiskutellut ikinä, hmm, pitäisköhän?

Vierailija
4/14 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyyhin kostealla maalatut seinät... Ehkä kerran kymmenessä vuodessa

Vierailija
5/14 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleen imuroida ja huitoa imurin kanssa ympäriinsä. Siihenhän pitää varata oma suulake, jota ei sitten pyörittele lattioilla ollenkaan. Kevyempiäkin ratkaisuja on keksitty. Imuri ei ole muutenkaan se pölyttömin ja varmin siivoukseen. Yököttää jo ajatuskin, miten imurin  lattiasuulakkeen hiuskarvat pyörii seinillä, yöks.

Vierailija
6/14 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiamopilla voi myös, sellaisella levymopilla, nihkeä rätti siihen jolla voi pyyhkiä jopa tapetit. Samaa gaggaa seinille kertyy kuin lattioillekin.

Vierailija
7/14 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tullut mieleen imuroida ja huitoa imurin kanssa ympäriinsä. Siihenhän pitää varata oma suulake, jota ei sitten pyörittele lattioilla ollenkaan. Kevyempiäkin ratkaisuja on keksitty. Imuri ei ole muutenkaan se pölyttömin ja varmin siivoukseen. Yököttää jo ajatuskin, miten imurin  lattiasuulakkeen hiuskarvat pyörii seinillä, yöks.

Minä pesen aina lattian pesun jälkeen imurin harjakset ja sen osan kertakäyttö pesuliinalla ja desinfioin niin ei se niin likainen ole jos sen jälkeen käyttää seinällä luulen

Ap

Vierailija
8/14 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että en ole hoksannut. Enkä aio hoksata jatkossakaan. Sais nyt jonkinlaisen viikkosiivousen tehtyä ees joka viikko ja nyt nuo ikkunat pestyä, niin siinä on tarpeeksi hyvä siivoustarkkuus mulle. (ja pari kertaa vuodessa "tujumpi" siivous/kevät-ja joulusiivous)

Vierailija
9/14 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pesen aina lattian pesun jälkeen imurin harjakset ja sen osan kertakäyttö pesuliinalla ja desinfioin niin ei se niin likainen ole jos sen jälkeen käyttää seinällä luulen

Ap

Mä en ole eläissäni pessyt tai desinfioinut imurin suulaketta. Hyvin ollaan pärjätty.

Vierailija
10/14 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä en ole eläissäni pessyt tai desinfioinut imurin suulaketta. Hyvin ollaan pärjätty.

No hyi olkoon

Ap

Vierailija
11/14 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mutta tämä onkin enemmän sitä naisten expertiisiä tai naisten vastuualueelle kuuluva homma!

M

Vierailija
12/14 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lattiamopilla voi myös, sellaisella levymopilla, nihkeä rätti siihen jolla voi pyyhkiä jopa tapetit. Samaa gaggaa seinille kertyy kuin lattioillekin.

Muuten asiaa paitsi ei meillä ole gaggaa seinillä eikä lattioillakaan.

Vierailija
13/14 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

krisu matkiiskänpoikaa ja muisti myös seinien imuroinnin

Vierailija
14/14 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään mutta tämä onkin enemmän sitä naisten expertiisiä tai naisten vastuualueelle kuuluva homma!

M

Aha 🤦 mutta mies vuokralaisenkin kannattaa olla varuillaan ettei joudu maksamaan siivous kuluja lähtiessä

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä