Jos haluaisi Thaimaahan, muttei rahaa, niin mikä olisi lähinnä samanlainen?
Kommentit (23)
Minä haluan rahaa, mutten Thaimaahan.
Vierailija kirjoitti:
Pääsee sinne halvallakin.
Oikeasti on niin minimirahat.
Vierailija kirjoitti:
Vaasankatu. 😂
Löytyy ne hierojat ja Tuktukista saa autenttista ruokaa. Känniset pöhöttyneet suomalaismiehet löytyy myös. Suomen Thaimaa.
Pärnu tai Jurmala, tosin vasta myöhemmin keväällä tai kesällä. Espanjan rantalomankin voi saada melko edullisesti.
Jos oikeasti haluaa lähteä tiettyyn maahan eikä ole rahaa niin sitten säästämään niin pääsee sinne joskus. Niin minä olen tehnyt. Bangkok ja Pattaya on ihan jees paikkoja mut enemmän tykkäsin Balista Aasian reissullani.
Mulla meni tonni lentoihin ja asumiseen. Paiksn päällä 900 e ja sekin oli liikaa, olis voinu elää halvemmallakin. Reissu 2 vkoa.
Jos säät vaan on hyvät, niin Pärnun biitsillä on kunnon etelänlomameininki. Sinne siis.
Pasilan Triplassa on se rantapaikka, missä saa varpaat hiekkaan ja trooppinen ilmasto. Rantabaarikin on.
Mutta parhaat matkat saa kotisohvalla kun on oikeat aineet. Tämä tuli huomattua korona aikana kun ei muuten matkoille päässyt. On muuten paljon ekologisempaa ja kohtuu halpaa hupia. Ai että, ens kesänä taas 🙂
K-kaupan hedelmäosasto siellä ananiaksia, pappajoita, banaani.
Vierailija kirjoitti:
Jos säät vaan on hyvät, niin Pärnun biitsillä on kunnon etelänlomameininki. Sinne siis.
Joo mutta siellä ei ole palmuja, ja trooppista ilmastoa :( olisikohan se Kroatia paras, mutta ymmärtääkseni sekään eiole mikään halpa.
Ideoita?