Kiltit helsinkiläiset! Mihin pikkujoulujen jatkoilel lauantaina
olemme 30-vuotiaita, musiikkitoive: tanssittavaa, ei mitään tekonoa kuitenkaan. Toivottavsati ei olisi ihan teinimeininki....
Olisko jollain vinkkejä, tullaan täältä maaseuvulta....
Kommentit (11)
siis meniskös Pressaan vai Kaarleen? Vaiko Manalaan? Kallessa olen käynytkin joskus, mutta ei tainnut se musiikki olla siellä yläkerrassa kovin hyvää, alakerrassa oli tosi hyvää musiikkia ja meno, mutta AHDASTA... ei mahdu tanssimaan.
Onko kukaan käynyt siellä pressassa? Onko siellä sitten ihan " kylmä" tunnelma, niin kuin luin joltain palstalta... ja onko porukka yli 45-vuotiaita... (ei sekään olis kovin kivaa, vaikka teinimestaa en etsikään....)
Manala on täysin tuntematon mulle.
Tyylikäs paikka ja eniten ehkä just 30+ ihmisiä
ihan tavallisille naisille... jotka haluaa pitää hauskaa ja toivoo saavansa tanssittajiakin, ettei tarvitse naisporukassa kukkelehtia. Eikä meillä ole tarkoitus iltapukuja laittaa päälle :)
kallessa oli tyhjää.. ja todella tylsää. Luxiin oli 250m jono jo tuossa 10:nen aikoihin ja Club 51 samaten. Tota Pressaa ei perskules muistettu, joten Kalleen päädyttiin.
joka paikka tulee olemaan ihan tupaten täysi!
Kallessa tyhjää. Miksiköhän? eipä me sitten kalleen, jos ei muutkaan....
pressaa tekisi mieli kokeilla...
ap (kiitos vinkeistä!!)
Hieman pitkään katsoin kahta ulkomaalaista miestä, jotka tulivat t-paidalla ja farkuilla, siis tosiaan kuin siivoomaan olisivat olleet tulossa, mutta kyllä ne ihan tanssimaan olivat tulleet...
Ylhäällä soi vanhat diskokappaleet ja alhaalla uudemmat. Näin siellä sen plastiikkokirugin ja Sara la Fountainin... muuten kyllä ihan normaalia porukkaa. Itse lähdin yhden jälkeen kotiin, ja porukkaa oli tosiaan jonottamassa sisään.
Ylhäällä musiikki 70-90 luvun hittejä, alhaalla sitä uudempaa tanssimusiikkia. Ihan kiva paikka, tosin jono voi olla aika pitkä. Vähän ennen puolta yötä jono varmaan pisimmillään, koska ennen klo 24 pääsee ilmaiseksi sisään.
kiitos vielä vinkeistä, täytyy harkita, jos uskaltautuisi Luxiin
Ei todellakaan mikään teknohelvetti, pikemminkin päinvastoin..
Hauskoja pikkujouluja!