Sain 22 etunojapunnerrusta. Mimmonen nainen voisi kiinnosstua minusta?
Oon aika vahvakin. Omalla painolla jumppaan pääasiassa. Kerran viikkoon lihaskuntoa, muuten kävelyä päivittäin. Kiinnostuisitko?
Kommentit (14)
Vain 22? Kyllä kai se menee kevyesti mullakin
-n50
Joku kehitysvammainen nainen, jonka aivot on yhtä surkeassa jamassa kuin ap:n. Ja joka on niin sairaan vahva, että pistää ap:n mattoon.
Semmonen nainen, joka tykkää innokkaista punnertajista.
On tuo ihan positiivinen piirre, että huolehtii kunnostaan.
Mäkin saan ton verran ja oon 48-vuotias nainen. Eli vielä olis sulla vähän parannettavaa.
Sun pitää kertoa naisille, että olet tarjolla. Siis sinä ehdotat. Tai saat siellä punnertaa aika pitkään yksinäsi.
T. Kokenut nainen
Naiset ei kiinnostu tuollaisilla periaatteilla. Ulkonäkö saattaa jonkun verran vaikuttaa eli jos on pituutta, hartioita ja lihasmassaa, niin se auttaa. Et silti pysty pitämään naista ellet kuuntele, palvo ja palvele häntä. Miehekkäällä tavalla tietysti. Lapatossu et saa olla, vaan aloite pitää olla sinulla ei naisella. Siis kysyt ja teet, et tee vasta kun käsketään.
En ole juuri nyt vapaa, mutta luulen että keksin miehessä noin 2500 parisuhteen kannalta tärkeämpää asiaa kuin se, montako punnerrusta hänellä menee.
En, minua kiinnostaa ihan muut asiat. Toki hyvä että pikkaisen kuntoilet.
Salijäsenyyksiä kauppaava nainen. Tosin ei sitä naista sun seura tai pi*peli kiinnostaisi, vaan sun rahat.
Hyvä että saat puserrettua noin monta! Semmoinen nais ihminen voi kiinnostua joka arvostaa urheilullista elämän tapaa liikunnallinen sportti mimmi siis.
Pienirintainen