Uskotteko että Marinilla ei oikeasti ole mitään käsitystä mitä tekee jatkossa?
Vaikea uskoa, että aikoisi vain rivikansanedustajana istuskella..
Kommentit (69)
En usko. Miehensäkin jätti työnsä eilen. Joku yhteinen suunnitelma on, lähtevät ehkä isopalkkaisen työn perässä johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuossa mahdollisuuksia eikä kiire mihinkään. Puhemiehen pesti, europarlamentti, jotkut huippuvirat joita varmasti tarjotaan. Marin on myös julkisesti maininnut haaveilevansa toisesta lapsesta.
Olavin vai Zelen kanssa?
Sanna hoitelee sen toisen eronsa ja lapsen asiat
Sitten hillotolppavirkaan eurooppaan
Osaaminen ei riitä huippuvirkaan EU:ssa, saati muuallakaan. Istuu jatkossa siellä demaririvissä ja painaa nappulaa Antin ohjeiden mukaisesti.
Onlyfans kävisi muuten mutta hänen pitäisi olla yhtä rehevä kuin Iiris.
On plani varmasti. Syksyyn mennessä vaihtanut maisemaa.
Luulenpa että suunnitelmia ei ole. Demareiden kannatuksen mahalasku oli sille yllätys.
Ja luulen myös, että sen mies sai potkut.
Hän on ollut suosittu vasemmistolaisissa lehdissä ja piireissä. Muuten hänelle on enimmäkseen naureskeltu.
Vierailija kirjoitti:
Osaaminen ei riitä huippuvirkaan EU:ssa, saati muuallakaan. Istuu jatkossa siellä demaririvissä ja painaa nappulaa Antin ohjeiden mukaisesti.
Ei tarvitse mitään osaamista, kunhan antaa ymmärtää et tajuaisi jotain mistä puhutaan. Näin se pomoilla yleensäkin.
Totta kai hänellä on suunnitelmat tehty. Marin kyvykäs nainen, ei hänen anneta jäädä sohvaperunaksi.
Tottakai tietää
On turn nyt jo pitkään
Junger näyttää palvovan maata Sannan jalkojen alla. Miksi?
Muistan, kun Sanna oli käskenyt Jungerin arvostella itseään, jotta saisi (Sanna) suosiota itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Hän on ollut suosittu vasemmistolaisissa lehdissä ja piireissä. Muuten hänelle on enimmäkseen naureskeltu.
Ehkä sinä olet naureskellut alemmuudentunnossasi. Tuskin muut naureskelevat.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu mulle. Kuuluuko sullekaan?
Olet keskustelupalstalla muruseni.
Hän saa aivan varmasti hyvän eu-viran. Sen verran lahjusrahaakin jo antoi.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa että suunnitelmia ei ole. Demareiden kannatuksen mahalasku oli sille yllätys.
Ja luulen myös, että sen mies sai potkut.
Et tainnut seurata ollenkaan vaalituloksia! Demareiden kannatus nousi edellisistä vaaleista.
Markus on sanonut ettei hän enää yksin jaksa lasta hoitaa. Lapsi tarvii äidinkin. Eroa tai mä lähden näillä näppäimillä.
Tätä veikkaan.
Pyrkiikö Marin Naton pääsihteeriksi? Eihän tytöllä riitä osaaminen siihen.
Loma tekee sillekin hyvää.