Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kämppissuhde, eroaisitko?

Vierailija
05.04.2023 |

Kämppissuhde, ei seksiä, teen kaikki kotityöt, maksan 80% menoista ja eroaminen tulisi halvemmaksi, ei lapsia. Mitähän mä tässä vielä odottelen, kun en saa erottua. Mistä tietää sen hetken, kun kannattaa tehdä eropäätös?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toinen ihan turnoff vai haluaisitko vaikka pariterapeutin selvittämään asiaa. Vai joko riitti. Ei ole väärin maksaa. Ehkä siivoat niin nopeasti, ettei toinen ehdi tekemään, kun olet jo tehnyt kaiken. Miltä tuntuu itsestäsi asia. Tähän ei tarvitse vastata, nämä olivat retorisia kysymyksiä.

Ei hön ole yleisesti ihan turn off, mutta haluaisin esimerkiksi sääst rahaa, mikä ei ole nyt mahdollista, kun pitää maksaa niin paljon. Taloushuolet on ehkä se suurin syy, miksi mietin eroa, toinen on se, ettei ole enää seksiä ollenkaan.

Ap

Tiedätkö, mitä on rakkaus?

Tiedän mitä on rakkaus esimerkiksi sululaisiani kohtaan, mutta en tunne niin puolisoani kohtaan. Aluksi luulin, mutta se oli ehkä ihastusta tai himoa. En minä halua hänelle missään tapauksessa mitään pahaakaan. Mutta jos hän rakastaa minua, niin miksei hän viitsi maksaa omaa elämistään, halua seksiä, eikä tee kotitöitä? Onko sekään rakkautta?

Ap

Rakkaussukulaisia kohtaan on erilaista toivottavasti kuin miestäsi. Tai siis minkälaista rakkauden pitäisi olla miestäsi kohtaan.

Mitä ihmettä odotat? Oletko mies vai nainen? Ikä?

Vierailija
22/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/4464134/suomessa-perheita-joissa-eletaa…

Kukaan ei hyväksynyt, vaikka tilastollisesti miehet tienaavatkin enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on yksi iso red flag!

Vierailija
24/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin tuollaisesta suhteesta. Olin niin onneton epätyydyttävässä kämppissuhteessa, jollaiseksi suhde oli luisunut. Mies alkoi kaiken lisäksi olemaan ilkeä. En itkenyt suhteen päätyttyä ollenkaan. Oikea päätös tuo oli ainakin minulle. En ole katunut päivääkään.

Vierailija
25/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toinen ihan turnoff vai haluaisitko vaikka pariterapeutin selvittämään asiaa. Vai joko riitti. Ei ole väärin maksaa. Ehkä siivoat niin nopeasti, ettei toinen ehdi tekemään, kun olet jo tehnyt kaiken. Miltä tuntuu itsestäsi asia. Tähän ei tarvitse vastata, nämä olivat retorisia kysymyksiä.

Ei hön ole yleisesti ihan turn off, mutta haluaisin esimerkiksi sääst rahaa, mikä ei ole nyt mahdollista, kun pitää maksaa niin paljon. Taloushuolet on ehkä se suurin syy, miksi mietin eroa, toinen on se, ettei ole enää seksiä ollenkaan.

Ap

Mun suhde päättyi, kun pitkään mietittyäni esitin miehelle laskelmat, paljonko menetän hänen kanssaan eläessäni rahaa. Miehen reaktiosta viimeistään ymmärsin, että ei todellakaan maksa vaivaa jatkaa suhdetta, ja muutin omilleni kahden kuukauden kuluttua.

Vierailija
26/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Höpö höpö. Toinen nainen sinulla on mielessä.

Vierailija
27/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin tuollaisesta suhteesta. Olin niin onneton epätyydyttävässä kämppissuhteessa, jollaiseksi suhde oli luisunut. Mies alkoi kaiken lisäksi olemaan ilkeä. En itkenyt suhteen päätyttyä ollenkaan. Oikea päätös tuo oli ainakin minulle. En ole katunut päivääkään.

Eli rupesit pihtaamaan, et edes ottanut poskeen ja suhde "luisui" kämppis suhteeksi. Ottakaa nyt naiset edes puolet siitä vastuusta noissa tilanteissa!

Vierailija
28/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli rupesit pihtaamaan, et edes ottanut poskeen ja suhde "luisui" kämppis suhteeksi. Ottakaa nyt naiset edes puolet siitä vastuusta noissa tilanteissa!

Jos seksi on yksipuolista miehen tyydyttämistä, niin miksi ihmettelet, kun nainen ei sitä halua? Ota mies vastuu perseilystäsi sängyssä!

Vierailija
29/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaatko vähän, miksi seksiä ei ole? Mitä mies sanoo syyksi? Ja miten olet päätynyt maksamaan noin paljon, mitä mies maksaa kuluistanne?

Vierailija
30/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
31/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap sinun pitäisi ottaa nuo asiat, mihin toivoisit muutosta, puheeksi puolisosi kanssa.

Vierailija
32/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaatko vähän, miksi seksiä ei ole? Mitä mies sanoo syyksi? Ja miten olet päätynyt maksamaan noin paljon, mitä mies maksaa kuluistanne?

En tiedä oikeaa syytä, ehkei hän ole vaan niin kiinnostunut enää. Se väheni ja väheni vuosien kuluessa ja nyt viime kerrasta on vuosi. Jos kysyn syytä, niin hän on väsynyt tai ei ole hyvä hetki tms.

Se maksaminenkin on luisunut tähän ajan kuluessa. Hän taitaa jo pitää sitä itsestäänselvyytenä tai oikeana. Olen puhunut rahoista ja säästötarpeista, mutta hän ei vaan osallistu niihin keskuusteluihin, vähän kuin seinille puhuisi.

Ap

Vierailija
33/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ap sinun pitäisi ottaa nuo asiat, mihin toivoisit muutosta, puheeksi puolisosi kanssa.

Olen puhunutkin, mutta siitä tulee yksinpuhelua.

Ap

Vierailija
34/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suhde päättyi, kun pitkään mietittyäni esitin miehelle laskelmat, paljonko menetän hänen kanssaan eläessäni rahaa. Miehen reaktiosta viimeistään ymmärsin, että ei todellakaan maksa vaivaa jatkaa suhdetta, ja muutin omilleni kahden kuukauden kuluttua.

Millainen miehen reaktio oli, kun esitit ne laskelmat hänelle?

Vierailija
35/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lääkitys, joka aiheuttaa seksuaalitoimintojen häiriötä, niin parisuhdetyytyväisyys pysyy yllä. Yhteiskunta kiittää myös, kun ei tarvitse tukea maksaa kahdessa eri osoitteessa asuvalle.

Vierailija
36/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta nyt itseäsi enemmän äläkä ryhdy pitämään itseäsi kotiorjana. Kumppanisi tekee jo niin.

Lähde.

Vierailija
37/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edellisestä kerrastanne jo vuosi? Pitkä aika.

Kuinka pitkä suhde teillä on takana? Ettekö kumpikaan ole halunneet lapsia?

Vierailija
38/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä vuokran ja laskut joudut yksinkin maksamaan, tietysti esim. ruuassa voit säästää kun ostat vain itsellesi. Mutta nämä sun syyt kuullostaa tekosyiltä ja oikea syy on se, että et vaan rakasta sitä kumppaniasi ja se on yksinään ihan validi syy eroon. Varsinkin jos ei ole lapsia, eikä aikomusta perustaa perhettä, niin eroaisin ehdottomasti. 

Vierailija
39/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä vuokran ja laskut joudut yksinkin maksamaan, tietysti esim. ruuassa voit säästää kun ostat vain itsellesi. Mutta nämä sun syyt kuullostaa tekosyiltä ja oikea syy on se, että et vaan rakasta sitä kumppaniasi ja se on yksinään ihan validi syy eroon. Varsinkin jos ei ole lapsia, eikä aikomusta perustaa perhettä, niin eroaisin ehdottomasti. 

Kyllä se lompakolla loisiminen, kotitöistä laistaminen ja seksin lopettaminen ovat riittäviä syitä eroon jokainen jo ihan itsessään. Mikä kynnysmatto oikein olet?

Vierailija
40/49 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vuokra pienestä asunnosta on paljon vähemmän kuin isosta. Se tuntuisi myös vähemmän epäreilulta maksaa vain omaa elämistään.

Ap