Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntui pojasta se eka kerta kun sai työntyä sisään?

Vierailija
05.04.2023 |

Siinäpä se oli kysynys.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipua ja nautintoa yhtä aikaa. Aivan tajuttoman tiukkaa ja sai oikeasti työntää, jotta pääsin sisään. Olin huolissani sattuuko tyttöön sillä ainakin omasta mielestäni olin levossa iso mitä sitten stondiksessa. Ainakin pimppiin verrattuna. Hän pyysi jatkamaan. Lämmintä ja kosteaa oli ja niin kireää.

Vierailija
22/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisin olla 12v, kun 14v tyttöystävä otti leikkimökissä ohjat käsiinsä. Lakritsin ja mansikan makuiset kondomit jäi mieleen. en tiennyt miten kiki sinne pimppaan laitetaan, mutta tyty istahti päälle ja ohjasi sisään. Tsiisus, taivaallista.3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista paikoista ekalle kerralle valikoitui koulun peruskorjauksen yhteydessä rakennettu ei-kenenkään käyttämä invavessa. Tyttö makasi leveällä tasolla lavuaarin vieressä ja yritin kömpiä siihen hänen päälleen. Ehdin makaamaan rintojen päälle ja sisään. Tunsin aivan älytöntä puristusta ja osuvasti jonkun sanomana kuin tuhat sormea varrella. Pari kertaa pumppasin järjen vievässä nautinnossa ja sitten pippeli ulos ja paljaaksi ja roiskautin satsin kohti lavuaaria osuen peiliin. Seuraavilla kerroilla oli vähän enemmän kestävyyttä. Olin nolona, mutta tyttö vaan hymyili ja kohottautui suukottamaan mua.

Vierailija
24/38 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä se tuntui. Olin jo 21v ja ajattelin, että nyt pitää saada ja teen ehdotuksia koko kesän, kunnes minäkin saan. No ei siihen tarvittu kuin yksi ilta. Tyttö oli 23v ja aivan ihana vaalea kaunis nainen. Pääsin saatille ja kerroin suoraan mitä haluaisin kokea. Ajeltiin Amazonilla Oulun yössä ja etsittiin panopaikkaa. Sitten hoksasin, että mennään minun autioon opiskelukämppään. Siinä sitten kivilattialla. Jännitin ja kesti kauan. Sitten säikähdin, kun hän huohotti kuin hukkuva. Minäkin laukesin, hän antoi tehdä sen paljaalla. Siitä sitten lähdettiin onnellisina kumpikin. Hyvästelysuukko Toppilan TB:llä.

Vierailija
25/38 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme aluksi kovin nuoria. Me molemmat halusimme saada opinnot valmiiksi ja siksi pelkäsimme raskautta. Harjoitimme siis vuosia nautinnollista käsi- ja suuseksiä. Eräänä päivänä tyttöystäväni sanoi, että voisimme kokeilla yhdyntää, mutta niin että välissä on kaksi kondomia päällekkäin. (Jälkikäteen opimme, että näin kondomin särkymisen vaara on vain suurempi.) No näin tehtiin. Olihan se mukavaa läheisyyttä, mutta ei siinä paljoa tuntumaa elimissä ollut. Jäi mukava muisto, muttei niin kovin seksikäs.

Sittemmin on eletty reippaammin ja nautinnollisemmin monella tavalla. Nyt yhdessä oloa seurustellen, avioliitossa sekä vanhempina ja isovanhempina on tullut 55 vuotta.

Vierailija
26/38 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran sain kun panin noin kuusikymppistä naapurin rouvaa. Houkutteli saunaan ja halusi että pesen selkänsä, kulli alkoi hieman jäykistymään ja siihenhän se hellästi tarttui. Pesimme lopuksi toisiamme muualtakin ja se oli menoa sitten kokeneen innokkaan naisen kanssa.

Vierailija
27/38 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yhä vielä ihmettelemme molemmat ihan samaa asiaa, eli miten voikin toisen ihmisen tuntea ja kokea niin ihmeellisellä ja taivaallisella tavalla osana itseään, tai itsensä osana toista ihmistä. Raja minun ja rakkaani välillä hämärtyy, häviää, on vain värähtelevä ihanuus, suunnaton nautinnon ja onnen tunne, joka säteilee koko kehoon jalkovälistä ja ympäröi meidät molemmat.

En osaa sanoa mikä oli eka kerta, koska vetovoima välillämme oli niin järjetön, että vaikkei vielä ollut tarkoitus, niin vähän kerrallaan tiiviimmin toisia vasten, kädet eksyivät, vaatteet raottuivat, lopulta putosivat pois. Tulevan vaimoni märkyys, liukkaus, kasteli minutkin, vaikka omat tipatkin eivät olleet ihan tippa tai kaksi... Ja kun kehot kuin hengen hädässä puristuivat toinen toistemme ympärille, tytön huulet olivat kuuma - ja hengitys, sen muista aina, täynnä intohimosta, rakkaudesta ja halusta nousevaa väreilyä ja tukahdutettua nautinnon inahtelua. En tiedä miten siinä sitten lopulta kävi, kun tyttö ihmetteli että miten tuollainen voi häneen mahtua, käsin hyväilimme toisiamme, sitten kehot vetivät liukkaat nautintopinnat tiukasti toisiaan vasten, ne liukuivat, liukuivat.... Jossain välissä muistan kuiskauksen "älä laita sinne, mutta kokeile vähän, pitää kokeilla ihan vähän, se, se mahtuu, ihana, se mahtuu, ihana... Ja minä tunsin elimeni kärkiosassa koko tytön, hengityksen, jännityksen, halun, intohimon minua kohtaan, hullaannuttavan liukkauden ja puristuksen. 

En tosiaan tiedä mikä lasketaan ekaksi kerraksi, mutta yhdellä tapaamisella tuleva rakas vaimoni menetti itsehillintänsä ihan totaalisesti. Olimme molemmat täynnä rakkautta ja himoa toisiamme kohtaan, minä vaatteiden alla niin piukkana kuin voi olla, hän pikkuhousut märkänä tuoksuen taivaalliselta. Sitten hän veti minut päällensä, jalkojensä väliin poikkeuksellisen "käskevästi," vaikka siinähän hän oli tykännyt minua aina pitää, kiehnäämässä ihanan ihanaa kumpuansa vasten. Yks kaks hän avasi molempien farkuista vyöt, sai kiumurtelevan kehonsa ja kiihkeän hengityksen keskeltä sanottua jotenkin "nyt pois, ota nuo pois, nyt, pois, tänne, pitää tänne..." Samalla housuja vietiin, nopeasti, ja kun itsekin halusin häntä niin järjettömästi, niin se järjen ääni katosi kun ihana nuori nainen, osin vielä tyttönen, halusi minua niin palavasti, että veti minua reidet auki ylös nostettuna, syli niin avoinna kuin voi olla, lantiosta, pakaroista molemmin käsin, täysin voimin, kohti avointa syliään, täydellistä rakkauden lahjaa. Ja minä upposin sinne, upposin, ja sinne jäi minusta loppuiäksi paljon muutakin kuin se mitä minusta häntä ja hänen liukasta märkyyttään osaksi tuli, kun kuuma virta hurman hetkellä välillämme ihan konkreettisestikin kulki. 

Yhä vielä se sama virta, sama täydellisen yhdistymisen tunne on välillämme, vaikka jälkikasvu on jo aikuisikäistä. 

Vierailija
28/38 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähläystä ja jännitystä eikä aluksi meninannut onnistua kun ei seisonut kunnolla jännityksestä johtuen . Sitten tunsin että se on sisällä ja siitä sitten aloin liikkua. Ei se kummoiselta tuntunut kumin kanssa tuolloin mutta laukesin jonkun ajan kuluttua. Myöhemmin osasin rentoutua ja sitten tuntui hyvältä . Oltiin tapailtu 2-3 kk ja oli elokuu ja loppukesä ja tuosta alkoi vakava seurustelu. Vuoden kuluttua mentiin kihloihin ja sitten alettiin pelaamaan uhkapeliä varmoilla päivillä ja silloin vasta tunsi mitä yhdyntä oikein on. Oltiin niin uhkarohkeita että päätettiin mennä kihlauksesta 7 kk kuluttua vihille kun tuumattiin että muuten kyllä tulee raskaaksi . Esikoinen syntyi sitten 9kk ja 13 pv kuluttua

Vierailija
29/38 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä parisuhde takana kirjoitti:

No, yhä vielä ihmettelemme molemmat ihan samaa asiaa, eli miten voikin toisen ihmisen tuntea ja kokea niin ihmeellisellä ja taivaallisella tavalla osana itseään, tai itsensä osana toista ihmistä. Raja minun ja rakkaani välillä hämärtyy, häviää, on vain värähtelevä ihanuus, suunnaton nautinnon ja onnen tunne, joka säteilee koko kehoon jalkovälistä ja ympäröi meidät molemmat.

En osaa sanoa mikä oli eka kerta, koska vetovoima välillämme oli niin järjetön, että vaikkei vielä ollut tarkoitus, niin vähän kerrallaan tiiviimmin toisia vasten, kädet eksyivät, vaatteet raottuivat, lopulta putosivat pois. Tulevan vaimoni märkyys, liukkaus, kasteli minutkin, vaikka omat tipatkin eivät olleet ihan tippa tai kaksi... Ja kun kehot kuin hengen hädässä puristuivat toinen toistemme ympärille, tytön huulet olivat kuuma - ja hengitys, sen muista aina, täynnä intohimosta, rakkaudesta ja halusta nousevaa väreilyä ja tukahdutettua nautinnon inahtelua. En tiedä miten siinä sitten lopulta kävi, kun tyttö ihmetteli että miten tuollainen voi häneen mahtua, käsin hyväilimme toisiamme, sitten kehot vetivät liukkaat nautintopinnat tiukasti toisiaan vasten, ne liukuivat, liukuivat.... Jossain välissä muistan kuiskauksen "älä laita sinne, mutta kokeile vähän, pitää kokeilla ihan vähän, se, se mahtuu, ihana, se mahtuu, ihana... Ja minä tunsin elimeni kärkiosassa koko tytön, hengityksen, jännityksen, halun, intohimon minua kohtaan, hullaannuttavan liukkauden ja puristuksen. 

En tosiaan tiedä mikä lasketaan ekaksi kerraksi, mutta yhdellä tapaamisella tuleva rakas vaimoni menetti itsehillintänsä ihan totaalisesti. Olimme molemmat täynnä rakkautta ja himoa toisiamme kohtaan, minä vaatteiden alla niin piukkana kuin voi olla, hän pikkuhousut märkänä tuoksuen taivaalliselta. Sitten hän veti minut päällensä, jalkojensä väliin poikkeuksellisen "käskevästi," vaikka siinähän hän oli tykännyt minua aina pitää, kiehnäämässä ihanan ihanaa kumpuansa vasten. Yks kaks hän avasi molempien farkuista vyöt, sai kiumurtelevan kehonsa ja kiihkeän hengityksen keskeltä sanottua jotenkin "nyt pois, ota nuo pois, nyt, pois, tänne, pitää tänne..." Samalla housuja vietiin, nopeasti, ja kun itsekin halusin häntä niin järjettömästi, niin se järjen ääni katosi kun ihana nuori nainen, osin vielä tyttönen, halusi minua niin palavasti, että veti minua reidet auki ylös nostettuna, syli niin avoinna kuin voi olla, lantiosta, pakaroista molemmin käsin, täysin voimin, kohti avointa syliään, täydellistä rakkauden lahjaa. Ja minä upposin sinne, upposin, ja sinne jäi minusta loppuiäksi paljon muutakin kuin se mitä minusta häntä ja hänen liukasta märkyyttään osaksi tuli, kun kuuma virta hurman hetkellä välillämme ihan konkreettisestikin kulki. 

Yhä vielä se sama virta, sama täydellisen yhdistymisen tunne on välillämme, vaikka jälkikasvu on jo aikuisikäistä. 

Kauniisti kerrottu!

Vierailija
30/38 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika hankalaa oli. Ensi lerpahti kulli sen kondomin kanssa, sitten kun nousi niin asento oli jotenkin vaikea eikä "reikä" löytynytkään siinä hermoillessa kovin hyvin. Sitten kun se löytyi, homma oli nopea rynkytys ja ohi.

Ihan surkea kerta.

Kun hommaa pääsi harjoittelemaan rauhassa ja kunnolla, oli se sitten huomattavasti mielekkäämpää.

Vierailija
31/38 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa oli. Eka kerta oli pelkkää häsläämistä, eikä siinä edes tähdätty nautintoon vaan siihen että homma saadaan purkkiin ja poikuus pois. Myöhemmin sitten kun ei ollut samoja paineita, mukaan tuli suuseksit, erilaiset asennot ja sellaiset. Hyppytunneilla nuolin mieluummin tyttöystäväni persereikää kun tankkasin saksan epäsäännöllisiä verbejä. Mutta kivaa oli.

Vierailija
32/38 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tänne kirjoittaneista ei ole pillua saanutkaan.

Vierailija
33/38 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiossa oli. Eka kerta oli pelkkää häsläämistä, eikä siinä edes tähdätty nautintoon vaan siihen että homma saadaan purkkiin ja poikuus pois. Myöhemmin sitten kun ei ollut samoja paineita, mukaan tuli suuseksit, erilaiset asennot ja sellaiset. Hyppytunneilla nuolin mieluummin tyttöystäväni persereikää kun tankkasin saksan epäsäännöllisiä verbejä. Mutta kivaa oli.

:D Ymmärrän hyvin..

Vierailija
34/38 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, haluaisin kyllä tietää miltä tuntuu. m37

Vierailija
35/38 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostus. Perseen nuoleminen on parasta.

Vierailija
36/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kertoa ja sanoa se eka työntö pimppiin oli tosi hyvä, laukesin ennenkuin penis oli saavuttanut pohja lukeman tunne oli tosi ihana, ennalta en olisi voinut kuvitella miltä pimppiin pano ekakerralla voi tuntua.

Vierailija
37/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mällit lensi lähes heti tytön vatsalle mutta pantiin pian uudelleen ja tyttö huusi nautinnosta. Se tapahtui luokkaretkellä tukholmassa hotellissa saman luokan tytön kanssa 9 luokalla.

Vierailija
38/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaikki 2 sekuntia vai. Tyttöystäväni oli selkeästi pettynyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän