Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntui pojasta se eka kerta kun sai työntyä sisään?

Vierailija
05.04.2023 |

Siinäpä se oli kysynys.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseeseen sattui vähän

Vierailija
2/38 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummemmalta, älytöntä kondomin kanssa säätämistä se oli.

Exä oli lapsuudessaan ja nuoruudessaan joutunut hyväksikäytetyksi, mutta se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista räpellystä ettei kummoista ehtinyt tuntemaan. Liikaa kiihkoa ja liian ahdas kondomi (oli jotain ilmaiseksi jaettuja kiinaräpsyjä, olen ihan normaalia kokoa noin muuten). Sitten kun ostin kunnon kondomeja alkoi hommasta saada enemmän irti.

Lämmin, pehmeä mutta tiukka puristus, todella hyvä tunne joka alussa päättyi aina nopeasti orgasmiin.

Vierailija
4/38 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui niin hyvältä, että se oli sisään ja samantien ulos ja lastit vatsalle ja tisseille.

Vierailija
5/38 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ensimmäinen kerta oli työntö ja tuijotus, kiihko niin kova, että lensi heti.

Vierailija
6/38 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tunnetta on vaikeaa kuvailla. Olin niin valmis työntymään, kivikovana teinipystyssä, kostunut peniksen päästä. Tyttö oli unelma, se sama jota olin pokannut ala-asteen lopusta asti. Hän halusi, antautui selällään, sirot jalat levällään farkut roikkuen nilkassa mulle musiikkitapahtuman aikana illalla koulun portaikossa tottakai mun aloitteestani. Paikka jännitti, entä jos joku näkisi, vaikka oltiin koulun puolella kauempana salista ja hälinästä. Kosteus ja lämmön tunne oli vastassa ja erektioon vähän sattui hyvällä tavalla paineisesti. Kuin tuhat omaa kättä olisi hyväillyt yhtä aikaa. Todella tiukkaa edetä työnnössä pidemmälle, puristi ja teki mieli saada siemensyöksy. Sykintääkin tuntui ja tytön ilmeet kiihottivat. Menin niin hitaasti ja hän oli niin kiihottunut, että hän kertoi, ettei sattunut vaan päinvastoin. Suutelin nälkäisenä ja halusin jatkaa työntöjä ja jatkoin.

Vierailija
7/38 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se melkoista sähellystä. Aika myöhään tuli itse odoteltua tuota, ja siitä johtuen kävi kone niin ylikierroksilla että oli hirveä hinku kokeilla kaikki mahdolliset temput mistä oli haaveillut. Lopuksi aika antikliimaksi, kun ei edes maaliin päässyt vaikka pitkään ja hartaasti touhuttiin. Mutta kyllä tuotakin lämmöllä muistelee.

Vierailija
8/38 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tuskin mitään sai vai kuinka?

Vierailija
9/38 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Ajattelin varmaan vaan näin: "voi ihanaiseni iso kiitos sinulle. Haluan kertoa sinulle että olemme olleet onnekkaita kun olemme saaneet jakaa tämän hetken yhdessä. Ja kaiken sen fantastisen ajan yhdessä. Ja niin lämpimästi toivon sinulle, että se tulee olemaan myös jatkossa sellaista suusta onnea mutta erilaisilla tunteilla. Ajatus siitä lämmittää mieltäni. Kiitos tästä kokemuksesta sulle.."

Ei se niin käyny.

Ei nähty enää.. ikinä

Vierailija
10/38 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä jäänyt mieleen muuta kuin sähellys kortsun kanssa ja sitten siinä että sai kullin sisään. Montaa työntöä ei kyllä tarvittu, kun lasti lähti. Sittemmin on yli 20 vuotta harrastettu parempaa seksiä saman naisen kanssa.

Vierailija
11/38 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalu tunnottomaksi pitkällä ja kovakouraisella suihinotolla, kortsu ja ei kovin tiukka neiti. Ei tuntunut oikein miltään.

Vierailija
12/38 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä upea kokemus kaikkineen, oli n12-13v tet harjoittelussa ja yksi nainen pyysi illalla kylään.

Hän oli jotain 30-40v en tiedä tarkaan, mutta opetti kaiken ihanasti ja rauhallisesti, tunsin olevani hyvissä käsissä ja opissa.

Kävin kylässä usein muutamia kuukausia, kunnes löysin tyttöystävän, ei olisi kyllä kannattanut...

Vierailija
13/38 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaalliselta.. Olin suunnitellut tarkkaan ja kärsivälisesti kiihoitin ja edgetin tyttösystää, että on varmasti tarpeeksi kuumana yhdynään. Odotin kunnes hän ei enää kestänyt olla ilman kullia. Tiesin, että hän oli nähnyt ison kullini farkkujen lahkeessa kovana.  Kun sitten vihdoin hain kumin lompakosta ja laitoin päälle, niin montaa työntöä pohjaan en ehtinyt kun hänen tuli rajusti. En osannut odottaa niin suurta himoa minua kohtaan ja niin rajua kaiken ylivyöryvää orgasmia. Olimme todellakin yhtä.  Oli tuhat kertaan parempaa kuin osasin ikinä kuvitella.. Jäin koukkuun samalla hetkellä, enkä ole voinut elää ilman. Jotenkin tuntunut aina, että tuo ekan kerran taika on mukana jokaisella kerralla kun työnnyn vaimooni.  Vaimon pillun perällä on plugi mikä kytkee meidät yhteen. 

Vierailija
14/38 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä paskaahan se oli. Liian pieni joku sukisuki-minikortsu, minkä päälle taiteilu oli mahdoton tehtävä. Mentiin sitten lopulta ilman ja koko 2 sekunnin session seurauksena teinikumppani raskaaksi.

Tunnelma ja muistot asiasta: voiko vitutukseen kuolla?

Vierailija
15/38 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenestä nyt puhutaan? Työntäjästä vai ottajasta? Ja pillusta vai persereijästä?

Vierailija
16/38 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se ihan hirvee kokemus kun ei tyttö ollut kuulemma koskaan itseensä koskenut sieltä... Ei siitä sitten mitään tullutkaan. Ja pimeässä olisi pitänyt onnistua työntämään täydellisesti pilluun peiton alla, koska valoja ei saanyt neidin mielestä päällä olla. Ja ei pilluakaan saanut nuolla. Oli kyllä semmonen hupakko että huhhuh.

Vierailija
17/38 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

+50m kirjoitti:

Oli kyllä upea kokemus kaikkineen, oli n12-13v tet harjoittelussa ja yksi nainen pyysi illalla kylään.

Hän oli jotain 30-40v en tiedä tarkaan, mutta opetti kaiken ihanasti ja rauhallisesti, tunsin olevani hyvissä käsissä ja opissa.

Kävin kylässä usein muutamia kuukausia, kunnes löysin tyttöystävän, ei olisi kyllä kannattanut...

Pedarin kanssa eka kerta...kivoja lapsuusmuistoja.

Vierailija
18/38 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli niin helppoa. Sen kummemmin asiaa ajattelematta tai ehkä oikeammin malttamatta. Tyttö selälleen, farkut veks ja hän avasi jalkoja niin leveälle kuin sai. Aivan liian nuorina. Ei pahemmin esileikitty, mutta oltiin niin kuumina, että mentiin vaistojen varassa. Ei mitään ehkäisyä, "haetaan sit jälkiehkäisy". Ei haettu. Himot ohjasivat. Tunne oli lämmin, pehmeä, herkkä, piukka. Niin jäykkä kuin mahdollista pystyssä nykivä erektio sai poimumaista hyväilyä koko matkalta. En osaa sitä muuten kuvailla. Uskomaton tunne ja olisin halunnut jatkaa, mutta oli pakko tulla ulos ja laueta iso teinilasti tytön viereen samalla nopeasti runkaten hänen katsellessa mielenkiinnolla. Hyväilin häntä sitten kädellä ja sekin oli helppoa. Halusin hyvittää pikaiseni ja hän oli jo tulossa ekasta hipaisusta.

Vierailija
19/38 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitin ihan sikana. Tyttö jännitti ja oli tosi vaikea työntää, koska pimppi oli niin tiukka. Muhun sattui koska esinahka oli tosi kireä siks etten ollut runkannut kunnolla paljoa. Tyttöön sattui mutta hän halusi, että jatkan työntämistä. Se esarikipu hellitti työnnön lopussa ja tuntui yhtäkkiä ihan mahdottoman kihelmöivältä. Tulin heti kortsuun. En pystynyt pidättämään. Tyttö sanoi että hän tunsi mun sykkimisen ja suuteli ja silitti mua lähärissä, hän sanoi, että se oli ihanaa tuntee. Uusinta ja sen uusinta oli pidempiä ja tyttö rentoutui myös ja sai nautinnon.

Vierailija
20/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt tuntea kuin suunnilleen sekunnin aivan taivaallista mielihyvää. Lukion naamiaisissa olin tytön kanssa näyttämöllä esiripun takana suutelemassa kiihkeästi. Tapahtuma oli alempana meistä salissa. Rohkeana ja hormonien ohjaamana olin jo riisunut tytön Kissanaisasun mikä pelkästään jo kiihotti mua niin ja riipimässä sukkiksia alas. Olin avannut omat housuni ja kulli oli sojottamassa kohti tyttöä. Pääsin tarpeeksi hyvään asentoon polvet notkolla tytön nojatessa lavasteseinämään ja päätin dipata. Ah, ja esirippu heilahti. Säikähdys ja puimme äkkiä sen minkä pystyimme. Sitten vaan pokkana muiden seuraan. Terkkuja vaan Marikalle senkin kissa! <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi