Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat 100.000e kun olet viikon pääministerinä. Pystyisitkö?

Vierailija
05.04.2023 |

Haastatteluja, lausuntoja, telkkariesiintymisiä. Huoliteltuna joka päivä aamusta iltaan. Perjantaina sais bilettää, mut kuvat tulee julkisuuteen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehenä, jolloin kritiikki/haukkuminen kohdistuisi mun tekoihin työssä, ei ulkonäköön, edellisiin töihin jne.

Älä jaksa jauhaa paskaa. Päinvastoin, naisena voit uhriutua ihan milloin vaan, mistä vaan. Ainakin jos olet sopivaa mieltä asioista.

Älä ite jauha paskaa. / eri

Vierailija
22/28 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunoisin Kesärannassa ja kulkisin huoneesta toiseen. Lähettäisin someen kauniita maisemakuvia huolellisesti valituilla älyllisillä ja sielukkailla kommenteilla varustettuna antaaksesi itsestä yllättävästi fiksun kuvan.

Lähettelisin mukavia rauhanomaisia pääsiäistervehdyksiä muiden puolueiden johtajille. Tuossa ajassa ehtisi piipahtaa myös Ukrainassa aidosti pahoittelemassa ja Venäjän suuntaankin voisi lähettää kommentin (jos nyt ihan rehellisesti mietitte, niin kukas se sodan aloittikaan ja miksiköhän muu maailma siihen reagoi), mutta Horneteja en vetäisi keskusteluun.

Eiköhän tuossa 4-5 arkipäivää kuluisi hyvin. Viikonloppuna pääsiäismessuun ja lastentapahtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehenä, jolloin kritiikki/haukkuminen kohdistuisi mun tekoihin työssä, ei ulkonäköön, edellisiin töihin jne.

Höpö höpö.

Entinen SDP.n johtaja, mies, savustettiin pihalle kun änkytti. Savustajana lisäksi oman puolueen ihmiset.

Vierailija
24/28 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Entinen SDP.n johtaja, mies, savustettiin pihalle kun änkytti. Savustajana lisäksi oman puolueen ihmiset.

Rinne savustettiin pihalle kun piti saada WEF:in käsikassara avaintehtävään.

Vierailija
25/28 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 000€ riittäisi. En yhtään vähemmällä suostuisi niin kusiseen paikkaan. 100 000€ voisin olla firman työnjohtaja.

Vierailija
26/28 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen absolutisti, joten tuskin pystyisin siltä osin.

Muuten kyllä, olen huoliteltu muutenkin joka päivä ilman stailaajiakin. Seitsemän avustajan kanssa pystyisin helposti aloittamaan vaikka huomenna.

Vierailija
27/28 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Sannakin nyt jonkun viikon verran helposti ollut jossain piilossa kun oli epämiellyttäviä asioita tapetilla.

Vierailija
28/28 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martti Ahtisaarta pilkattiin ylipainon takia, kun oli Presidenttinä. Jopa erään maakuntasanomalehden päätoimittaja pilkkasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan