Saat 100.000e kun olet viikon pääministerinä. Pystyisitkö?
Haastatteluja, lausuntoja, telkkariesiintymisiä. Huoliteltuna joka päivä aamusta iltaan. Perjantaina sais bilettää, mut kuvat tulee julkisuuteen.
Kommentit (28)
Kyllä viikon valehtelee ja haukkuu muita edustajia ihan helposti. Menisin vaikka tonnista tekemään sen. Illalla sitten jauhobileisiin haarajumppaan jotain polvea vasten.
Ilman muuta. Muutama tonni riittää. On lähes 40 vuoden työkokemus julkishallinnosta.
Heti bileet pystyyn, J-jengi kokoon.
Kyllä mä sen viikon jaksaisin.
Iloa, valoa ja hauskuutta viikon verran, tekstareilla ohjeet alaisille.
Mikäs siinä.
Pystyisin helposti.
Pudottaisin "vahingossa" alasimen varpailleni ja saisin
ainakin viikon sairaslomaa.
Tavispalstammat ahdistuu jo tavallisistakin töistä ja sosialisista tilanteista. Jopa kamerän päälläpitäminen teams palavereissa on ylivoimaista...
Ehkä miehenä, jolloin kritiikki/haukkuminen kohdistuisi mun tekoihin työssä, ei ulkonäköön, edellisiin töihin jne.
Ainahan sitä nyt viikon pärjäisi. Pm:llä on niin paljon avustajia, että ihan helposti ei pääsisi tuossa ajassa mokailemaan.
Osaan lukea ja puhua, jiten kyllä, helposti onnistuisi.
En tiedä, mutta tottakai kokeilisin.
Helposti, olen tehnyt vaikeampiakin hommia.
Isompi haaste olisi sitten jälkikäteen myöhemmissä hommissa, koska media maalaisi minut varmasti huonossa valossa sen ainokaisen viikon aikana.
Joo. Vietän kys. viikon vatsataudissa eli sairaslomalla.
En kyllä viitsisi, senhän arvaa mikä haukkuminen somessa kävis pitkään tuon jälkeenkin, ja se paskanjauhanta: satatonnia sai viikon töistä eikä edes saanut mitään aikaan.
Jokainen pystyy, jopa korkasaaren apinakin.
Eihän tuossa tarvitse olla minkäänlaista edesvastuuta, valehdella ja puhua voi puutaheinää, jakaa valtion rahoja kelle- ja minne tahansa ja telkkarissa voi vielä haistatella koko Suomen kansalle.
Ja parasta, mitä tahansa teetkin niin mistään et joudu edesvastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehenä, jolloin kritiikki/haukkuminen kohdistuisi mun tekoihin työssä, ei ulkonäköön, edellisiin töihin jne.
Älä jaksa jauhaa paskaa. Päinvastoin, naisena voit uhriutua ihan milloin vaan, mistä vaan. Ainakin jos olet sopivaa mieltä asioista.
Tottakai, ihan heti.