Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mikropettäminen tuhoaa seksin ja elämäsi?

mikro-Miko T
05.04.2023 |

Onko kenellä täällä omia kokemuksia:

" https://www.huonoaiti.fi/mikropettaminen-tuhosi-avioliittoni/ " ko.tyyppisestä?

Miksi mikropettäminen tuhoaa seksin ja elämäsi..tms.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(artikkelista poimittu",mm: " Viime aikoina on puhuttanut uusi ilmiö: mikropettäminen. Tai eihän se uusi ole, mutta some on tehnyt siitä sekä helpompaa.." - ap

Vierailija
2/16 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pimpelipompeli mikrot ja makrot.

Älkää menkö tähän ansaan.

Eläkää ja nauttikaa, kun voitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin 19 senttinen että ei koske mua.

Mikropettäminen on niiden 14 senttisen mikropeniksen omistajien puuhaa.

Vierailija
4/16 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan mikropettämistä säännöllisesti. Aktiivisuus riippuu siitä, kuinka paljon saan mieheltäni huomiota ja seksiä. Jos saan tarvitsemani määrän, en kaipaa mitään viestittelyjä, jos en saa mitään pitkään aikaan, alan viestittelemään.

Vierailija
5/16 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on hyvä! Sama juttu, 20cm ei ole mikro! Mutta suomistoslavian keskimikrohan on slle 14cm!

Vierailija
6/16 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ihan tajua tuota termiä ja mitä sillä halutaan kuvata. Musta tuossa on selvästi kyse valehtelusta ja epäluotettavuudesta, esittämisestä ja roolin vetämisestä... Olen itse nuori nainen, mutta en mitenkään aktiivinen somessa. Mulla on siis tilit fb, insta, mut en käytä ellei tuu messengeriin viesti kaverilta. Eipä kai alustalla ole tuossa siis väliä, veikkaisin et varsinkin appien kautta muodostettavissa parisuhteissa ongelma. Esim. että päätetään yhdessä lähteä tinderistä tai muusta, mut halutaankin vain toisen lähtevän ja itse jäädään sinne vielä matchien kanssa kirjoittamaan. En tiedä paljonko tuota tapahtuu eikä rehellisesti ilmiönä edes kiinnosta. Valehtelu ja epäluotettavuus vaan on väärin eikä sellaista pidä kattoa. Rehellinen ihminen ansaitsee rehellisen kumppanin. Todella kurjaa jos valehtelijan kanssa erehtyy naimisiin asti, mutta erotakin saa.

Vierailija
7/16 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin eroa tuon takia. Ihmettelin ensin vuosia läheisyyden puutetta ja monta vuotta taisi olla "mikropettämistä". En huomannut, kun raadoin perheen eteen. Ihmettelin lähes kuollutta seksielämää eikä vaimo innostunut minun kehuista, enemmänkin ärsyyntyi. Töissä tilanne helpotti ja pystyin katselemaan ympärilleni. Vaimo kanniskeli puhelinta vessaan ja suihkuun. Ihmettelin tätäkin kun vielä sinisilmäisenä luotin. Lopulta kaikki iski tajuntaani voimalla. En tiedä oliko fyysistä seksiä vai ei, mutta tajusin että vaimon tunteet olivat minuun kadonneet kauan sitten. Nyt on riidelty vuosi. Vaimo yrittää hyvittää.

Vierailija
8/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikanaan pitkässä suhteessa kausi, jolloin puoliso oli kauempana kotoa töissä ja sen takia yhteinen aika oli kortilla. Niinpä ei kotona tullut asioista puhuttua ja sen takia aloin puhua työkaverini kanssa sellaisistakin asioista, jotka yleensä kuuluvat parisuhteeseen. Työkaverilla oli myös hankalaa liitossaan, joten avauduttiin toinen toisellemme. Sitten työkaveri joutui pois yt-neuvotteluissa, mutta juttelu jatkui viestittelynä, somessa ja satunnaisina lounas- ja kahvilatapaamisina. Puolison mielestä viestittely alkoi olla liiallista ja minun puhumattomuus kotona alkoi olla ongelma, mutta itse en sitä nähnyt kun oli toinen jolle puhua. Niinpä tilanne kärjistyi siihen että puoliso vaati minua lopettamaan, mutta sen sijaan minä jatkoin salaa tuota yhteydenpitoa. Tästäpä sitten tulikin aviokriisi ja minulla kesti kauan myöntää, että kyllä minä petin tai mikropetin puolisoani, vaikkei koskaan mitään fyysistä tuon työkaverin kanssa tapahtunutkaan. Ihastunuthan minä olin korvia myöden ja luulen ettei ollut yksipuolista se. Asiat lopulta selvisivät puolison kanssa puhumalla, kun yhteydenpito työkaveriin hiipui, kun minä ymmärsin tilanteen ja työkaveri oli eronnut miehestään ja hänen tilanteensa helpottui. Mutta vaikka tästä on jo aikaa, välillä riitatilanteissa tämä nousee esiin.

Vierailija
9/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen eroa, ei vaikuta terveeltä, tai ainakin mainita miehelle mikropettämisestä, ehkä hän järjestää eron.

Vierailija
10/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tuollaista epäilen itsekin...avopuoliso kantaa puhelimen mukanaan vessaan, suihkuun, ei jätä sitä hetkeksikään silmistään. Olen huomannut että nykyään pitää sitä mieluiten taskussa että kukaan ei vahingossakaan pääse siihen käsiksi.

Ei anna esim.lapsien lainata puhelintaan hetkeksikään minusta puhumattakaan.

Aina äänet pois puhelimesta nykyään ettei kukaan kuule viestien tai puhelujen tulevan.

Hyvin usein menee "nukkumaan" aikaisin illalla, kuitenkin jos makkarin oven avaimenreiästä katson niin näen puhelimen näytön valon pimeässä huoneessa...

Epäilen että naisellani ei ole puhtaat jauhot pussissa,mitään läheisyyttä ei ole ja seksiä hyvin harvoin ja sekin niin väkinäistä että ei itseä edes huvita/kiihota nykyään.

Vierailija
11/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan mikropettämistä säännöllisesti. Aktiivisuus riippuu siitä, kuinka paljon saan mieheltäni huomiota ja seksiä. Jos saan tarvitsemani määrän, en kaipaa mitään viestittelyjä, jos en saa mitään pitkään aikaan, alan viestittelemään.

Viestittelet tuhmia ja samalla masturboit?

Kuuluuko myös "tuhmien" kuvien lähettäminen tähän?

Vierailija
12/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain tuollaista epäilen itsekin...avopuoliso kantaa puhelimen mukanaan vessaan, suihkuun, ei jätä sitä hetkeksikään silmistään. Olen huomannut että nykyään pitää sitä mieluiten taskussa että kukaan ei vahingossakaan pääse siihen käsiksi.

Ei anna esim.lapsien lainata puhelintaan hetkeksikään minusta puhumattakaan.

Aina äänet pois puhelimesta nykyään ettei kukaan kuule viestien tai puhelujen tulevan.

Hyvin usein menee "nukkumaan" aikaisin illalla, kuitenkin jos makkarin oven avaimenreiästä katson niin näen puhelimen näytön valon pimeässä huoneessa...

Epäilen että naisellani ei ole puhtaat jauhot pussissa,mitään läheisyyttä ei ole ja seksiä hyvin harvoin ja sekin niin väkinäistä että ei itseä edes huvita/kiihota nykyään.

Aika selvältä tapaukselta kuulostaa...

Vierailija
13/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on työssä, johon kuuluu useampi muutaman viikon ulkomaan reissu vuodessa. Olen hänelle esittänyt vienon toiveen, että pitäisimme näiden reissujen aikana virettä yllä viestittelemällä seksistä. Hän ei tätä halua, koska tuntuu kuulemma täysin typerältä. Valitettavasti olenkin päätynyt etsimään näille aloille viestittelykaverin toisaalta. Muuten en ole ollut koskaan uskoton.

Vierailija
14/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo on työssä, johon kuuluu useampi muutaman viikon ulkomaan reissu vuodessa. Olen hänelle esittänyt vienon toiveen, että .

Kuules nyt. Kun muija palaa muutaman viikon "työmatkalta" tavara niin löystyneenä että sisään voi ajaa haitaribussilla ja istuu viikon uimarenkaan päällä niin kyse tuskin on mikropettämisestä.

Vierailija
15/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vähissä taas aiheet ihmisillä kun tämmöinenkin uusi "ongelma" piti keksiä. Ja toi huonoöiti nyt vaan on todellakin huono ja kökkö klikkijuttujen linkkailija (saihan se kuiteski kai massiiviset koronatuet kun tais olla jonkun poliitikon huono äiti?)

Jos joku viestittely noin hiertää ni se on #nolife #valkoroskajutut

Vierailija
16/16 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin mikron kanssa :D Mutta en pannu paljaalla. XXL kumi mahtui onneksi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi