Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salaattibaarien kanat yms proteiinit - vanhoja?

Vierailija
26.07.2024 |

Olen nyt ostanut kahtena päivänä kaupan salaattibaarista lounaaksi kanasalaatin. Onkohan ne kanat jotain sellaista, jotka jäävät kaupassa myymättä päiväyksen vuoksi ja sitten paistetaan salaattibaarin täytteeksi. Tuli vaan mieleen kun molempina päivinä maha ollut sekaisin ja yleensä minulla ei ole minkäänlaisia vatsavaivoja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole.

Vierailija
2/11 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan vähän aikaa sitten vatsa pahasti sekaisin 5 päivää putkeen ja se tapahtui salaattibaarin rapu/lohi/avokado syömisen jälkeen. Tuossa voi olla perää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliseen kommenttiin lisäyksenä että salaattibaarin tarjoamisten ostaminen päättyi tuohon 5 päivän vatsatautiin.

Vierailija
4/11 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, vanha urbaanilegenda uudessa muodossa. Ennenhän se oli, että vanhat kanat marinoidaan.

Vierailija
5/11 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran kuollut raatokärpänen salaattibaarin annoksessa. Kotona sen huomasin kun rupesin syömään. Oli salaatinlehden alla. Vähänkö oksetti. Meni hyvä salaatti hukkaan. Heitin roskiin.

Vierailija
6/11 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin s kaupan salaattibaarissa.

Kanakuutiot eivät olleet paistettuja, vaan puoliksi jäisiä. Kauhee nälkä ja pakkohan ne syödä oli. Vatsatauti tervehti illalla.

Vierailija
7/11 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Jos siinä salaattibaarin hygieniassa jotain vikaa on, niin se on samasta syystä kuin kaikissa noutopöydissä, joissa ruuat ovat avoimissa astioissa ja asiakkaita paljon. Tietenkin niissä ruuissa on enemmän taudinaiheuttajia kuin pakatuissa tuotteissa.

Vierailija
8/11 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat ihan hyvin ollakin. Olin töissä eräässä ruokakaupassa ennen kuin nämä salaattibaarit olivat yleisiä, niin silloin ainakin tässä kyseisessä kaupassa laitettiin ns, tuoretiskiin myytäväksi raaka-aineita jotka oli poistettu myynnistä.

Vierailija
9/11 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yleisenä neuvona voisi sanoa että jos ostat jotain salaattibaarista niin syö ne jo saman päivän aikana.

Alkavat haista ja maistua pahalta todella herkästi

Vierailija
10/11 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kommentoikaa nyt te, jotka työskentelette ruokakaupassa, mistä ne kanat tulee sinne kauppaan?

Vierailija
11/11 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kommentoikaa nyt te, jotka työskentelette ruokakaupassa, mistä ne kanat tulee sinne kauppaan?

Kanalasta.