Huomenna suomalaiset jää taas viikon lomalle - tällä tavalla se talous saadaan nousuun HUOH
Aina sama juttu. Pääsiäisloma venytetään viikkoon koska kaiken maailman sopimuksia ja pekkaspäiviä.
Kommentit (31)
Heti alkoi lomailu kun kokoomus ja perussuomalaiset voittivat. Ja suklaa- ym -munia jaellaan ilmaiseksi, kun vaan pyydetään. Kohta varmaan koululaisetkin laitetaan lomille.
Täysin tarpeettomia nykyään nuo pitkät kesälomat kun maataloissa heinät paalataan kumminkin.
Semmoinen 10 päivää vuodessa olisi sopiva vapaa, niinä päivinä voi sitten sairastella omalla ilmoituksella. Toimii hyvin USA:ssa niin toimisi täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Heti alkoi lomailu kun kokoomus ja perussuomalaiset voittivat. Ja suklaa- ym -munia jaellaan ilmaiseksi, kun vaan pyydetään. Kohta varmaan koululaisetkin laitetaan lomille.
Täysin tarpeettomia nykyään nuo pitkät kesälomat kun maataloissa heinät paalataan kumminkin.
Semmoinen 10 päivää vuodessa olisi sopiva vapaa, niinä päivinä voi sitten sairastella omalla ilmoituksella. Toimii hyvin USA:ssa niin toimisi täälläkin.
Terveisin työtön, kateellinen luuseri
Mä olen samaa mieltä. Mutta olenkin kateellinen vuorotyöläinen jolla ei ikinä ole automaattisesti jotain vapaita pyhäpäiviä.
Itselläni loppuu vapaat huomenna, ja pitkänä perjantaina työ kutsuu...
Aika hiljaista oli matkailualalla ja monissa muissa vastaavissa paikoissa jo ihmisillä ei olisi lomia.
Ei lomailu ole vain menetystä taloudessa vaan toisen loma on toisen elanto.
No mitä sinäkin ap täällä riekut??
Häh, mee töihin siitä!
Kuka teitä estää menemästä töihin?
75h liukumaa alkuvuodesta, joten voisi jäädä vaikka kahdeksi viikoksi.
Mutta olinhan jo 50v päivänkin tuottamassa niin kait se sama olla myös nyt pe ja ma.
Ai viikon? Minä olen kaksi viikkoa lomalla eikä mennyt kuin 8 lomapäivää.
Onko jenkkityöpäivät 11h/5h taukoja jotenkin parempia?
Muuta Kiinaan? Siellä kuulemma asutaan tehtaalla. Ei ole muuta vapaa-aikaa kuin yöllä lyhyet unet, joten ei ole mitään järkeä hankkia omaa kotia. Riittää pieni makuupussi jossain hallissa missä tuhannet muutkin kuorsaavat. Ihanneyhteiskuntasi, jossa ihmiset ovat muurahaisia.
Tuottavuushan nousee tutkitusti huippuunsa, kun työtä tehdään loputtomiin tauotta :D
Mitäpä jos menisit itse töihin ja lopettaisit tuon vikisemisen.
Kristityt viettää pääsiäistä aika hiljaisesti kuitenkin rukoillen ja muuta tietysti työt tehdään niinkuin mökin kunnostus kasvimaan siivoukset ja muu.Meidön ilmastossa on tämä rytmi jos haluaa muualle voi mennä siellä paistaa aurinko ei ole jäätä lunta.Täällä on.
Muuten taas jotkut ulkomaalaiset huijaa rahaa naisilta deitti jutuissa. Joku mies autoilee Parkanosta muka. Tullut Espanjasta ......iskee naisia netissä e kontakti deitti jutuissa jo ollut et lehdessä yrittänyt joten vanhuksia huijata.
Olen ollut lukuisia viikonloppuja töissä ja pidän nyt viikonlopputunnit vapaana tänään ja huomenna. Eikö olisi pitänyt joustaa ja tehdä vkl töitä kun oli työnantajalle tärkeää?
t. IT asiantuntija
Häh? Olen vapaalla pe-ma. Tietääkseni ei ole viikko. Tiistaina klo 7.30 lähden kohti työpaikkaani.
T. Ope
Kolmekymmentä vuotta siivousalalla ja ansaitusta lomasta ei saa nauttia? Ja ei saa levätä?
5/5
Vaikka en kokoomusta kannata niin tämä on todella asia johon pitäisi saada loppu.