Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä älytöntä olet puuhannut oikein väsyneenä?

Vierailija
05.04.2023 |

Aloitan: Vaihdoin yöpuvun päälle mutta jätin sukat koska kylmät lattiat, pesin hampaat ja menin makkariin riisumaan sukat (en osaa nukkua sukat jalassa), sukkien lisäksi riisuinkin sitten koko pyjaman ja otin farkut käteen kunnes tajusin että nyt menee väärin.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin paremmat farkut ja kivan puseron sekä huulipunaa kun olin menossa shoppailemaan. 

Ja jätin pyöräilykypän päähän. Ehdin käydä kahviossakin nauttimassa täytetyn patongin ja cappucinon kunnes vaatekaupan sovituskopissa tajusin,ettei mekko mene nyt jostain syystä pään yli ja muutenkin peilikuvassa jotain vikaa.

Minulle kävi kerran niin, että tajusin paitaa riisuessa, että minulla on pyöräilykypärä päässä. Miksi minulla oli kypärä päässä, vaikka olin kävellyt töistä kotiin? Aivan, unohdin pyöräni. 

Ai luoja, nuo nauratti niin paljon, että happi meinasi loppua.

Vierailija
82/84 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli heittää kertakäyttöhanskat roskiin ja paperit vessapönttöön. Heitinkin hanskat vessanpönttöön ja jäin ihmettelemään paperit kädessä outoa näkyä. Ällöä kaivaa hanskat vessanpytystä mutten millään viitsinyt vetää niitä ja mahdollisesti tukkia viemäreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tajua olevani erityisen väsynyt ennen kuin nämä tapahtuu, ja nämähän tapahtuu:

Tarjoan kotioven tavalliselle abloy-lukolle työavaimia eli sellaista etäluettavaa mustaa lätkää. Hetken ihmettelen miksei edes piippausta kuulu, että mikähän tässä nyt mättää.

Teen kassatyötä. Väsyneenä luen kaikki digitaalisten kellojen lukemat (mikro, tiskikone) hintoina ja pyöristän ne lähimpään viiteen senttiin. Esim nyt mikro näyttää kellonaikaa 10:57 niin ohimennessäni sanoisin mielessäni 10 euroa 55 senttiä.

Vierailija
84/84 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä, mutta ainakin lapsena kerran heitin aamulla yöllä käyttämäni hammasraudat vessanpönttöön. Normaalisti siis laitoin mukiin, jossa on vettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan