Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero, pois muutto yhteisestä kodista. Mä en pysty tähän!

Vierailija
05.04.2023 |

Ihan kamalaa. En pysty pakkaamaan näitä tavaroita ja jättämään tätä kotia. Muuttamaan kamalaan vuokraluukkuun. Mä en halua sinne. Mä haluan pysyä täällä mun kotona.
Oon 40v eikä mulla ole mitään. Oon ihan täys luuseri.
Mies saa jäädä tänne vanhaan kotiin.
En pysty tähän pakkaamiseen ja pakko olis pakata ja pakko on lähteä.

Älkää ikinä menkö naimisiin älkää ikinä perustako perhettä. Selviätte paljon vähemmällä tuskalla. Koska tämä tuska on kauheaa. Ihan kauheaa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätös on oikea. Silti tämä on ihan kamalaa.

Niinhän se on - pienimuotoinen kuolema. Mutta siitä selviää. Itsellä meni 2 vuotta, että pääsin miehestä totaalisen yli. Ensimmäinen 2 kk meni työpaikan vessassa suuren osan päivää itkiessä. Ero oli minun päätös.

En haluaisi kokea sitä enää uudestaan.

Aina ihmettelen näitä kertomuksia, voitko avata: miksi ihmeessä sitten erosit? Toiveena vaan että löytyis jotain *vielä intohimoisempaa* vai mitä ihmettä?

Vierailija
42/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla asumisessa ei ole mitään hävettävää. Viime syksynä minulla oli väliaikainen kunnan vuokrakämppä, mikä oli siihenastisista vastaavista paras ikinä. Siinä oli jopa oma sauna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kommentoin vuokralla asumista: me meinataan miehen kanssa ihan vapaaehtoisesti myydä meidän koti sitten kun lapset ovat isoja ja muuttaa vuokra-asuntoon. En ikinä keksisi siitä mitään hävettävää.

Vierailija
44/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaiset eivät osaa enää kotia hoitaa - miehen pitää tehdä sekin kaiken muun lisäksi. Mummot ja äidit eivät opettaneet heille edes perusasioita.

Nykymiehet ovat unohtaneet, että Suomessa melkein kaikki naiset käyvät kokopäivätöissä. Ei ne yksin niitä kotitöitä jaksa enää tehdä lastenhoidon ohella.

Sitten kun miehet kaivautuu 2020-luvulle ja pitävät vanhempainvapaat ja kasvattavat ne lapsensa tasaveroisesti vaimojensa kanssa, palataan asiaan.

Vierailija
45/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aikuiselle naiselle voi yhä tänä päivänä tulla yllätyksenä avioliiton todellinen luonne? Pitkin nettiä kolme-nelikymppiset naiset jaksaa parkua etteivät pääse passaamaan miestä. Mummot ja äidit on varmasti aikanaan kertoneet vaimona olosta. Sä itse päätit ottaa miehen riskeistä huolimatta.

Ps. Vuokraluukussa asumiseen ei kuole.

Nykyään on melkein yhtä yleistä, että miehet passaavat naisia, kuin toisinpäin.

Itse en tunne ketään alle 70-vuotiasta miestä, joka olisi parisuhteessa se passattava osapuoli. Sen sijaan tunnen (tunsin, ero tuli) päinvastaisia tapauksia pari kappaletta, joista toinen oli aivan h*lvetin törkeää hyväksikäyttöä ja suoranaista painajaista miehelle, kunnes lopulta tajusi lähteä.

Usein mies haluaa olla se passattava osapuoli. Siksihän uusi katsotaan hyvissä ajoin vanhan ollessa vielä talossa.

Jos tuollaisesta on kokemusta, olet varmaan joko eläkeikäinen tai selkeästi alempaan sosiaaliluokkaan kuuluva.

Omassa tuttavapiirissäni ei ole ensimmäistäkään miestä, joka ei ottaisi vastuuta kotitöistä tai lasten kasvatuksesta.

Millionairematch miehet edustaa vähemmistöä. Enemmistö miehistä hakee deittiprofiilien perusteella kotirouvaa.

Olet väärässä.

Voitko lakata valehtelemasta? Se että teikäläisen kaveripiiri koostuu liberaali miehistä ei poista sitä faktaa että moni mies tykkää perinteistä.

Olisiko jotakin faktaa laittaa asiasta? Jos ei, on sinun mielipiteesi yhtä yleispätevä kuin omani :)

Joko keskityt 50/50 ja kotimiehiä tarjoaviin sivuihin tai skippaat huolella vastaantulevia profiileja. Valtaosassa ilmaistaan halusta saada kodinhengetär.

Vierailija
46/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämmönen aloitus, trolli?

Joku mies, jonka vaimo harkitsee eroa, ja mies yrittää vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen väittämällä, että naisella olisi eron jälkeen jotenkin huono elämä. Tutkimukset kuitenkin osoittaa, että yleensä nainen on eron jälkeen onnellisempi, kun taas mies masentuu ja on yksinäinen.

Vierailija
47/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun yhteinen koti on sellainen, jonka pystyy omilla rahoilla lunastamaan, niin erossa ei käy noin.

Me ainakin laitetaan talo myyntiin ja jaetaan siitä saatavat rahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän