Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARIN JÄTTÄÄ PUHEEJOHTAJAN PAIKAN

Vierailija
05.04.2023 |

JESSSS!

Kommentit (1291)

Vierailija
81/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa Sokokselle myyjäksi.

Vierailija
82/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna siis siirtyy rivikansanedustajaksi omien puheidensa mukaan eikä työtarjouksia ole tullu muualta. Sanna myös sanoi että nyt on aika avata uusi sivu hänen yksityiselämässään.

Meinaako Sanna vielä raskautua vai onko avioero tullu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voinut kertoa ennen vaaleja?? Vai olisiko jätkanut jos sais olla pääministeri.

Minä jätin äänestämättä sdp:tä ihan Marinin takia, jos tän ois kuulkut viikko sitten, olisin äänestänyt SDP:tä.

Voi kilin kellit.

Ilman Marinia sdp olisi nyt suurin puolue. Moni jätti äänestämättä juuri Marinin takia.

Ehkä se on hyväkin. Jää nähtäväksi.

Marinin äänisaalis oli kyllä hieno. Spekulointisi on vailla pohjaa.

Vierailija
84/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hamuaisi hallitukseen ja (ulko)ministerin paikkaa jos ei jo jotain suurempaa olisi tiedossa. 

Vierailija
85/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Na lähtee Markuksen kanssa maailman tai ainakin EU:n valloitukseen.

Vain Sanna lähtee, koska jonkun täytyy hoitaa lapsi, kuten vaali-iltanakin. Eroavat

Vierailija
86/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään yllätys. Marinille on jo pedattu (paljon) rahakkaampi EU-virka tms.

Sehän osti sen, siitä jäi vain suomella aika monta miljardia velkaa.

Vierailija
87/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannaa ei kiinnosta kun ei ole tarjolla paikkaa missä voisi paistatella kansainvälisen lehdistön valokeilassa, tai tapailla päättäjiä maailmalla. Oppositojohtajan homma on tosi tylsä. Nyt voi sitten riviedustajana keskittyä ilon ja valon etsimiseen.

Vierailija
88/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 2023.

Vierailija
89/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä siirtyä rivikansanedustajakai lepäämään suuren äänimäärän loisteessa. Ei olisi ikinä kuitenkaan kestänyt sitä häviötä ja häpeää, että olisi joutunut luopumaan PM pestistä kesken kaiken. Moni muu on pienemmästäkin niin päätynyt tekemään oikeudentuntoisuuttaan.

Vierailija
90/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vaan mahtavia uutisia!

Ensin vasemmiston vaalitappio. Sitten Suomi NATOoon. Ja nyt prinsessa luopuu puolueensa puheenjohtajuudesta vaikka saivat vaalivoiton. Pian ollaan oikeasti maailman onnellisin kansa.

Ei kestänyt polla sitä, että jäisi ilman ministerinsalkkua. Mitähän mieltä muut vassarit ovat nyt Sannasta. Minä minä ja minä.

Vierailija
91/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli petos. Nimenomaan hänen onnistumisensa takia äänestimme, käännyimme entisinä persuina sdp:n puolelle ja nyt petetään. Persut petti kahdesti, nyt sdp

Vierailija
92/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannan vihaajille koittaa ankeat ajat.

Ihan fiksu ratkaisu. Olipa itse haukuttavana päivästä ja vuodesta toiseen. Deepfake videoiden kohde, jne. Lapsikin alkaa kohta tajuamaan, saapa ehkä olla kouluvuodet rauhassa.

Ja kohta alkaa terassikelit!

Vierailija
93/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olin oikeassa kun väitin ettei sanna tule kykenemään yhteistyöhön kokoomuksen kanssa joten pitää keksiä jotain muuta puuhasteltavaa jotta demarit pääsee hallitukseen.

Samoin muuten väitin ajat sitten ettei demarit tule vaaleja häviämään kun median tuki sannalle ja demareille on ollut aivan massiivinen ja olin siinäkin oikeassa. Tosin siinä olin väärässä ettei demarit ollut ykkönen mutta paikkaluku lisääntyi kuitenkin.

Pitäis varmaan lotota tai jotain. 

Ehkei kuitenkaan🤭

Vierailija
94/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin lähtisin tästä piipittävien persujen maasta. Hyvä päätös Sanna! Ulkomailla sua arvostetaan ja paljon. Susta voi tulla vaikka mitä.

Vierailija
95/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voinut kertoa ennen vaaleja?? Vai olisiko jätkanut jos sais olla pääministeri.

Minä jätin äänestämättä sdp:tä ihan Marinin takia, jos tän ois kuulkut viikko sitten, olisin äänestänyt SDP:tä.

Voi kilin kellit.

Ilman Marinia sdp olisi nyt suurin puolue. Moni jätti äänestämättä juuri Marinin takia.

Ehkä se on hyväkin. Jää nähtäväksi.

Äänestin juuri Marinin takia SDP:tä. Suomi tarvitsee puolueen, joka pitää tavallisen duunarin ja köyhemmän ihmisen puolta. Hirveä pettymys oli Marinin ilmoitus.

Vierailija
96/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Meni tunteisiin, kun ei vaalivoittoa tullut.

Vierailija
97/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä yllättävää tässä on? Marin ei voi olla hallituksessa Orpon kanssa ja siksi luopuu. Puolueen etu mielessä.

Minua taas ei yllätä, että vastuun kantaminen omista sotkuista ei häntä kiinnosta. Tuskin Orpolla on asian kanssa mitään tekemistä, ja jos on, niin rouva on enemmän sekaisin kuin uskoisi.

Vierailija
98/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanttura ei kestänyt vaalitappiota.

Juuri näin. Ei lupaudu ministeriksi, koska ei kestä sitä, että joku toinen on pääministeri. Jos ei saa rahakasta EU-virkaa, voi pitää varmana, että Sanna on ehdokkaana ensi vuoden europarlamenttivaaleissa - on päässyt luksushotellien ja Brysselin hanhenmaksapalleroiden makuun.

Vierailija
99/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta suoraa huutoa ja itkupotkuraivaria ja sitten pois lääkärin määräyksestä.

Vierailija
100/1291 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kilin kellit.

Tahallaan pedattu Kokoomus ja ps tekemään likaiset työt.

Marin pelasi pois myös vasemmistoliiton...

Neljän vuoden kuluttua sitten vaihtuu..mutta millainen on maailma silloin? Valmiina vuoteen 2030 ja uuteen digimaailmaan johtajaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi