MARIN JÄTTÄÄ PUHEEJOHTAJAN PAIKAN
Kommentit (1291)
Minusta kuulosti, että Marin on "vähän väsynyt" ja haluaa hetkeksi rivikansanedustajaksi huilimaan, kun ei edes ministerinsalkku kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä.. lähden kohta ulkomaille.
728.000e velkaa pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan puoluejohto vaihtuu kun tulee vaalitappio. Mitä uutta?
No nyt ei tullut vaalitappiota tampio.
Ei ehkä demareille, mutta Sannalle tuli. Olisi halunnut jatkaa pm:nä.
Ehkäpä kotona on käyty tiukat keskustelut.
Voiko näin perhe-elämä jatkua? Pieni lapsi? Toinen käytännössä yh? Toisella kun vähäisiä vapaita, niin viettää ne radalla hölmöillen?
Kyseessä ei kuitenkaan mikään teini pariskunta, vaan lähellä neljääkymppiä oleva.
Ehkä ei ole muuta vaihtoehtoa annettu. Ota tai jätä.
Ja kyllä minä ymmärrän, ei ole varmasti olleet kivat reilut 3 vuotta kokotona olevalle olleet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä osoittaa sen, minkä kaikki tiesivät: Marinia ei kiinnosta pätkääkään maan asiat, Marinia kiinnostaa vain Marin. Vuoden loppuun mennessä on lähtenyt Suomesta. Ajoi maan perikatoon jotta itse saa loistoviran jossain muualla.
Perikato on sun perseessäs.
Katotaan 4 vuoden päästä miten persut on paskonu kaiken, toivottavasti ei tule yhtä pahoja maailmanlaajusia kriisejä kuin nyt oli, sillä sitten vasta kusessa ollaan.
Nyt se hermostui 6 miljardin kysymyksestä. Narsistin virheitä ei saa kritisoida.
Nyt Sanna ottaa hatkat kun alkaa minun hallitukseni aiheuttaman velanoton maksu.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään yllätys. Marinille on jo pedattu (paljon) rahakkaampi EU-virka tms.
Siellä Sannaa osataan arvostaa aivan erilailla kun täällä Suomessa.
Sannalle on upea tulevaisuus tiedossa! Mahtava juttu!
Muuttaa Markuksen mukana ulkomaille tai eroaa siitäkin. Markus on bongattu viimeaikoina useiden naisten seurassa.
Miksei voinut kertoa ennen vaaleja?? Vai olisiko jätkanut jos sais olla pääministeri.
Minä jätin äänestämättä sdp:tä ihan Marinin takia, jos tän ois kuulkut viikko sitten, olisin äänestänyt SDP:tä.
Voi kilin kellit.
Suojatyöpaikkaan Eurooppaan. Vain tyhmä luuli ettei lahjoitetuilla tuhansilla miljoonilla löytyisi suojatyöpaikkaa.
Johan tämä nyt oli tiedosa kun Sannuli otti yli 700 000 euroa asuntovelkaa.
Kauneus on katsojan silmissä , sisäinen kauneus on ikuista , verikin on kaunista ja palava rakennus..
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009501508.html
9:10 | Päivitetty 11:17
Sdp:n puheenjohtaja, väistyvä pääministeri Sanna Marin pitää tiedotustilaisuuden kello 11. ISTV näyttää tiedotustilaisuuden suorana eduskunnasta.
Marin kertoi tiedotustilaisuudessa, että hän ei hae jatkokautta Sdp:n johdossa.
Hän sanoi myös, että ei todennäköisesti ottaisi vastaan ministerin paikkaa, jos Sdp päätyisi hallitukseen.
Pääministeripuolue Sdp jäi eduskuntavaaleissa kolmanneksi.
Niin mitä yllättävää tässä on? Marin ei voi olla hallituksessa Orpon kanssa ja siksi luopuu. Puolueen etu mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuulosti, että Marin on "vähän väsynyt" ja haluaa hetkeksi rivikansanedustajaksi huilimaan, kun ei edes ministerinsalkku kelpaa.
Oppositiossa ei saa salkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voinut kertoa ennen vaaleja?? Vai olisiko jätkanut jos sais olla pääministeri.
Minä jätin äänestämättä sdp:tä ihan Marinin takia, jos tän ois kuulkut viikko sitten, olisin äänestänyt SDP:tä.Voi kilin kellit.
Vain idiootti piti vaaleja henkilövaaleina. Tässä ei äänestetty ihmistä vaan arvoja.
Vierailija kirjoitti:
SDP ei pääse hallitukseen Kokoomuksen tai Persujen kanssa jos Sanna jatkaa. Tämä on selvää hänellekin.[/quote
Ei sdp mene persujen kanssa hallitukseen, eivät kai he halua koko puoluetta tuhota.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu nainen. Eteenpäin ja ylöspäin vaan! Antaa muiden saada seuraavat neljä vuotta vettuilua ja räksytystä osakseen. Onnea Marin tulevaan! 😊
fiksu?
Toivottavasti uudeksi pj:ksi löytyy joku rehellinen ja suoraselkäinen mieshenkilö välillä.