MARIN JÄTTÄÄ PUHEEJOHTAJAN PAIKAN
Kommentit (1291)
Vaikea paikka saada yhtä hyvää korvaajaa. Surun paikka ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko Antti Kurvinen seuraava SDP:n puheenjohtaja ? Jämäkkä sälli.
Ja keskustalainen. Mutta mikä sen tietää...
Narsistin ainoa vaihtoehto kasvojen säilyttämiseen.
Ei toi mikään puolueen etu ollut. Moni jätti juuri Marinin takia äänestämättä demareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voinut kertoa ennen vaaleja?? Vai olisiko jätkanut jos sais olla pääministeri.
Minä jätin äänestämättä sdp:tä ihan Marinin takia, jos tän ois kuulkut viikko sitten, olisin äänestänyt SDP:tä.Voi kilin kellit.
Ilman Marinia sdp olisi nyt suurin puolue. Moni jätti äänestämättä juuri Marinin takia.
Ehkä se on hyväkin. Jää nähtäväksi.Äänestin juuri Marinin takia SDP:tä. Suomi tarvitsee puolueen, joka pitää tavallisen duunarin ja köyhemmän ihmisen puolta. Hirveä pettymys oli Marinin ilmoitus.
Käsi sydämellä, olitko oikeasti yllättynyt?
Tämä ihmisten naiivius hirvittää.
Kova kolaus oli tappio vaaleissa.
Jäi kolmanneksi. Ei myöskään voittanut kunta-eikä alue vaaleja.
Lisäksi hänen johdollaan hallituspuolueet menetti nyt 20 kansanedustaja paikkaa.
Vaikka demarit lisäsi 3, niin tappio on silti valtava, 17 paikkaa.
Oppositiopuolueet saivat nuo 17 lisäpaikkaa, niin johan tuo on karmea tappio istuvan pääministerin hallitukselle.
Olisi jatkanut kyllä, jos ei olisi tullut näin massiivista tappiota.
Vierailija kirjoitti:
Narsistin ainoa vaihtoehto kasvojen säilyttämiseen.
Kyllä oli taas niin oppikirjaesimerkki...
Koirat haukkuu ,karavaani kulkee. Kaikkea hyvää teille
Ymmärrän niin täysin! Koiranvirkahan toi pääministerin virka on ja ollut varmaan todella raskaat vuodet. On varmaan ihanaa kun saa keskittyä rivikansanedustajan hommiin jatkossa ja jää aikaa perheellekin enemmän. Ei se suuri ura aina ole pelkästään onnea.
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan antaa arvon kuinka hieno pääministeri Sanna Marin on ollut. Joutui luotsaamaan Suomea läpi koronavuosien, sotatilanne Ukrainassa ym. Sanavalmis, kielitaitoinen ja edustava nainen josta olen oikeasti ylpeä. Yhtään en ihmettele että haluaa välllä vetää henkeä ja olla tavallinen kansanedustaja. Kiitos Sanna!
Samaa mieltä. Kiitos Sanna Marin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Na lähtee Markuksen kanssa maailman tai ainakin EU:n valloitukseen.
Vain Sanna lähtee, koska jonkun täytyy hoitaa lapsi, kuten vaali-iltanakin. Eroavat
Sanna mies on jättänyt myös työpaikkansa tänään. Eivät eroa, yhteiset suunnitelmat. Perhe on törkein ja sille ei ole ollut liikaa sikaa viimeisen neljän vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voinut kertoa ennen vaaleja?? Vai olisiko jätkanut jos sais olla pääministeri.
Minä jätin äänestämättä sdp:tä ihan Marinin takia, jos tän ois kuulkut viikko sitten, olisin äänestänyt SDP:tä.Voi kilin kellit.
Tahallaan pedattu Kokoomus ja ps tekemään likaiset työt.
Marin pelasi pois myös vasemmistoliiton...
Neljän vuoden kuluttua sitten vaihtuu..mutta millainen on maailma silloin? Valmiina vuoteen 2030 ja uuteen digimaailmaan johtajaksi?
Joutaakin saada persut sen rangaistuksen. Aivan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan antaa arvon kuinka hieno pääministeri Sanna Marin on ollut. Joutui luotsaamaan Suomea läpi koronavuosien, sotatilanne Ukrainassa ym. Sanavalmis, kielitaitoinen ja edustava nainen josta olen oikeasti ylpeä. Yhtään en ihmettele että haluaa välllä vetää henkeä ja olla tavallinen kansanedustaja. Kiitos Sanna!
Tässäpä oiva esimerkki kuinka demarin äänestäjää ei voi aliarvioida. Takki on kääntynyt useammin kuin Kekkonen haudassaan kepum takia ja sinsilmä hehkuttaa kun tärkeintä on että pyrstö näyttää hyvältä instassa, kuolkoon köyhät tuskiinsa :D
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä.. lähden kohta ulkomaille.
Ketään sinun menemiset kiinnosta.
Vain oma kuuluisuus ja mediaimago kiinnostaa, törkeästi pettää äänestäjät heti vaalien jälkeen.
Varmasti hakee jotain EU huippuvirkaa nyt kun vielä on kuuluisa mediassa.
Ja ihan järkevää hankkia nyt uusi lapsi. Vielä ehtii. Antaa Petterin nyt puuhastelua rauhassa.
Harmi vaan, että politiikasta tulee melko tylsää. Taas alkaa ahdistelu ja kourintakohujen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti piti vaaleja henkilövaaleina. Tässä ei äänestetty ihmistä vaan arvoja.
Kyllä sen puheenjohtajan henkilökohtaiset arvot vaikuttavat paljonkin. Marin on vasemmalla kuin vasemmistoliitto, eikä aja keskitulosten asiaa, kuten demarit ennen teki.
Kyllä. Ja onnistuu sen salaamaan osalta lahjakkaasti. Sateenkaaren väriä on myös ujuttanut liikaa ihan vaivihkaa salaa niin, että suuri osa kansasta näkee jo tähtiä sateenkaarista puhuttaessakaan.
Syön hatullisen 💩:a, jos Marin jatkaa rivikansanedustajana, vaikka nyt sanoo jatkavansa. Eiköhän ulkomaille käy tie. Hän odottelee nyt vain puhelinsoittoja kansainvälisiltä yrityksiltä tai sitten pyrkii EU-parlamenttiin ensi vuonna.
Ei kestä, kun ei pääse halailemaan Zeleä ja Makroonia ka ottamaan selffieitä.