MARIN JÄTTÄÄ PUHEEJOHTAJAN PAIKAN
Kommentit (1291)
Sannalta meni
-avioliitto
-asema
-merenrantakoti
-kunnia, maine kyllä kasvoi.
Ei kuulemma hae presidentiksi eikä ole tarjottu virkoja ulkomailta.
Hmmm.... näin teki myös Uuden-Seelannin pm. Siellähän Sannakin kävi. Molemmat nuoria naisia, molemmat hoiti maansa koronakriisiä.
Mikäköhän juoni tässä on takana? Koska Kanadassa on vaalit, mitä tekee Trudeau?
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuulosti, että Marin on "vähän väsynyt" ja haluaa hetkeksi rivikansanedustajaksi huilimaan, kun ei edes ministerinsalkku kelpaa.
Eihän ministerinsalkkua tulisi muutenkaan, koska SDP ei hallitukseen halua mennä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidenttipeli alkoi nyt
Riikka Purra voittaisi Sannan.
Kuka tahansa voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä yllättävää tässä on? Marin ei voi olla hallituksessa Orpon kanssa ja siksi luopuu. Puolueen etu mielessä.
Lipponen luopui koskei sietänyt kepua. Sipilä piilotettiin takapenkkiin koskei Rinne sietänyt tätä. Ei mitään kovin järisyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Sanna ottaa hatkat kun alkaa minun hallitukseni aiheuttaman velanoton maksu.
Puhui kyllä siihen malliin, ettei kauan ole kansanedustajana.
Sanoi melkein suoraan, että v*ttu kuule boomeri, ei paljon kiinnosta, mutta otan paikan nyt kuitenkin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voinut kertoa ennen vaaleja?? Vai olisiko jätkanut jos sais olla pääministeri.
Minä jätin äänestämättä sdp:tä ihan Marinin takia, jos tän ois kuulkut viikko sitten, olisin äänestänyt SDP:tä.Voi kilin kellit.
Vain idiootti piti vaaleja henkilövaaleina. Tässä ei äänestetty ihmistä vaan arvoja.
Kyllä sen puheenjohtajan henkilökohtaiset arvot vaikuttavat paljonkin. Marin on vasemmalla kuin vasemmistoliitto, eikä aja keskitulosten asiaa, kuten demarit ennen teki.
Suomen tulevaisuus alkaa näyttää entistäkin paremmalta!
Vierailija kirjoitti:
Miksei voinut kertoa ennen vaaleja?? Vai olisiko jätkanut jos sais olla pääministeri.
Minä jätin äänestämättä sdp:tä ihan Marinin takia, jos tän ois kuulkut viikko sitten, olisin äänestänyt SDP:tä.Voi kilin kellit.
Oletpa tyhmä, kuvittelit että sdp on Marin.
Vierailija kirjoitti:
Ilon ja onnen päivä!
Jopa parempi kuin Nato-päivä!
Vierailija kirjoitti:
Ilman Marinia sdp olisi nyt suurin puolue. Moni jätti äänestämättä juuri Marinin takia.
Ehkä se on hyväkin. Jää nähtäväksi.
Hirvee draama hänen henkilökohtaisesta vaalitappiostaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä kotona on käyty tiukat keskustelut.
Voiko näin perhe-elämä jatkua? Pieni lapsi? Toinen käytännössä yh? Toisella kun vähäisiä vapaita, niin viettää ne radalla hölmöillen?
Kyseessä ei kuitenkaan mikään teini pariskunta, vaan lähellä neljääkymppiä oleva.
Ehkä ei ole muuta vaihtoehtoa annettu. Ota tai jätä.
Ja kyllä minä ymmärrän, ei ole varmasti olleet kivat reilut 3 vuotta kokotona olevalle olleet.
Varmaan aina symppaat miespäinisterien vaimoja samalla tavalla. Miten ne jaksaa? Ai niin, ne on naisia
Vierailija kirjoitti:
Jes. Tulispa nyt Lindtman.
Demareiden kannatus laskee silloin kun lehmän häntä, mutta tätähän oikeisto haluaa.
Aloittaa kansanedustajana ja sen enempää ei aikeistaan kerro. Presidentiksi ei aio.
Mielenkiinnolla seuraan, millainen hänen urakehityksensä tulee olemaan. Luulen, että hänellä on muutakin mielessä kuin kansanedustajan toimiminen, mutta ei vielä siitä kerro. Tätä tukee mm. se, että jättää puolueen puheenjohtajuuden.
Ei mene kauaa kun lähtee EU hommiin, lisäksi teki aika selväksi etteivät myös ole hallitukseen menossa, eivät suotu leikkauksiin. Eli tulee porvarihallitus, ehkä vihdoin saadaan jotain tolkkua taloudenhoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei edes yhtä kokonaista kautta toiminut pääministerinä. Todellinen poliittinen fiasko tämä tytteli.
Kukapa on viimeksi toiminut?
Puhui kyllä siihen malliin, ettei kauan ole kansanedustajana.