Muita lähes 70-vuotiaita linjoilla? Miten menee?
Kommentit (5)
Täytyy olla joku papparainen nyt huhuilemassa.
Täytän 65 vuoden loppupuolella, joten aikaa sitten tullut lopetettua vitsailu iästä, kuudenkympin ja kuoleman välissä :-)
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän näyttää tulevan kaikenlaista kremppaa kroppaan.
Yli kymmenen vuotta sitten selvisin syövästä ja muutama vuosi sitten tehtiin ohitusleikkaus, josta olen toipunut aika hyvin, joskin sydämeen jäi rytmihäiriöitä, joiden kanssa kyllä tulee toimeen kun ei anna niiden hallita elämää liiaksi.
Talvet kotimaassa muuttuvat vuosi vuodelta vaikeammaksi kestää, sillä kehon sietokyky kylmää vastaan on laskenut olemattomiin ja talvella tulee ulkoiltua todella vähän.
Ulkomaille muutto talven ajaksi ei oikeastaan kiinnosta, sillä aikoinaan tuli matkailtua kiintiö täyteen ja nyt vaan enemmänkin nauttii kotona oleskelemisesta ja rauhasta.
Kesää odotellessa aika kuluu ja kaipa sitä taas palaa tuttujen harrastusten pariin, moottoripyöräilyn ja kotimaan matkailun pariin muutaman kesäkuukauden ajaksi.
Kiitos kysymästä, kauheasti aikoinaan odotti elääkkeelle pääsyä ja nyt aika tuntuu kuluvan vauhdikkaasti.
En voi vastata tähän kun olen liki 80
Mun siskoni on 63v. Käy vielä töissä ja auttaa 88v Isäämme. Mies häneltä kuoli yli vuosi sitten.