Onko muita miehiä, jotka eivät syty seksikkäistä alusvaatteista, korkokengistä?
Itse naisena tykkäisin pitää seksikkäitä alusvaatteita ja saada niitä joskus lahjaksikin;) Pidän myös korkokengistä, mutta miestä nämä molemmat eivät innosta tai kiinnosta. On joskus sanonut, että pitää luonnollisesta naisesta ja mielellään ihan mitään. Kai sitten on tyydyttävä siihen, että on sopeuduttava toisen maailmaan ja luovuttava haikailemasta hepeniä yms. Onko jollakin muulla tätä lajia edustavaa miestä, vai olenko löytänyt poikkeusyksilön??? Aika outoa käytöstä mieheltä:O
Kommentit (15)
kireä t-paita tai poolo päällä saa kuulemma halut hyrräämään.
te olette saaneet nuo mielikuvat?
Miettikääpä sitä.
Ehkä se oma ukko on oikeassa, ja ainakin ilmeisesti omistaa aivot eikä toimi muun maailman jatkeena.
Tykkään kyllä siitä, että vaimo pukeutuu naisellisesti (hameet, jakut, mekot, uimarannalla bikinit), mutta korkokengät ja pitsialusvaatteet ei innosta tippaakaan. Minusta on seksissäkin mukavinta riisua vaimo mahdollisimman nopeasti aivan ilkosilleen.
tässäkin. Alaston nainen on parasta mitä tiedän, mutta aina aika ajoin hepenetkin ovat oikein mukavia. Minulle kävisi myös rajummat asusteet sekä leikit tälläkin saralla, mutta kovin harvoin onnistun houkuttelemaan vaimoa mukaan leikkiin. APn kuvailema asustus ainakin täällä aiheutti erittäin myönteisen reaktion ;)
t.mään
Vierailija:
te olette saaneet nuo mielikuvat?
lainkaan, kun tämä näyttää mieheltä farkkuineen ja matalakantaisine kenkineen, eikä pukeudu naisellisesti korkokenkiin, laita pitsiä alle ja päälle. Ei se nyt kovin vaikeaa ole törmätä sen tyyliseen jutusteluun.
ja jos tykkään pukeutua joskus pitsialusvaatteisiin, korsettiin ja sukkanauhoihin ja laittaa korkokengät, teen sen. Jos hän ei pidä siitä, voi voi. En mäkään erityisesti diggaa kaikista hänen vaatteistaan, mutta loppujen lopuksi ne ovat aika sivuseikka tässä meidän suhteessamme.
Eikö teitä naisina häiritse asia? Siis näette vaivaa ja ostatte kaikkia hörhelöitä ja kumppani ei oikein innostu niistä:( Itselle tulee ainakin pettynyt olo ja itse olen ainakin muutaman kerran pillahtunut itkuun toisen viattoman, asiattoman kommentin takia. Itselle tulee vaan huono omatunto, jos ostaa hepeniä, kun tietää, ettei toinen tykkää niistä kumminkaan.
joista mies ei niin välitä. Mulla on aika vakiintunut tyyli, jota en muuta. Valitsen vaatteiden värit ja mallit sen mukaan, että ne sopivat mulle. Syy siihen, miksi mun mies ei aina diggaa mun vaatteita on se, että sitten hän kokee myös velvollisuudekseen olla siistin näköinen (= hän joutuu näkemään vaivaa).
Jos mies olisi oikeasti ilkeä tai vähättelevä mun pukeutumista kohtaan, pahastuisin. Mutta hän ei vain erityisesti syty hepenistä. Jos kuitenkin laittaudun ja saan huomiota joltain toiselta mieheltä, hän on tyytyväinen ja pullistelee kuin riikinkukko soitimella.
Vierailija:
Eikö teitä naisina häiritse asia? Siis näette vaivaa ja ostatte kaikkia hörhelöitä ja kumppani ei oikein innostu niistä:( Itselle tulee ainakin pettynyt olo ja itse olen ainakin muutaman kerran pillahtunut itkuun toisen viattoman, asiattoman kommentin takia. Itselle tulee vaan huono omatunto, jos ostaa hepeniä, kun tietää, ettei toinen tykkää niistä kumminkaan.
Mulle tulee seksikäs olo kun puen ne päälle ja alkaa haluttamaan. Kyllä mieskin haluaa sitten kun huomaa mun kuumana käyvän...
Mutta, mies on kyllä sanonut, että vaikka mulla olis mitkä verkkarit tai slogit päällä, ei se haittaisi, kun haluaisi mua silti, eikä mun tarvitse siis hänen takiaan näihin hepeniin pukeutua.
Sitä ei kaikki naiset tajua, että vaikka mies himoitseekin silmillään ja pitää kauniista naisista vaatteissaan, on kaikkein tärkeintä se, että nainen haluaa sitä seksiä juuri hänen kanssaan ja nauttii siitä ja että nainen " päästää itsensä valloilleen" ...
koska näytätte niissä naurettavilta. Olette vaimoja, kodinkoneita, joille ei sovi seksikkyys. Me rakastajattaret pukeudumme korkokenkiin ja pitseihin ja miehenne himoitsevat meitä ja panevat meitä!!
välitä mistään hepenistä. Samalla tavalla kiihottuu olenko slogeissa vai ilman. Itse haluaisin ostella seksikkäitä alusvaatteita, mutta turhaanpa niita hankin, kun miestä ei kinnosta.
Välillä harmittaa, kun tekis mieli pukeutua oikein seksikkäästi, mutta ukkoa ei kiinnosta (162/50 ja kaunis kasvoiltaankin)
Vierailija:
koska näytätte niissä naurettavilta. Olette vaimoja, kodinkoneita, joille ei sovi seksikkyys. Me rakastajattaret pukeudumme korkokenkiin ja pitseihin ja miehenne himoitsevat meitä ja panevat meitä!!
Vierailija:
välitä mistään hepenistä. Samalla tavalla kiihottuu olenko slogeissa vai ilman. Itse haluaisin ostella seksikkäitä alusvaatteita, mutta turhaanpa niita hankin, kun miestä ei kinnosta.Välillä harmittaa, kun tekis mieli pukeutua oikein seksikkäästi, mutta ukkoa ei kiinnosta (162/50 ja kaunis kasvoiltaankin)
Minua eivät ollenkaan viehätä hepenet. Tykkään enemmän saunapuhtaasta naisesta alasti tai lenkkivaatteissa. Meikkaamisesta en pidä sitten yhtään. M 33
Mieluiten hän näkee mut ilman meikkiä, tukka palmikolla, farkuissa ja matalakantaisissa sporttisissa kengissä. Kerran huomasin hänen katselevan " sillä silmällä" naista kaupassa - tällä oli ylisuuri villapaita, kauhtuneet farkut, silmälasit ja tukka ponnarilla.