Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saimi entisissä mitoissaan 3 vkoa synnytyksestä.ev

Vierailija
28.11.2006 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain se palautuminen menee vaan helpommin kuin toisilla. Julkkiksista toisena esimerkkinä esim. Nina Herala.

Vierailija
2/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai oikeammin 10 kiloa kevyempänä kuin lasta odottamaan aloittaessani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin liikaa herkkuja ja kolme kiloa on vielä vaikka synnytyksestä on yli kuukausi.

Vierailija
4/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli raskausaikana ei kerry turhia kiloja ts. kiloja vauvanpainoa, istukkaa ja lapsivettä enämpi.

Vierailija
5/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyempi kuin odottamaan alkaessani. Kuukauden päästä olin täysin palautunut... Vuoden kuluttua painoin saman kuin viimeisilläni raskaana! Raskaus ei siis mua lihottanut, vaan se kotona olo ja siellä ruuan mussuttaminen!

Vierailija
6/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nm. -10 kg, mutta massaa oli jo valmiiksikin. Hän sentään hyvässä kunnossa vartaloltaan... pointsit hänelle

Vierailija
7/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen hyvin täällä kaikki palautuu. Minäpä en ollut entisissä mitoissani kolme viikkoa synnytyksessä. Meni varmasti pikemminkin kolme kuukautta. Ja luulisin olevani ihan normaali :) Ei se maha vaan heti litistynyt vaikka kiloja ei jäänytkään.

Vierailija
8/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä ei ole tullut niin silloin on raskauden aikana laihtunut, eikä ole ihme että vanhoissa mitoissakin ollaan nopeasti.

Mutta onko se ollut äidille ja vauvalle terveellistä, on taas toinen juttu.

Vierailija
9/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitokselle jäi vaan 3kg :/

Vierailija
10/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa Saimi oli juuri esiintymässä, oli kyllä ihan selkeästi vähän vatsan kohdalla " pömppöä. Näkyi vaatteista ihan selkeästi se pömppö. Ja sitä tuskin aikaisemmin hänellä oli.

Mulle ihan se ja sama kenellä mitenkin, mutta ihan näin kommenttina.

Vierailija
11/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se maha taas litistyy tosi nopeeta, mistä lie johtuu sitten.. tahtoo kertyä takapuoleen läskiä (tai lantiot jotenki pyöristyy jotenkin raskauksien aikana), ettei nyt ihan heti farkkuja saa vedettyy jalkaa.

Pari viikkoa yleensä mennyt että olen palautunut ja kiloja raskauksien aikana tulee jotain 15kg.

ja neljä olen synnyttänyt...

Vierailija
12/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päivä synnytyksen jälkeen :D

Synnärillä näkee kyllä ihan muuta....

Vierailija
13/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suuresti ihmettelin, kun lapsikin painoi enemmän ;)

No en ottanut stressiä mistään kiloista ja tuskin edes kävin puntarilla seuraavaan puoleen vuoteen.

Vierailija
14/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo!!!!! Saimi on ammattimalli, joten tuskin on antanut painonsa nousta yhtään liikaa raskausaikana.

Mulle tuli raskausaikana 18kg, ja nyt kun vauva on 9kk, olen lähtöpainossa. Maha vois olla litteämpi, mutta siihen ei auta kuin liikunta. että näin me tavikset palaudumme.

Vierailija
15/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin jo synnärillä 3kg kevyempi kuin jäädessäni odottamaan. Imetyksen jälkeen saldo oli -7kg.

Vierailija
16/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk että olin omassa painossa. Että löytyy meitäkin.

Vierailija
17/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi laitokselle 4 kg kun raskauden aikana tuli 15 kg. Nyt vauva on 6 vko ja viel on 3 kg extraa. Lähtevät ajan kans, ei onneks o kiire kun en mallina ole :)

Vierailija
18/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jäi laitokselle 4 kg kun raskauden aikana tuli 15 kg. Nyt vauva on 6 vko ja viel on 3 kg extraa. Lähtevät ajan kans, ei onneks o kiire kun en mallina ole :)

Vierailija
19/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahan litistyminen normaalimittoihin, tai ainakin niiden lähelle vei kyllä pari viikkoa. Se maha mulla ainakin litistyi ilman että paino laski, eli se pömppä oli ihan tyhjä pussi :/

Molempien lasten kohdalla olen syönyt normaalisti koko raskausajan, en ole laihduttanut enkä maannut sohvalla syömässä suklaata sillä verukkeella että pitää syödä kahden edestä. Ihan tavallista monipuolista ruokaa siis jota syön muulloinkin.

Vierailija
20/33 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva painoi 2400g. en tajua miks paino laski. Mut vatsa oli viikko synnytyksestä litteämpi ku ikinä =) Synnärillä hoitajatkin ihmettelivät, mut eipä ollu iso sillonkaan rv 37 ku vauva synty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi