Mitä veikkaatte, olenko koko loppuelämän yksin, kun en suostu tekemään enää aloitteita
Kommentit (57)
Et. Mutta katkeruuden vuoksi voit ollakin.
Mä ootan aina että nainen lähestyy minua. Vaan eipä vieläkään ole lähestynyt. Tuijottelevat vaan lihaksikasta kroppaani. Tuntuu hieman ahdistelulta.
- Menestyvä sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen! Se on naisten vuoro miehet ovat tehneet kaiken työn parisuhde asioissa, nyt olisi naisten aika ryhtyä tekemään jotain näiden parisuhteiden eteen.
Eivät ainakaan mun suhteen :D Itse olen joutunut jokaisen miehen "iskemään".
Ap
Tuskin jäät yksin ja sinkkuna parempi kuin "väärän" kanssa. Ehkä ulkomailla saisit aloitteita paljonkin, länsimaissa siis. Mutta usein pelimies tekee aloitteet Suomessa, jos olet sinkkupaikoissa. Olisi siis järkevää tutustua ehkä muuten sopiviin tai some. Mikä kiinnostus voisi yhdistää vai messutapahtumasta vinkit uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen! Se on naisten vuoro miehet ovat tehneet kaiken työn parisuhde asioissa, nyt olisi naisten aika ryhtyä tekemään jotain näiden parisuhteiden eteen.
On tehty aloitteita monet kerrat. Jotkut naiset yrittävät varattuja miehiä. Ja joo, on oltu yhdessä liikkeellä. Mutta heti kun mies on ollut muutaman minuutin ilman mun seuraa niin kääkkä yrittää iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin jäät yksin ja sinkkuna parempi kuin "väärän" kanssa. Ehkä ulkomailla saisit aloitteita paljonkin, länsimaissa siis. Mutta usein pelimies tekee aloitteet Suomessa, jos olet sinkkupaikoissa. Olisi siis järkevää tutustua ehkä muuten sopiviin tai some. Mikä kiinnostus voisi yhdistää vai messutapahtumasta vinkit uuteen.
Mistä päättelit, että en jäisi yksin?
Ap
Se on mahdollista. Harva mies tulee juttelemaan.
Ei voi tietää. Miten helposti lähestyttävä olet?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää. Miten helposti lähestyttävä olet?
Oon ollut 6 vuotta sinkkuna eikä tänä aikana ole tullut ainuttakaan lähestymistä. Siitä voit tehdä päätelmät..
Ap
Mene Tinderiin, niin ei tarvitse lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jo kokeiltu enkä tykännyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jo kokeiltu enkä tykännyt.
Ap
No sitten mahdollisuudet ovat toki vain live-elämän lähestymisissä. Lähestyt itse tai sitten odotat miesten lähestymisiä. Kannattaa siis olla saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No jos olet kerran tässä onnistunut, niin miksi et jatka samaan malliin?
Minäpäivänä tahansa tulee oven taakse koputtamaan ja tarjoamaan itseään kumppaniksi. Ihan kohta juu.
Vierailija kirjoitti:
Minäpäivänä tahansa tulee oven taakse koputtamaan ja tarjoamaan itseään kumppaniksi. Ihan kohta juu.
Luuletko että ap. ei käy missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No jos olet kerran tässä onnistunut, niin miksi et jatka samaan malliin?
Koska ne miehet on olleet ihan vääriä ja suostuneet suhteeseen sillä ajatuksella, että kai sitä vois kun tuo itseään noin tarjoaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on mahdollista. Harva mies tulee juttelemaan.
Jännä, kun juuri eilisessä ketjussa naiset puhuivat ja yläpeukuttivat sadoittain, että vain sosiaalisesti taidottomat miehet eivät lähesty, ja kaikki normaaleilla sosiaalisilla taidoilla varustetut miehet lähestyvät naisia ihan arkisissa tilanteissa silloin, kun haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuinka kohteliaat pakit olet saanut miehiltä joiden iskeminen on jäänyt yritykseksi? Tiedän kuinka nöyryyttäviä on naisten antamat pakit, mutta mitä sinä olet kokenut naisena?