Kysymys naiselta naisille miesten dominoinnista?
Netissä deittisovelluksissa tulee vastaan paljon miehiä, jotka tahtovat alistua.
Onko kukaan tavannut noita? Tahtovatko ne oikeasti miellyttää naisia eri tavoin ja alistamista vai onko se jokin ansa?
Kommentit (24)
Kiitos viimeisestä. Haluan kertoa sinulle että olemme olleet onnekkaita kun olemme saaneet jakaa tämän hetken fantastisen ajan yhdessä. Ja niin lämpimästi toivon se tulee olemaan myös jatkossa mutta erilaisilla tunteilla. Ajatus siitä lämmittää mieltäni. Kiitos sulle.
Alistumista haluavat miehet pääsääntöisesti ovat sängyssä aivan ylivertaisia. Silloin voi keskittyä omaan nautintoon ja ottaa sen niinkuin itse haluaa, ja silti molemmat nauttivat suunnattomasti.
Iso osa miehistä, jotka pitävät alistamisesta, valitettavan usein sekoittavat dominoinnin ja itsekkään rakastelun. Alistettavan asemassa on kyse siitä, että tehdään asioita sovitusti ja siihen liittyy sitomista, nöyryytystä, pakottamista jne, mistä vain sub sattuu pitämään ja dom haluaa antaa. Itsekäs rakastelu taas on sitä, että keskittyy vain ja ainoastaan omaan nautintoon, jopa satuttamalla toista ja/tai tekemällä asioita joita on nimenomaan pyydetty välttämään.
Vierailija kirjoitti:
Alistumista haluavat miehet pääsääntöisesti ovat sängyssä aivan ylivertaisia. Silloin voi keskittyä omaan nautintoon ja ottaa sen niinkuin itse haluaa, ja silti molemmat nauttivat suunnattomasti.
Iso osa miehistä, jotka pitävät alistamisesta, valitettavan usein sekoittavat dominoinnin ja itsekkään rakastelun. Alistettavan asemassa on kyse siitä, että tehdään asioita sovitusti ja siihen liittyy sitomista, nöyryytystä, pakottamista jne, mistä vain sub sattuu pitämään ja dom haluaa antaa. Itsekäs rakastelu taas on sitä, että keskittyy vain ja ainoastaan omaan nautintoon, jopa satuttamalla toista ja/tai tekemällä asioita joita on nimenomaan pyydetty välttämään.
Sama kokemus minulla, joka suhteessa priimamiehiä, joista ei uskoisi tällaista mieltymystä. Tosin ei ole onneksi alistajista kokemustakaan, joten en pysty vertaamaan. Mikään ei ole seksuaalisesti upeampaa kuin naiselle antautuva mies!
Näin se menee meilläkin. Pitkälti vaimon ehdoilla mutta vaimo tietää, että mulla on valtaa ja kalussa fyysistä pelotetta ottaa rajummin tarvittaessa. Voin rankaista ottamalla niin että tuntuu. Toisinaan vaimo sitä kerjää.