Kysymys naiselta naisille miesten dominoinnista?
Netissä deittisovelluksissa tulee vastaan paljon miehiä, jotka tahtovat alistua.
Onko kukaan tavannut noita? Tahtovatko ne oikeasti miellyttää naisia eri tavoin ja alistamista vai onko se jokin ansa?
Kommentit (24)
Okei, joo mietin vain että ei ole ihan valetta nuo mieltymykset kun kertovat niin suoraan. Että sitten tapahtuisikin yleensä ihan päin vastoin.
Ap
Alistuvia miehiä on paljon ja niistäkin jotka eivät itse tee siihen aloitetta yllättävän suuri osa suostuu dominoitaviksi.
Jos joku tuolla tavoin vedättäisi, ei varmaan voittaisi sillä mitään, koska kiinnostunut nainen olisi dominoivaa tyyppiä ja tuskin haluaisi yhtäkkiä vaihtaa rooleja.
Domina
Oman kokemukseni mukaan lähestulkoon jokaisella miehillä on sellainen puoli seksuaalisuuden tasolla joka syttyy siitä kun nainen on määrätietoinen ja ottaa ohjat. Dominoikin. Ehkä siinä pääsee hetkeksi irrottautumaan tästä stereotypisesta miehen roolista ja antaa ohjat sekä antautua naiselle. Pidän henkilökohtaisesti tällaisista miehistä.
Alistuvan miehen on todella hankala löytää dominoivaa naista, koska suurin osa naisista ei ole kiinnostunut dominoimisesta, vaan haluaa joko tasa-arvoista seksiä tai itse alistua. Siksi alistuvia miehiä on niin paljon netin seuranhakusivustoilla.
Yllättävää, kuinka paljon on naisia, jotka haluavat alistua seksissä. Lisäksi on joitain dominoivia, mutta tasa-arvoinen suhde tuntuu olevan tosi hankala löytää. Neljäkymmentä vuotta olen etsinyt ja löytänyt vain kaksi, jotka hekin ovat naimisissa mustasukkaisen miehen kanssa, eivätkä uskala erota. Alistuvia siis nämäkin, vaikka satunnainen seksi heidän kanssaan sujuu hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Alistuvan miehen on todella hankala löytää dominoivaa naista, koska suurin osa naisista ei ole kiinnostunut dominoimisesta, vaan haluaa joko tasa-arvoista seksiä tai itse alistua. Siksi alistuvia miehiä on niin paljon netin seuranhakusivustoilla.
Naiset kasvatetaan vieläkin jollain tasolla siihen että heidän ei kuulu olla elämässä saati makuuhuoneessa dominoivia ja moni nainen pelästyy jos mies tällaista pyytää.
Toivo ei kuitenkaan ole menetetty vaikka nainen ei heti innostuisikaan ja hiljaa hyvä tulee kunhan nainen oppii miten hyvältä se valta tuntuu kunhan asiaa lähestytään naisen nautinnon kautta ilman kiirettä tai vaatimuksia.
Kokonaan alistuva mies ei vaan kiihota mua. Haluan, että hän ottaa ohjat, näyttää maskuliinisuuttaan loppua kohti. Lopputyönnöt antautuneena toisen kiihkolle ovat parhaita aivan kiinni vartalo vartalossa.
Vierailija kirjoitti:
Kokonaan alistuva mies ei vaan kiihota mua. Haluan, että hän ottaa ohjat, näyttää maskuliinisuuttaan loppua kohti. Lopputyönnöt antautuneena toisen kiihkolle ovat parhaita aivan kiinni vartalo vartalossa.
Minua ei innosta alistuva mies ollenkaan. Sain nuoresta asti tuntea mitä on olla todella haluttu. En halua vaihtaa sitä tunnetta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei innosta alistuva mies ollenkaan. Sain nuoresta asti tuntea mitä on olla todella haluttu. En halua vaihtaa sitä tunnetta mihinkään.
Samalla tavallahan alistuvakin mies panee, sitä vartenhän se on että tekee niinkuin MINÄ haluan. Ja oikeasti alistuvan miehen kanssa sitä vasta itsensä tunteekin halutuksi ja palvotuksi.
Harmi vaan että kunnon alistuvat miehet ovat harvassa, suurin osa jotka ovat 'alistuvia' ovat kiinnostuneita vaan omista fantasioistaan ja näkevät dominoivan naisen jonain välineenä toteuttaa omia haaveitaan.
Meillä minä olen 90% alistuva, mutta noin yksi kerta kymmenestä vaihdammekin osia, jolloin pääsen "kostamaan" alistamiseni ja pääsen itse päättämään milloin mies tai minä saan orgasmin. Se on kyllä myös kiihottavaa, kun mies on X-asentoon sidottuna, pallo suuhun pakotettuna, silmät peitettynä ja täysin käytettävissäni. Siinä kun vähän aloittaa suihinottoa, mutta jättää homman kesken niin kummasti alkaa ääntelyä ja venkuilua tapahtumaan. Itse voi siinä kiusoitellessa vibrata itselleen orgasmeja. Harmillisesti mies kyllä laukeaa saman tien jos päälle asettuu, joten ensimmäisen orgasmin hoitelen useimmiten suulla tai käsin.
Sitten pakko vibraamalla uusi seisokki päälle, jonka jälkeen voikin pitää ihan oikean ratsastustunnin. Tätä kun toistaa niin että mies on saanut 3-5 orgasmia niin on kyllä melkoisen "nöyrää poikaa" anelemaan vapautusta. Ennätys on kuusi orgasmia ennenkuin vapautin ja ei kyllä seksiä halunnut useaan päivään tämän jälkeen 🙂
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä olen 90% alistuva, mutta noin yksi kerta kymmenestä vaihdammekin osia, jolloin pääsen "kostamaan" alistamiseni ja pääsen itse päättämään milloin mies tai minä saan orgasmin. Se on kyllä myös kiihottavaa, kun mies on X-asentoon sidottuna, pallo suuhun pakotettuna, silmät peitettynä ja täysin käytettävissäni. Siinä kun vähän aloittaa suihinottoa, mutta jättää homman kesken niin kummasti alkaa ääntelyä ja venkuilua tapahtumaan. Itse voi siinä kiusoitellessa vibrata itselleen orgasmeja. Harmillisesti mies kyllä laukeaa saman tien jos päälle asettuu, joten ensimmäisen orgasmin hoitelen useimmiten suulla tai käsin.
Sitten pakko vibraamalla uusi seisokki päälle, jonka jälkeen voikin pitää ihan oikean ratsastustunnin. Tätä kun toistaa niin että mies on saanut 3-5 orgasmia niin on kyllä melkoisen "nöyrää poikaa" anelemaan vapautusta. Ennätys on kuusi orgasmia ennenkuin vapautin ja ei kyllä seksiä halunnut useaan päivään tämän jälkeen 🙂
Olilsit unelmavaimoni!
Alistuvasta miehestä muodostuu homppeli tai ainakin epämääräinen kuva. Normaali mies joko alistaa tai ainakin on valmis ottamaan ohjat seksissä. Alistuva mies arveluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö siis siitä että sinua alistetaan vai suostutko vain koska miehesi pitää siitä? Ja millaista tuo sinun alistamisesi on?
Vierailija kirjoitti:
Alistuvasta miehestä muodostuu homppeli tai ainakin epämääräinen kuva. Normaali mies joko alistaa tai ainakin on valmis ottamaan ohjat seksissä. Alistuva mies arveluttaa.
Voi samperi näitä juttuja. Siis kun mies haluaa miellytää naista, tuottaa naiselle paljon nautintoa ennen omaansa, tykkää palvella naista ja saada naisen tuntemaan olonsa kuninkaalliseksi, hänestä tulee homo. Normaali mies panee 2s ja pyyhkii kikkelin verhoihin pieraisten kuuluvasti mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi samperi näitä juttuja. Siis kun mies haluaa miellytää naista, tuottaa naiselle paljon nautintoa ennen omaansa, tykkää palvella naista ja saada naisen tuntemaan olonsa kuninkaalliseksi, hänestä tulee homo. Normaali mies panee 2s ja pyyhkii kikkelin verhoihin pieraisten kuuluvasti mennessään.
Miehen kuuluu olla Mies eikä miellyttää. Hyvin käyttäytyvä mieskin voi olla miehekäs ja ottaa naisen niinkuin pitää. Sekopäisiä naisia ei kannata yrittää miellyttää, sillä ne mieliteot vaihtelee milloin milläkin tekosyyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tietoisuus, että poika/mies pystyy halutessaan ottamaan ohjat milloin tahansa seksin aikana kuumottaa aivan sairaasti. Hänellä on fyysistä voimaa ja libidoa. On tehnyt niin aina, nuoruudesta asti. Hän antaa mun viedä ja kiusoitella, kunnes sitten kiepsauttaa alle yhdellä voimakkaalla liikkeellä ja sitten se on menoa. On tyttönä siinä niin pinhuusissa että. Kostuu ajatuksestakin. Sama suudellessa, hän antaa mun härnätä kunnes tarttuu kii pään takaa ja vetää kovaan suudelmaan. Ah!
Naiset vaatii tasa-arvoa mutta haluaa kuitenkin olla miesten "lutkana" ja otettavana :D
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaatii tasa-arvoa mutta haluaa kuitenkin olla miesten "lutkana" ja otettavana :D
Seksi seksinä ja muu elämä sitten erikseen. Tuskin alistumisesta pitävät miehet sen enempää haluaa tulla kohdelluksi epätasa-arvoisesti töissä ja muualla. Seksissä tehdään yhdessä sitä mitä molemmat tykkää ja muussa elämässä kohdellaan kaikkia tasa-arvoisesti. Eihän se edes näy naamasta kuka tykkää mistä makuuhuoneen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu olla Mies eikä miellyttää. Hyvin käyttäytyvä mieskin voi olla miehekäs ja ottaa naisen niinkuin pitää. Sekopäisiä naisia ei kannata yrittää miellyttää, sillä ne mieliteot vaihtelee milloin milläkin tekosyyllä.
Miehen puhetta. Avataan kossu ja perkele aleta mitään akkoja miellyttää. Homojen ja hameväen hommia tommoset saakutin pillun nuolemiset ja muut. Kyllä miehen pitää olla mies ja ottaa nainen mitään saakutin nautintoja aleta kyselee tai muute hame päälle. Piti tulla tän miesten domininointi ketjuu tulla se kertoo ettei ala tommoset homohommat levviimää.
Olen itse tällainen mies, mutta tuntuu että vastaan tulee hirveästi epätoivoisia alistuvia miehiä ketkä ovat valmiita tekemään "mitä tahansa".
Kyllä meitä on, itse haluan kuitenkin pitää järjen mukana koko touhussa, enkä niin että se miellyttäminen jatkuu makkarin ulkopuolelle.