Unelmahäät 2023 OFFICIAL
Mihin edellinen ketju katosi? Asiallisia kommentteja tämän kauden pareista.. ja viimein kaikki on hyvin!
Kommentit (1048)
Mikko poistanut ig-tilinsä? Liittyiskö tuohon uutiseen tuomioista...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole poistanut. Ylilaudan aihe vapaalla hyvät copypastet näistä alle 3v vanhoista pikku hommeleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole poistanut. Ylilaudan aihe vapaalla hyvät copypastet näistä alle 3v vanhoista pikku hommeleista.
Aijaa, mulla näyttää profiili tyhjää
Nyt on oikea jännä mies tämä pula-ajan "nacci".
Kerrankin WT kuvaus sopii hyvin tähän pariskuntaan kuin nyrkki silmään.
Kuvottavaa käytöstä, väkivalta ja siihen päälle muu rikostausta. Säälittävä mies.
Luulen, että jätän seuraavan jakson katsomatta, vaikka protestiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudessa jaksossa on oikea linnakallu. Pelottava mies.
Ulkoisesti Joo hieman hurjan näköinen mutta jaksoa katsoessa välittyy kyllä hyvinkin päinvastainen kuva. Hyvinkin välittävä mies tuntuu olevan. Hienosti oli tukenut vaimoansa sairauden ajan
Puukotti ja hakkasi. Samoin ex puolisoa, lastaan ja ex anoppia kohtaan ollut yhtä "hieno"
Nämähän ei ohjelmassa noussut esiin eli hyvin uskon että tulee kuva hyvästä miehestä ohjelman perusteella. Jos itse olisit katsonut vain ohjelman etkä olisi tietoinen mitä oikeasti tapahtunut (lukenut otsikointeja) niin oisi päteminen saattanut jäädä😆
Mutta yhtäkaikki, kauhea mies.
Onneksi lapset ovat muualla. Pisti silmään isot ristit molemmilla. Ovatko todella kristittyjä vai koriste vain?
Minua häiritsi kun ensimmäisessä jaksossa pukuliikkeessä myyjä otti puheeksi miehen vatsan koon. Tämä olisi noussut heti puheeksi, jos naiselle olisi hänen vatsasta kommentoitu, mutta miehen painolle naureskelu onkin ok?
Asian olisi voinut muotoilla usealla eri tavalla, mutta haluttiin tehdä vitsi miehen painosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisesti Joo hieman hurjan näköinen mutta jaksoa katsoessa välittyy kyllä hyvinkin päinvastainen kuva. Hyvinkin välittävä mies tuntuu olevan. Hienosti oli tukenut vaimoansa sairauden ajan
Puukotti ja hakkasi. Samoin ex puolisoa, lastaan ja ex anoppia kohtaan ollut yhtä "hieno"
Nämähän ei ohjelmassa noussut esiin eli hyvin uskon että tulee kuva hyvästä miehestä ohjelman perusteella. Jos itse olisit katsonut vain ohjelman etkä olisi tietoinen mitä oikeasti tapahtunut (lukenut otsikointeja) niin oisi päteminen saattanut jäädä😆
Mutta yhtäkaikki, kauhea mies.
Pelkästään ukon ulkonäkö saa aikaan kylmiäväreitä, kevyt hullun kiilto silmissä.
Viimeisimmän jakson elämämkoulu-pariskunnan nainen on selkeästi käyttänyt hormoneja, kun ääni oli niin matala ja kasvon piirteet näyttäisi myös siltä että jotain ylimääräistä on käytetty.
Mies taas oli hyvin tyypillinen mieslapsi, joka hyvin todennäköisesti baarireissuilla uhoaa kuinka tuntee "vanhanliiton jätkiä", ja luulee olevansa jotain jos on joskus ollut moottoripyöräkerhon kerhotiloissa vieraana vetämässä piriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta yhtäkaikki, kauhea mies.Pelkästään ukon ulkonäkö saa aikaan kylmiäväreitä, kevyt hullun kiilto silmissä.
Jep, vaarallisen näköinen ukko! Näyttää ihan ta b ba jalta
Tää Mikon ja Hennan terapiakuvio on oikeesti aika vakava yhteiskunnallinen ongelma, jos tollaset rikolliset saa tehdä lasten kanssa töitä jonain psyykkisinä valmentajina. Huolestuttavaa.. miten tää on tähän päässyt menemään?
Puoli tuntia niin se alkaa. Pakko katsoa. Jopa mun mies odottaa kyseistä jaksoa.
Henna & Mikko. Olen sanaton järkytyksestä jo ohjelman ensiminuuteista alkaen.
Minua myös ahdistaa jo nyt tämä pariskunta 😅
Siinä on aineita popsittu jos jonkinmoista...
Naisella aika matala ääni.. ei oo tainnu hänkään ihan pelkällä puurolla mennä
Miksi nuo vieraat naisetkin piti oikein mainita?
Muutenkin tulee mieleen, että oikein uhoavat elämäntyyliään...
"Kato, me ollaan kovia"!