Eikö ole uskomatonta että Vauva-lehden sivuillakin
keskustellaan aika paljon fuck buddeista ja pettämisestä. Vieläpä niin että ei haukuta pettäjiä vaan vuodatetaan tunteita miten " tekee mieli toista" . OLEN JÄRKYTTYNYT!
Voiko enää luottaa ylipäänsäkin jos asiat on nykyään kaikkialla näin!!!!!
Kommentit (51)
Mä olen ton " onnen" läpi elänyt, eikä ptäkääkään viehätä.
oikeesti, se perhe-elämä kaikkineen on oluta ja menyttä :D
Mutta, siltikään en yhtäkään ukkomiestä oo ainakaan tieteni tavoitellut.
Silti mulla on fuck buddy, eli naimakaveri. Mutta, sekin on sinkku
Vierailija:
yhden illan panolta tämän siviilisäätyä, lapsimäärää, parisuhteen onnellisuusastetta, seksin laatua/määrää yms. on ukkomiehen (tai vaimonaisen) päätettävissä, lähteäkö aidan toiselle puolelle nauttimaan vihreämmistä laitumista.ja tämä kai mättääkin näitä hermostuneita lahna-vaimoja: mies on niin helposti vietävissä. miksi syyttää sitä toista osapuolta? sinkku on sinkku, hän on vastuussa vain ja ainoastaan omasta elämästään.
Juurikin näin!
miltä tuntuu pitää salarakasta, eikä varmaan uskalla vastatakkaan :)
Jotkut hakee ehkä sitä seksiä, toiset sitä hellyyttä, halauksia, suudelmia, rakkaudentunnustuksia... yms mitä ei kotona saa
Kahden lapsen äitinä ja hyvän miehen vaimona, en pidä tästä toisen naisen lynkkaamisesta.
Nainen/mies joka panee kaikkea mikä liikkuu, on mielestäni ajattelematon ja ei kykene empatiaan, eikä kykene erottamamaan oikeaa väärästä, eikä näkemään mahdollisia trakedioita mitä hän mahdollisesti omalla käytöksellään saa aikaan.
Mutta, mutta. Toinen nainen/mies ei ole sängyssä yksin. Eikä hän taatusti ole väkisin miestä/naista sinne sänkyynsä raahannut.
Pettävien miesten/naisten on aivan turha vinkua hiiren lailla avioliitostaan. Asiat ei vinkumalla parane. Eikä se avioliitto taatusti siitä pettämisestä parane.
Kitisevät, pettävät miehet/naiset voisivat panostaa sen energiansa siihen parisuhteensa parantamiseen, niin kaikilla voisi olla mukavampaa. Toki kukaan ei ole avioliitossa yksin, puoliso olisi myös saatava mukaan parisuhteen remonttiin.
Minun mielipide on pettävistä puolisoista on, ettei heillä ole itsetunto kohdallaan, eivätkä he tiedä mitä he haluavat.
Toinen nainen/mies nyt vain sattuu olla tarjolla. On kunkin omalla vastuulla tarttuuko syöttiin vai ei.
On turha vetää hernettä nenään toisten ihmisten uskottomuudesta, sillä jokainen vastaa vain omista teoistaan.
Itselleni uskollisuus ja parisuhde on kunnia-asia. Minä en petä, en missään tilanteessa. Toivon että mieheni ajattelee samoin! :-)
Annetaan näiden jakorasioiden ja pilluhaukkojen elää omaa elämäänsä, eletään me omaamme!
Sensual
Minä olen pettäjä. Olen pettänyt vaimoani sen jälkeen kun monta vuotta yritin saada avioliittomme raiteilleen. Oma vointinikin oli huono, itsetunto pohjilla - tunnustettakoon se. En saanut millään otetta suhteeseen, ja vaimo oli vain agressiivinen eikä suostunut esimerkiksi terapiaan yhdessä.
En minä pannut kaikkea mikä liikkui, päinvastoin, olen erittäin kunnollinen mies joka hoitaa perhettä ja lapsia. Hoidan myös työni hyvin enkä ryyppää tai riehu.
Mutta jossain vaiheessa, kun epätoivo suhteen tulevaisuudesta oli pahimmillaan, elämääni ilmaantui nainen jonka kanssa asiat etenivät siihen suuntaan että päädyimme sänkyyn. Se tapahtuma käynnisti pitkän prosessin, lopulta vaimonikin tajusi että oli menettämässä minut ja suostui aloittamaan suhteen tervehdyttämisen. Vihdoinkin. Aloitimme yhteisen terapian, väkivalta ja agressiot kotona loppuivat ja elämä on alkanut hymyillä taas.
Joskus kun elää narsistin kanssa tarvitaan kunnon kriisi ennenkuin asioihin tulee muutos. Tämä narsisti voi yhtä hyvin olla nainen.
Pettäminen oli oire, ei syy.
Mustavalkoinen tuomio ulkopuoliselta tässä tapauksessa mielestäni naiivi.
Kumpi muuten on pahempi, väkivalta vaiko uskottomuus?
En lukenu ekaa sivua pidemmälle, mut se riittiki taas...
Miten te ihmiset voitte olla toisillenne tollasia?
Kaikilla ketä täällä toisiaan haukkuu ja arvostelee on ainakin jonkun näkösiä ongelmia joko itsensä tai parisuhteensa kanssa...
Perheenäidit kadehtivat vapaita naisia ja vapaat naiset perheenäitejä.
Vai ajattelitko, että VAUVAN palstalla on vain pyhiä neitsyitä, jotka uskovat Pyhään Avioliittoon sekä Ydinperheeseen?
pyörii vain ihmisiä. toiset ajattelee järjellä, toiset tunteella, joku pelkästään sukupuolielimellään. fuckbuddyja on maa täynnä - ehkä kannattaisi pitää tiukemmin kiinni siitä omastaan.
Nimim. kokemusta on ja nimenomaan perheellisistä ukkomiehistä :)
Niin täältähän noita puutteessa olevia näyttää löytyvän.....
ei voi nainen enää vajota kuin iskemällä ukkomiehiä. kostaa näin muille sitä että on itse jäänyt seinäruusuksi ja huijata omaa olematonta itsetuntoaan luulemalla olevansa haluttu, vaikka onkin sille luuseri ukkomiehelle pelkkä vittu. eipä silti, raukkoja on ne miehetkin.
arvota vaan puolisosi uskollisuus sen mukaan, mitä Vauva-sivuston seksipalstalla puhutaan. Huh huh... Kannattaako sellaisen laumasielun kanssa ylipäätään olla?
Ei voi alemmas vaeta, jos pokailen sit vaikka ukkomiehiä. HALOO!!! Kuka käyttää hyväksi ja ketä??? En tosiaan halua kuin SITÄ en " mukavaa" perhe elämää...
sinun luuseri-ukkomiehesi (sillä se pelkohan ap:n persuuksissa palaa...) on minulle vain yksi kulli monien joukossa. parempi ukkomies on kuin sinkku siksi, ettei tarvitse pelätä että alkaa vinkua seurustelusta tai vakisuhteesta.
tosin ne usein perään vinkuvat silti. alasvajonneet surkimukset.
aina tuo sama selitys. niinkuin nyt kukaan irtoreva olisi oikeasti sen arvoinen että sen perään kukaan vinkuu, muuten kuin ehkä toisen panon vuoksi tai sitten on kyllä tosi säälittävä ukko.
Myöntäisit sinäkin vaan itsellesi että haluat ukkomiestä ihan pelkästään siksi että saisit varastettua edes hetken sitä perheonnea jota vaille olet itse jäänyt. Tuon kun myönnät niin olet jo askelta lähempänä paranemista ja normaaleja terveitä ihmissuhteita.
Vierailija:
parempi ukkomies on kuin sinkku siksi, ettei tarvitse pelätä että alkaa vinkua seurustelusta tai vakisuhteesta.
nainen joka harrastaa ukkomiehiä...
HUORA on pyhimys verrattuna siihen naiseen joka väittää että " parempi ne ukkomiehet kuin...blabblalblalbla" ....
HUORA on myös parempi ihminen kuin pettävä kumppani....
KAS KUMMA ETTÄ KUKAAN EI ENÄÄ PIDÄ KIINNI NORMAALEISTA ARVOISTA!!! EI TARVITSE OLLA PYHIMYS ETTÄ PIDÄ KIINNI NORMAALEISTA ELÄMÄN ARVOISTA JA ELÄÄ TÄYSILLÄ ONNELLISESTI!!!!
Sanon suoraan, että EN IKINÄ USKO että kukaan pettäjistä tai fuck buddy/ukkomiesten harrastajista on ONNELLINEN!! Olette koko ajan onnettomia ja sen takia teette minkä teette....
Uskolliset normaalit ihmiset, jotka rakastavat omaa miestä/naista ovat aidosti onnellisia. Heidän ei tarvitse alentua teidän tasolle. Myös juuri siksi he ovat onnellisia, koska teidän tasolta ei ikinä löydy onnea!
Olen järkyttynyt eniten siksi, koska Vauva-lehden palstoille eksyy ihmisiä, jotka todennäköisesti suunnittelevat lasta. Heillä on ehkä jo lapsia. Ehkä odottavat perheen lisäystä. Se tässä järkyttääkin!!! MITEN NIIN VASTUUTTOMAT ihmiset joilla on vain fuck juttuja mielessä voi vielä tehdä lapsiakin.
Lapset kärsivät sitten kun joku näistä pettäjistä jää kiinni ja eroa jne.
Joku miesparka saa kivoja tauteja tuollaisilta naisilta jne....
Miksi edes vaivaudun kirjoittamaan tähän yhtään mitään. Kun ei ne toisia miehiä lainaavat akat silti mitään tajua. Ei heillä ole järkeä tarpeeksi edes ymmärtää omaa tilannetta. Ei ole tarpeeksi järkeä ymmärtä omaa arvonsa. Eikä sitä, mikä on aito onni.
Säälin teitä todella paljon. Jäätte todella paljosta paitsi.
...oikeasti vain haluavat pillua...
Jäätte silti aina toiseksi naiseksi...
Mies silti rakastaa (hän omalla surkealla tasolla) omaa naista. Vaikka hän pettää, hänellä on silti se oma kulta ja te jäätte aina toiseksi...
Ei ne ukkomiehet teitä arvosta! Valitettavasti, vaikka luulette muuta, olette vain huvia, leluja, pilluja, ajanvietettä.
Vielä 100 vuotta sitten sen homman hoitivat ilotalon tytöt. Nykyään aivan ilmaiseksi tyhmän naiviivit naiset, jotka luulevat olevansa jotakin koska ovat ukkomiestä harrastamassa....
Kondomi on hyvä asia :-) Lapsen saaminen ja lapsen teko on eri asioita ;-)
" Narsistinen luonnehäiriö on itsetunnon ja ihmissuhteiden häiriö. Kaikki narsismin ongelmat kietoutuvat jollain tavalla vääristyneeseen käsitykseen omasta itsestä ja vääristyneisiin ihmissuhteisiin, epärealistiseen käsitykseen omasta kaikkivoipaisuudesta ja kyvyttömyydestä arvostaa ja kunnioittaa muita ihmisiä. Narsistiset ihmiset ovat suunnattoman itsekeskeisiä ja kyvyttömiä huomioimaan muita ihmisiä. He uskovat olevansa aina oikeassa, ja heillä on oikeus tehdä mitä he haluavat ja tulkita sääntöjä omalla tavallaan.
Narsistinen ihminen ei pysty tuntemaan myötätuntoa tai asettumaan toisen ihmisen asemaan ja katsoo myös oikeutetuksi toisiin ihmisiin kohdistamansa ruumiilliset tai henkiset loukkaukset. Heikko itsetunto saa aikaan jatkuvan huomionkipeyden, jolloin tällaisen ihmisen täytyy koko ajan olla ihailtu ja huomattu.
Narsistiselle yksilölle tuottaa tyydytystä nähdä, että hän pystyy vaikuttamaan toiseen ihmiseen saaden tämän käyttäytymään haluamallaan tavalla. Hän saattaa osoittaa läheisissäkin ihmissuhteissaan hämmästyttävää kylmyyttä, välinpitämättömyyttä ja myötä elämisen puutetta."