Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalikeskustelu, anteeksipyyntö

Vierailija
04.04.2023 |

Pyydän anteeksi sinulta, jolle kirjoitin: "Älä turhaan pelkää, mies etsii viehättävää naista.". En tarkoittanut, ettet olisi hyvännäköinen vaan torjuvaa asennettasi, mutta sekin on sallittua. Toivon kaikkea hyvää elämääsi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä. Minä toivon sinulle kaikkea pahaa elämääsi.

Vierailija
2/6 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia selvä. Minä toivon sinulle kaikkea pahaa elämääsi.

Et ole se, jolle kirjoitin. Onneksi kirouksillasi ei ole valtaa elämässäni. Ne valuvat kuin vesi hanhen selästä. Oivallat varmaan, miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno teko pyytää vilpittömästi anteeksi, peukutin. Minäkin olen joutunut kerran täällä anteeksi pyytämään, mutta se tapahtui keskustelun kuluessa ja todennäköisesti tavoitti sen, jolta tahdoin anteeksi pyytää. Toivottavasti viestisi tavoittaa kohteen. 

Oletko muuten uskovainen/kristitty? Oletko mies vai nainen? Anteeksipyyntö on niin harvinainen täällä, että kiinnostaisi tietää. Minulta ei ole koskaan pyydetty anteeksi mitään täällä, vaikka on haukuttu aika paljon rumemminkin kuin sinä teit. En ole uskovainen, mutta uskon, että muita haukkuva ihminen kasaa itselleen valtavasti pahuutta, joka koituu hänen itsensä turmioksi. Itsekuri on hyödyllistä paitsi muille niin myös itselle. Täälläkin.

Vierailija
4/6 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno teko pyytää vilpittömästi anteeksi, peukutin. Minäkin olen joutunut kerran täällä anteeksi pyytämään, mutta se tapahtui keskustelun kuluessa ja todennäköisesti tavoitti sen, jolta tahdoin anteeksi pyytää. Toivottavasti viestisi tavoittaa kohteen. 

Oletko muuten uskovainen/kristitty? Oletko mies vai nainen? Anteeksipyyntö on niin harvinainen täällä, että kiinnostaisi tietää. Minulta ei ole koskaan pyydetty anteeksi mitään täällä, vaikka on haukuttu aika paljon rumemminkin kuin sinä teit. En ole uskovainen, mutta uskon, että muita haukkuva ihminen kasaa itselleen valtavasti pahuutta, joka koituu hänen itsensä turmioksi. Itsekuri on hyödyllistä paitsi muille niin myös itselle. Täälläkin.

Kiitos, viestisi ilahdutti. Olen uskova kristitty nainen.

Vierailija
5/6 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oudoimmista ketjuista pitkään aikaan

Vierailija
6/6 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi