Onko KAUPASSA TYÖSKENTELY todella niin tympeää mitkä oli Sampo Kaulasen ja hänen äitinsä kokemukset?
https://www.is.fi/viihde/art-2000009497990.html
Kertokaa nykyiset/entiset kaupassa työskennelleet, että onko se oikeasti noin tympeää kuin mitä Sampo kuvaili?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri asia vaan työskennellä kun omistaa ja työskennellä. Harva osaa jättää päivänsä normaaliin tuntimäärään.
Miksi ei voisi jättää normaaliin tuntimäärään?
Perusta kauppa niin löydät vastauksen.
Palkkaa lisää henkilökuntaa, niin ei tartte niska limassa kyylätä siellä kioskissa.
Hahah. Varmasti JOKA IKINEN yrittäjä palkkaisi niin paljon henkilökuntaa, ettei tarvitsisi itse juurikaan päätään vaivata työasioilla/työnteolla, JOS olisi rahaa. Yhdestäkin työntekijästä on aika paljon kuluja. Ei katsos ole rahaa pitää kuin tietty määrä niitä tekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa työ alkaa maistua puulta kun riittävän kauan toistaa rutiineja. Hyvä on uskaltaa vaihtaa ja kokeilla jotain muuta. Kyllä ihmisestä huomaa kun on ollut liian kauan samassa työpaikassa, sen ketutuksen näkee kilometrin päähän. Sellainen työkaverina saa koko paikan raivon partaalle ja pilattua yhteishengen. Pitää uskaltaa vaihtaa työpaikkaa eikä olla pelkuri.
Sampo saa kuitenkin kaupasta niin suuren summan, että hänellä ei tule olemaan varmaan enää koskaan rahasta pulaa vaikka jäisi työttömäksi. Se on varmasti myös vaikuttanut päätökseen.
Ehkä noinkin mutta jaksaako olla toimettomana eläkeikään asti. Luulen että on sellainen ihminen joka haluaa haasteita.
Kyllä se on tympeää voin kertoo. 3 vuoden kokemuksella voin sano että et saa arvostusta etkä ylene. Palkka on aina sama vaikka työmäärä lisääntyisi tai joutuisit tuuraamaan toista. Oikeastaan ei saa vaikuttaa mihinkään. Olin s marketissa töissä ja esimerkiksi oli vain kaksi kassaa käytössä ja 4 kassaa tyhjänä. Esimies piti työntekijöitä kaupan puolella täyttämässä hyllyjä vaikka ei olis tarvinnut siihen hommaan kuin 2 työntekijää. 6 henkilöö siis v aan palloili siellä vaikka 4 kassaa olis tyhjänä.
Nainen olen kirjoitti:
Kyllä se on tympeää voin kertoo. 3 vuoden kokemuksella voin sano että et saa arvostusta etkä ylene. Palkka on aina sama vaikka työmäärä lisääntyisi tai joutuisit tuuraamaan toista. Oikeastaan ei saa vaikuttaa mihinkään. Olin s marketissa töissä ja esimerkiksi oli vain kaksi kassaa käytössä ja 4 kassaa tyhjänä. Esimies piti työntekijöitä kaupan puolella täyttämässä hyllyjä vaikka ei olis tarvinnut siihen hommaan kuin 2 työntekijää. 6 henkilöö siis v aan palloili siellä vaikka 4 kassaa olis tyhjänä.
Samanlaisia kokemuksia mulla.
Sampo saa kuitenkin kaupasta niin suuren summan, että hänellä ei tule olemaan varmaan enää koskaan rahasta pulaa vaikka jäisi työttömäksi. Se on varmasti myös vaikuttanut päätökseen.