Paras hotelli Tallinnassa?
Vierailen usein Nordic hotel Forumissa, mutta haluaisin välillä johonkin muualle. Ehtona hyvä aamupala ja kylpylä hotellissa! Hilton oli hyvä, mutta onko jollain kokemusta uudistetusta Radisson collectionista?
Kommentit (71)
Kalev spa, vanhankaupungin reunassa ja kävelymatkan päässä satamasta, monista nähtävyyksistä, hyvistä ruokapaikoista ja ostoskeskuksista, jos kauemmas haluaa niin bussitkin lähtee läheltä. Aamupalasta pidin oli mm tuoreita hedelmiä, pekonia, muroja, leipää yms ja kylpyläpuolikin oli kiva. kävin itse vain aikuisten kanssa mutta vaikuttaa lapsillekkin sopivalle.
Jäänyt muutamien vuosien takaa niin ikävä muisto Nordic Forumista. Huoneessa haisi likakaivo. Sitten menin kylpyläpuolella. Altaan reunalla oli somasti likainen laastari. Suihkun puolella lattiakaivo täynnä hiuksia. Hyi helkkari.
Vierailija kirjoitti:
Jäänyt muutamien vuosien takaa niin ikävä muisto Nordic Forumista. Huoneessa haisi likakaivo. Sitten menin kylpyläpuolella. Altaan reunalla oli somasti likainen laastari. Suihkun puolella lattiakaivo täynnä hiuksia. Hyi helkkari.
Oon nähnyt tän kommentin jossain aikaisemminkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no mikset? Olen varmasti kommentoinut kokemukseni tänne aiemminkin, kun hotelleista on kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Telegraf on paras.
Mikä siitä tekee pathaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no mikset? Olen varmasti kommentoinut kokemukseni tänne aiemminkin, kun hotelleista on kysytty.
Toi ei vain kuulosta niin vakavalta. Huonetta voi vaihtaa ja kylpylässä on välillä hiuksia ym. Siellä on tosi kiva spanainen joka on koko päivän yksin ja yrittää parhaansa pitää paikan siistinä!
Vierailija kirjoitti:
Kalev spa, vanhankaupungin reunassa ja kävelymatkan päässä satamasta, monista nähtävyyksistä, hyvistä ruokapaikoista ja ostoskeskuksista, jos kauemmas haluaa niin bussitkin lähtee läheltä. Aamupalasta pidin oli mm tuoreita hedelmiä, pekonia, muroja, leipää yms ja kylpyläpuolikin oli kiva. kävin itse vain aikuisten kanssa mutta vaikuttaa lapsillekkin sopivalle.
Kalev on niin perushotla! Ainoa hyvä asia siellä on oasis-spa ja sekin maksaa erikseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telegraf on paras.
Mikä siitä tekee pathaan?
*Parhaan
Onko kallein aina paras? Miksi niin moni sanoo aina telegraaf?
Sanon myös Hilton. Aamupala todella monipuolinen ja löytyy myös spa
Vierailija kirjoitti:
Eikö tässä kysytty parasta hotellia?!
Eikö kukaan ole käynyt Radisson collectionissa?
-ap
Me ollaan käyty vuosia aina sanassa kylpylässä Tallinnassa. Se on paras. Paljon porealtaita, monta saunaa, hyvä ravintola, hoitoja ja piknubaari kylpylässä, hyvä hotelli ja loistava aamupala.
En kaipaa sinne lisää suomalaisia!
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan käyty vuosia aina sanassa kylpylässä Tallinnassa. Se on paras. Paljon porealtaita, monta saunaa, hyvä ravintola, hoitoja ja piknubaari kylpylässä, hyvä hotelli ja loistava aamupala.
En kaipaa sinne lisää suomalaisia!
Ikävä kommentti, ihan kuin vain sinulla olisi oikeus olla siellä! Viimsi spa on kyllä hyvä!
Suosikkini on hotel Palace vapaudenaukion vieressä. Hyvä aamupala, saunaosasto altaalla ja paikka erinomainen vanhankaupungin kupeessa. Bussi- ja ratikkapysäkit talon vieressä. On vaan usein jo myyty loppuun, kun yritän varata.
L`embitu myös hyvä, mutta vähän syrjässä.
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini on hotel Palace vapaudenaukion vieressä. Hyvä aamupala, saunaosasto altaalla ja paikka erinomainen vanhankaupungin kupeessa. Bussi- ja ratikkapysäkit talon vieressä. On vaan usein jo myyty loppuun, kun yritän varata.
L`embitu myös hyvä, mutta vähän syrjässä.
Oi, olin unohtanut Palacen kokonaan, se on hyvä hotelli!
Jos on auto mukana niin Hestia Ilmarine.
Poreamme=kylpylä 🤔