Paras hotelli Tallinnassa?
Vierailen usein Nordic hotel Forumissa, mutta haluaisin välillä johonkin muualle. Ehtona hyvä aamupala ja kylpylä hotellissa! Hilton oli hyvä, mutta onko jollain kokemusta uudistetusta Radisson collectionista?
Kommentit (71)
Mä just meinasin tulla ehdottamaan Nordicia 😅. Monessa oomme käyneet, sinne palaamme aina uudestaan 😬
Vierailija kirjoitti:
Mä just meinasin tulla ehdottamaan Nordicia 😅. Monessa oomme käyneet, sinne palaamme aina uudestaan 😬
Siellä itsekin melkein aina, mutta olisi kiva välillä kokea jotain uutta. Radisson houkuttelee, mutta onko se jo liian hieno? 😅
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä itsekin melkein aina, mutta olisi kiva välillä kokea jotain uutta. Radisson houkuttelee, mutta onko se jo liian hieno? 😅
-ap
Mä en muista, ollaanko tuolla oltu. Mä vaan niin tykkään Nordicin sijainnista, siitä ns.kylpylästä ja aamiainen + palvelu, ja huoneet ovat hintaansa nähden loistavat 👏
-5
Vierailija kirjoitti:
Hotel KupBa.
Ei todellakaan mihinkään kupbaseen hotelliin mennä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Swissotel! Ihan mieletön🤩
Miksi tämä? Olen kerran käynyt siellä, ja joku ravintolaosasto oli suljettu koska oli yksityiskäytössä tms. Hyvä parkkipaikka maan alla ja hyvät näkymät korkealta, mutta muuten jäi vähän hämärä kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apMä en muista, ollaanko tuolla oltu. Mä vaan niin tykkään Nordicin sijainnista, siitä ns.kylpylästä ja aamiainen + palvelu, ja huoneet ovat hintaansa nähden loistavat 👏
-5
Se on kyllä todella hyvä hotelli. Päätin sittenkin mennä sinne ja olin jo varaamassa matkaa sinne, mutta se olikin täynnä! Eli nytten on "pakko" mennä johonkin toiseen hotelliin 😅
-ap
Hotelli Telecraaf ( en osaa kirjoittaa sitä) on kyllä ollut hienoin missä olen ollut. Kylpylää siellä ei ole, mutta aamiainen varsin luxusta. Vinkkinä niille, jotka eivät kylpylää kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Hotelli Telecraaf ( en osaa kirjoittaa sitä) on kyllä ollut hienoin missä olen ollut. Kylpylää siellä ei ole, mutta aamiainen varsin luxusta. Vinkkinä niille, jotka eivät kylpylää kaipaa.
Öö kyllä Telegraafissa on spa! Löytyy allas, poreallas ja sauna. Turhan kallis vain! Minusta moderni on muutenkin hienompaa.
Me käydään usein conference & spa hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta ei siellä kylpylää ole. Uima-allas (joka aukeaa niin myöhään, ettei pääse aamu-uinnille) ja pari saunaa ei ole kylpylä; vaikka Ljudmila niin väittää.
Vierailija kirjoitti:
Me käydään usein conference & spa hotellissa.
Nyt puhuttiin parhaasta. Tallink-hotellit eivät kuulu siihen joukkoon, vaikka te siellä usein kävisittekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta ei siellä kylpylää ole. Uima-allas (joka aukeaa niin myöhään, ettei pääse aamu-uinnille) ja pari saunaa ei ole kylpylä; vaikka Ljudmila niin väittää.
Samaa mieltä! Tämä oli joskus yksi parhaimmista hotelleista, mut nykyään on niin paljon parempia
Savoy. Kylpylää ei ole, mutta paremmissa huoneissa on oma poreamme/
Vierailija kirjoitti:
Metropol spa 👍
Mikä tästä tekee hyvän? Aamupala ei ainakaan ole mitenkään erikoinen tai runsas
Hilton on paras.