Mies avaa kaapin oven, josta tippuu kahvipaketti
Mies avasi äsken keittiön kaapin ja sieltä tippui kahvipaketti lattialle levittäen kahvit ympäriinsä. Miehen mielestä vika oli minun, koska olen viimeksi aamulla kahvia keittänyt. Itse taas en näe itselläni olevan osaa/arpaa asiaan, kun laitoin kahvin normaalisti hyllylle (josta tod näk joku takana oleva tavara on kaatunut tai mies itse tehnyt jotain ovea avatessaan).
Mitä olette mieltä, oliko vika minun ja olisiko minun kuulunut siivota kahvit?
Kommentit (20)
Jos sinne kaappiin kurkkaa mitä näkyy. Imurilla saa purut kätevästi.
Ei haukotuta kun on päivästä toiseen erilaisten syytösten kohteena..
Sano miehellesi että ottaa eron sinusta, koska et osaa laittaa edes kahvipakettia kiinni, niin että vaikka se putoaisi niin purut ei olisi lattialla.
Miksi ovessa on kahvipaketti? Miksei kaapin hyllyssä? Oveen on vaikea kiinnittää kahvipakettia.
Turha kaatuneen maidon perään itkeä, siivoaa ken kykenee/ehtii.
Mies imurin varteen ja sitten uuden kahvin ostoon.
No kyllä se on sen vika joka sen kaapin on viimeksi sulkenut. Ei sitä avatessa voi arvata että joku on tunkenut sen survomalla täyteen.
Kahvin hinta voi saada jopa eron aikaan.
Jos tuosta riidan saat aikaiseksi niin miehenä kostaisin sen survomalla kaapin täyteen jauhopusseja yms niin että varmasti tulee sinulle siivoomista.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuosta riidan saat aikaiseksi niin miehenä kostaisin sen survomalla kaapin täyteen jauhopusseja yms niin että varmasti tulee sinulle siivoomista.
Kosto on typerää ja lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Minä söisin kostoksi kaikki vanukkaat!
Mitä väliä kenen vika se on? Se siivoaa joka ensin ehtii. Näin toimii normaalit ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosto on typerää ja lapsellista.
Niin on sekin että syyttää omasta mokailusta toista.
Kyse on lähinnä periaatteesta onko tarpeen aina etsiä syyllisiä. Minulla tippui eilen lihaliemikuutiopaketti jääkaapin ovesta päälleni, eikä minulla tullut mieleenkään syytellä muita ja miettiä kuka viimeksi kävi jääkaapilla, vaan nostin sen kaikessa hiljaisuudessa takaisin.
Ap
Minä ottaisin harjan ja rikkalapion, johon keräisin lattialle levinneet kahvit. Keittäisin niistä äijälle kahvit ja sanoisin: Tossa on, ole hyvä!
Haukotus