Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puudutus voiteen /sprayn käyttö kokemusta?

Vierailija
03.04.2023 |

Olen harkinnut kokeilla puudutus suihketta. Eli mitä laitetaan kalulle, jottei nalli palaisi niin nopeasti.
Onko teillä kokemusta miten toimii ja onko haitta vaikutuksia? Ja onko jotain tiettyä tuotetta suositella?

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stud 100 https://www.hotlips.fi/sekalaiset-seksituotteet/stud-100-spray-miehille…

Muuta ei tarvita. Toi on ainoa joka toimii

Luottotavaraa. Erinomainen tuote. 

Vierailija
82/137 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi harkinnan kanssa? Kokeilitko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako tuollainen jotenkin naisen herkkyyteen, vai onko win win?

Vierailija
84/137 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltti tuhma nainen kirjoitti:

Meillä taas minä sidon miehen sänkyyn voittelen Emla-puudutusvoitella ja laitan pääle 2kpl kortsuja. Näin hän ei tule ja minä taas voin ratsastaa itselleni niin monta iso O kun halua ja jaksan. Välillä nuoletan itselen orkuja jos en jaksa ratsastaa miehen kärvistelessä. Välillä jätän sitten miehen rauhoittumaan niin että seisokki laskee ja kuiskaan korvaan että ehkä sitten ensi keralla. ;)

Voi kunpa joku ihana käyttäisi mua tuolla lailla. Saisin katsella ja kuunnella hänen nauttimistansa. Lopuksi hän kuiskaisi korvaan jotain kiusoittelevaa, poistuisi huoneesta ja jättäisi minut kiemurtelemaan avuttomana puutteessani.

Vierailija
85/137 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltti tuhma nainen kirjoitti:

Meillä taas minä sidon miehen sänkyyn voittelen Emla-puudutusvoitella ja laitan pääle 2kpl kortsuja. Näin hän ei tule ja minä taas voin ratsastaa itselleni niin monta iso O kun halua ja jaksan. Välillä nuoletan itselen orkuja jos en jaksa ratsastaa miehen kärvistelessä. Välillä jätän sitten miehen rauhoittumaan niin että seisokki laskee ja kuiskaan korvaan että ehkä sitten ensi keralla. ;)

Ja näin kirjoitti Pentti 55v, "kiltti tuhma nainen".

Surkea provofantasia, sillä oikeasti miehellä kuin miehellä lerpahtaisi kulli suht välittömästi tuollaisen käsittelyn jälkeen, jolloin jäisivät ne "orkujen" saamiset väliin.

Työnnä Emla-tuubi hanuriisi ja anna tosimiesten jyystää ahteriasi. Et tunne mitään kuin vasta aamulla kirvelynä, mutta mies saa painaa täysillä menemään.

Vierailija
86/137 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimiehet tulee omia aikojaan!

Vierailija
87/137 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites dragon?

Vierailija
88/137 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emlaa saa apteekista. Ei aina näkyvissä vaan vetolaatikossa. Mutta kun kysyy, niin varmasti löytyy. Eikä tarvitse ujostella. Sitä käytetään mm. kun tekee itse lävistyksiä. Kondomia tarvitaan vain ehkäisyyn. Tunto on varmasti pois ilman kondomiakin, kun laittaa puoli senttiä ja levittää sormella. Pitää muistaa pestä pois noin 15-20 minuutin päästä, ettei vaikuta naiseenkin!!!?

Hyvä kysymys! Miksi tosiaan lähteä apteekkiin, jos nopeampi ja edullisempi vaihtoehto löytyy läheltä automaatista? Studi-tuotteita löytyy helposti ja kätevästi, ja ne ovat suunniteltu juuri siihen tarkoitukseen ja vieläpä huomattavasti edullisemmin. Plus, ei tarvitse miettiä levityksiä tai odotella vaikutusaikoja! On paljon kätevämpää napata sellainen käyttöön suoraan automaatista, eikä tarvitse huolehtia siitä, vaikuttaako johonkin muuhun tai pesuista. Helppo, nopea ja käytännöllinen ratkaisu!

Vierailija
89/137 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki studia. Et pety. 

Vierailija
90/137 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ju tku tettiin jo vauvana. Lopputulos, puukulli, en oikein laukea, erektio lörpsähtää useimmin kun laukean. Jos on kumi päällä, en ikinä laukea. Kaikilla meillä on omat ongelmat.

Vierailija
91/137 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda salvat. Spray toimii. 

Vierailija
92/137 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stud 100 on ehdottomasti hyvä vaihtoehto tähän tarkoitukseen. Se on suunniteltu erityisesti viivästyttämään siemensyöksyä, ja moni käyttäjä on todennut sen tehokkaaksi juuri pitkäkestoisempaa nautintoa ajatellen. Suihke sisältää lievästi puuduttavia aineksia, joka lievästi puuduttaa alueen ja auttaa hallitsemaan nopeaa laukeamista.

Käyttö on helppoa suihketta levitetään pieni määrä muutama minuutti ennen yhdyntää. Vaikutus on hallittavissa ja mukautettavissa omaan tarpeeseen. 

Vierailija
93/137 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kohtaan terskaan sitä levitetään?

Vierailija
94/137 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemikalisaatio.

Häh?

Vierailija
95/137 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki äläkä harkitse. Sillä se selviää parhaiten. 

Vierailija
96/137 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin kohtaan terskaan sitä levitetään?

Mitä?

Vierailija
97/137 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sänkyyni ei pikamunat pääse. Pitää olla kestävä ja hyvinvarustettu.

Vierailija
98/137 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sänkyyni ei pikamunat pääse. Pitää olla kestävä ja hyvinvarustettu.

Tää on sille tyhjä arpa. Et voi tietää ennen kun pati on jo matkalla :)

Vierailija
99/137 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa tuli jo, sanoi muurari.

Vierailija
100/137 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa tuli jo, sanoi muurari.

Ei sanonut muurari, vaan puutarhuri.