Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puudutus voiteen /sprayn käyttö kokemusta?

Vierailija
03.04.2023 |

Olen harkinnut kokeilla puudutus suihketta. Eli mitä laitetaan kalulle, jottei nalli palaisi niin nopeasti.
Onko teillä kokemusta miten toimii ja onko haitta vaikutuksia? Ja onko jotain tiettyä tuotetta suositella?

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse testannut tuollaisia puudutussuihkeita ja voin sanoa, että ne kyllä toimii aika hyvin siihen, että meno ei lopu liian nopeasti. Ideana on siis se, että suihkautat pari kertaa kalun päähän ja varteen ennen touhuja. Se tekee siitä vähemmän herkkää, ja sillä tavalla pystyy jatkamaan pidempään.

Ei se tee hommasta mitään kivunhoitoa, vaan enemmän semmoista pientä vaimennusta. Kun muistaa odottaa muutaman minuutin ennen kuin alkaa hommiin (ja vaikka pyyhkii ylimääräiset pois), niin kumppani ei huomaa mitään paitsi sen, että kestät paljon paremmin.

Haittavaikutuksia ei oikeastaan ole ollut muuta kuin se, että jos laittaa liikaa, niin saattaa tuntua vähän turhan turralta. Ja jos ei muista pyyhkiä ylimääräisiä pois, niin voi käydä niin, että kumppanikin turtuu, mikä ei ole se idea. 😅

Suosittelen testaamaan jotain tunnettuja tuotteita, esim. Stud 100 -suihke. Se on semmoinen klassikko, jota moni käyttää. Helppo annostella ja toimii aika varmasti.

Eli lyhyesti: toimii, ei ole vaarallista kun käyttää ohjeen mukaan, mutta kannattaa aloittaa pienellä määrällä ja katsoa, mikä toimii omalle kropalle parhaiten.

Vierailija
122/137 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: toimii, kun käyttää maltilla. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilllä on käytetty tätä Black Holen puudutus spraytä ja toimii kyllä todella hyvin. Nalli ei pala niin nopeasti mutta paneminen tuntuu kuiteki hyvältä :)

https://www.salapalatsi.fi/intiimituotteet/12125-puuduttava-spray-miehi…

Vierailija
124/137 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin aikanaan mietin ihan samaa asiaa, kun tuntui että oma startti ja maali olivat vähän turhan lähellä toisiaan. Päädyin kokeilemaan puuduttavaa suihketta sellainen pieni pullo, jota ruiskautetaan pari suihkausta kalulle ennen touhuja.

Ensimmäinen kerta oli vähän jännä, kun mietin että turruttaako se liikaa. Käytännössä vaikutus oli yllättävän lempeä: ei mikään puutunut täysin -olo, vaan enemmänkin pieni viivästyminen, että homma ei lähtenyt heti laukalle. Oma fiilis säilyi, mutta maltti parani.

Kokemuksesta sanoisin, että kannattaa kokeilla varovasti ensin pienellä määrällä. Liika suihkuttelu voi viedä tuntoa myös liikaa pois, ja jos unohtaa odottaa hetken ennen yhdyntää, voi vaikutus siirtyä myös kumppaniin. Eli pieni hetki odottelua tekee hyvää, niin molemmat saavat nauttia ilman että fiilis katoaa.

Haittavaikutuksia en itse huomannut muuta kuin että jos laittoi liikaa, niin herkkyys oli vähän turhan vähissä. Mutta ei mitään pysyvää tai ikävää.

Tuotteista on olemassa monia, mutta perus delay spray -tyyppiset, joita saa netistä ja jopa apteekista, toimivat aika samalla tavalla. Itse huomasin, että sellaiset miedommilla ainesosilla tehdyt suihkeet tuntuivat luonnollisemmilta ja helpommilta käyttää.

Jos olet miettinyt, niin voin sanoa että kannattaa kokeilla. Ei se mikään taikaratkaisu ole, mutta hyvä apuväline jos haluaa vähän lisäaikaa ja rauhaa touhuihin. Ja samalla oppii itsekin paremmin hallitsemaan hommaa. 

Vierailija
125/137 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kokemusta on eikä kannata yhtään nolostella, moni on ollut samassa tilanteessa 😊

Puudutussuihkeet toimii niin, että ne vähän vähentää herkkyyttä kalussa. Ei se tee sitä tunnottomaksi, vaan enemmänkin ottaa terävimmän kärjen pois, niin ei laukea heti. Itse huomasin, että vaikutus on selkeä jo ekan testin jälkeen.

Pari juttua kannattaa pitää mielessä:

Laita pieni määrä ja odota hetki ennen touhua, muuten voi mennä liian puutuneeksi.

Jos käyttää liikaa, niin fiilis voi kärsiä, eli mieluummin vähän liian vähän kuin liikaa.

Kannattaa antaa imeytyä rauhassa ja vaikka pyyhkäistä ylimääräiset pois, niin ei siirry kumppanille.

Haittoja ei oikeastaan tullut, mitä nyt joskus jos laittoi liikaa, niin herkkyys katosi turhan paljon. Mutta kun annostelun oppii, niin toimii oikein hyvin.

Ja kyllä eka kerta tuntui vähän oudolta, mutta tosi nopeasti huomaa sen hyödyn, eli että homma kestää paljon pidempään ja saa itsekin rennommin nautittua.

Vierailija
126/137 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä harkitse. Osta. 

Vierailija
127/137 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purista juuresta. 

Vierailija
128/137 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puudutusvoide ja käyttökokemus ovat molemmat yhdyssanoja.

Vierailija
129/137 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilllä on käytetty tätä Black Holen puudutus spraytä ja toimii kyllä todella hyvin. Nalli ei pala niin nopeasti mutta paneminen tuntuu kuiteki hyvältä :)

tää on kyllä aivan puhdasta paskaa ja rahat menee hukkaan   

Vierailija
130/137 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta studia ja siihen vielä kunnon rengas. 

Vierailija
131/137 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jonkin verran kokemusta noista viivästyttävistä puudutesuihkeista. Lyhyt yhteenveto:

Miten ne toimii: useimmiten lidokaiini- tai benzokaiini-pohjainen paikallispuudute, joka vähentää terskan/varren herkkyyttä laukeamisherkkyys laskee.

Käyttö: 13 suihkausta terskaan ja varren yläosaan odota 510 min, pyyhi ylimääräinen pois ennen yhdyntää. Kondomi auttaa estämään siirtymistä kumppanille.

Toimivuus: monelle toimii ihan riittävästi (ei tee tunnottomaksi, vaan pidentää aikaa). Saattaa vaatia pari kokeilua löytää oikea määrä.

Haittavaikutukset: liika-annos = liika tunnottomuus/erektio heikkenee, mahdollinen ärsytys tai kihelmöinti. Jos ainetta siirtyy kumppanille, myös kumppanin tunto voi turtua. Vältä rikkoutuneelle iholle. Jos on allergia -kaiini-aineille, ei kannata käyttää.

Vinkit: testaa ensin pienellä määrällä (vaikka kyynärvarrelle ärsytyksen varalta). Yhdistä tarvittaessa paksumpaan kondomiin, rauhalliseen rytmiin ja taukotekniikoihin (stopstart, puristus).

Milloin lääkäriin: jos ennenaikainen laukeaminen on jatkunut pitkään eikä paikallispuudute/tekniikat auta, lääkäriltä voi saada ohjausta (esim. harjoitteet, joskus lääkitys).

Mitä tuotetta? Yleisellä tasolla delay/viivästyttävä suihke geeli tai spray, jossa 510 % lidokaiinia tai ~710 % benzokaiinia. Valitse mieluummin annosteltava suihke, jossa on selkeä ohje 13 sprayta, ja aloita pienestä määrästä.

Vierailija
132/137 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purista terskan juuresta kun meinaa lähtee

Vierailija
133/137 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva annos ja oikeaan aikaan niin toimii. Vaikutus itselläni noin parituntia. STUD100 olen käyttänyt. Liian vähän kun laittaa niin ei vaikutusta ja jos liikaa niin nalli ei meinaa millään tulla.

Joo, ihan sama juttu täällä.

Oon käyttänyt myös STUD100:aa ja sen kanssa pitää vähän hakea se oma määrä.

Liian vähän ei tunnu missään.

Liikaa ei meinaa tulla millään. 😅

Itellä toimii parhaiten 23 suihkausta, annan vaikuttaa joku 10 minsaa ja pyyhin ylimääräiset pois ennen hommia. Silloin ei puuduta kumppania ja toimii just sopivasti.

Vaikutus kestää helposti pari tuntia, eli ihan riittävästi. Kantsii kokeilla pienemmällä annoksella ensin ja säätää siitä. Hyvä tuote. 

Vierailija
134/137 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni käytti apteekista ilman reseptiä myytävää Emla-puudutusvoidetta muutaman kuukauden. Sitten jätti pois kun alkoi kestää sen 20 minsaa, mikä menee minulta orkun saamiseen. Palkinnoksi oltiin aina toisen kerran samana iltana sitten kun voiteen vaikutus oli hävinnyt. Siitä jäi sitten ihana tapa olla aina kaksi kertaa illassa, vaikka voidetta ei enää käytetäkään.

Kiva että teillä löytyi toimiva rytmi! Mä kokeilin Emlaa aikoinaan ja sain siitä ikävän ihottuman (punoitusta ja kutinaa), joten jäi pois käytöstä. Jos joku muukin miettii kokeilua, niin suosittelen testaamaan ensin pieneen alueeseen ja pyyhkimään ylimääräisen pois ennen hommia, ettei puuduta kumppania.

Mulla toimi paremmin muut jutut: startstop / puristustekniikka, rauhallinen hengitys, paksummat kondomit, sekä joskus viivästys-/penisrengas ilman puudutteita. Ja jos ennenaikaisuus on isompi vaiva, siitä voi jutella terkan/lääkärin kanssa on olemassa myös reseptivaihtoehtoja.

Vierailija
135/137 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon rengas ajaa saman asian. 

Vierailija
136/137 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon rengas ajaa saman asian. 

Mikä muka?

Vierailija
137/137 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puudutusvoide ja käyttökokemus ovat molemmat yhdyssanoja.

Kiälipoliisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi