Puudutus voiteen /sprayn käyttö kokemusta?
Olen harkinnut kokeilla puudutus suihketta. Eli mitä laitetaan kalulle, jottei nalli palaisi niin nopeasti.
Onko teillä kokemusta miten toimii ja onko haitta vaikutuksia? Ja onko jotain tiettyä tuotetta suositella?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kokeillut tätä https://hotlips.fi/p38110/joydrops-delay-suihke-pidempää-kestoon
Hinta paljon halvempi kum studi
haukkuu hintansa ei ihan niin tehokasta kun studi. Tarvii pari suihkausta enemmän
Vierailija kirjoitti:
Dragon toimii kans hyvin. Ja halvempaa.
Mithäs tämä on?
kiltti tuhma nainen kirjoitti:
Meillä taas minä sidon miehen sänkyyn voittelen Emla-puudutusvoitella ja laitan pääle 2kpl kortsuja. Näin hän ei tule ja minä taas voin ratsastaa itselleni niin monta iso O kun halua ja jaksan. Välillä nuoletan itselen orkuja jos en jaksa ratsastaa miehen kärvistelessä. Välillä jätän sitten miehen rauhoittumaan niin että seisokki laskee ja kuiskaan korvaan että ehkä sitten ensi keralla. ;)
Nyt on herkillä
Vierailija kirjoitti:
Stud 100 https://www.hotlips.fi/sekalaiset-seksituotteet/stud-100-spray-miehille…
Muuta ei tarvita. Toi on ainoa joka toimii
Tämä on hyvä ellei jopa erinomainen tuote.
MIssä vaiheessa laitatte studia ja kuinka paljon? Häviääkö vaikutus panon aikana ja pystytte laukeamaan, vai pitääkö ottaa uusinta myöhemmin? Vaikuttaako erektioon? Mitä, jos pitää käyttää kortsua samaan aikaan, laukeaako ollenkaan?
Oon kuullut monilta, että ne toimii hyvin, mutta vaikutukset voi vaihdella vähän riippuen tyypistä. Kannattaa aluksi kokeilla pienellä määrällä, niin näet, miten se toimii just sulle. Liikaa suihkutettaessa voi joskus tuntua, että tunto häviää liikaa, mutta yleensä kun löytää sopivan määrän, niin homma toimii loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullut monilta, että ne toimii hyvin, mutta vaikutukset voi vaihdella vähän riippuen tyypistä. Kannattaa aluksi kokeilla pienellä määrällä, niin näet, miten se toimii just sulle. Liikaa suihkutettaessa voi joskus tuntua, että tunto häviää liikaa, mutta yleensä kun löytää sopivan määrän, niin homma toimii loistavasti.
Juurinkin näin!
Huomaako seksikumppani jos käyttää jotain puudutusainetta? Esim. haisevatko ne tai muuta sellaista. En haluaisi että vaimo tietää jos käytän puuduttavia aineita...
Vierailija kirjoitti:
MIssä vaiheessa laitatte studia ja kuinka paljon? Häviääkö vaikutus panon aikana ja pystytte laukeamaan, vai pitääkö ottaa uusinta myöhemmin? Vaikuttaako erektioon? Mitä, jos pitää käyttää kortsua samaan aikaan, laukeaako ollenkaan?
Kaksi suihkausta tattiin ja alapoimuihin ennen pimun nuolemista. Nuolemisen ja muun lämmittelyn aikana stud alkaa vaikuttaa ja panohommissa ei tarvitse alussakaan himmailla muuten kuin kohteliaisuussyistä. M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi suihkausta tattiin ja alapoimuihin ennen pimun nuolemista. Nuolemisen ja muun lämmittelyn aikana stud alkaa vaikuttaa ja panohommissa ei tarvitse alussakaan himmailla muuten kuin kohteliaisuussyistä. M49
parhaat ohjeet mitä mä olen nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Stud 100 https://www.hotlips.fi/sekalaiset-seksituotteet/stud-100-spray-miehille…
Word. Parempaa ei ole tehty.
Joskus nuorena ja hurjana, kärsiessäni kovasta puutteesta, selailin erään nyt jo edesmenneen opiston sivuja. Varasin ajan kahden naisen käsittelyyn koska en sellaista ollut koskaan kokenut.
Vartti ennen sovittua aikaa käsittelin hepin herkimmät osat emla voiteella. Vaikutus oli toivottu.
Naiset koitti saada minulta roiskahtamaan ennen aikojaan mutta minä senkun panin vaan ja vaihtelin asentoja. Lopulta toinen naisista ehkä tajusi mistä on kyse ja pannessani toista naista takaapäin hän tuli taakseni ja painautui tiukasti minua vasten niin että rinnat painautuivat kiinni selkääni. Sitten tunsin miten sormi tunkeutui anukseeni. En voinut pidättää enää vaan kuti lähti välittömästi. Kiittelin seurasta ja poistuin. Sellanen kokemus. Meni perseestäkin neitsyys.
Laitoin liikaa suihketta, sen jälkeen ei seisonut kunnolla. Minulla ei koskaan ole käynyt aikaisemmin niin, että ei seiso. Te jotka laitatte paljon Studdia niin käytättekö erektiolääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä mainio tuote.
Ei jää tahmeaksi, pinnasta tulee hieman öljytty ja pehmeä, hyvä tuote jos osaa ajoittaa ja annostella sopivasti.