Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani ei ole tarpeeksi fiksu

Kanootin keskikastin puoliterävä sulkapää
03.04.2023 |

Seurustelen kivan kumppanin kanssa ja kaikki on ihan ok. Hän on kivan näköinen, luonnekin on miellyttävä.. Oikein hellä ja huomaavainen. Ehkä pikkaisen nuuka ja laskee aina taloudellista hyötyä asioista.

Mutta suhde kaatuu siihen, että hän ei ole tarpeeksi fiksu. En saa itsestäni nyt irti parasta, koska vaivun usein samalle tasolle. Fikun kumppanin löytäminen se vasta vaikeaa onkin..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai... minun kumppanini on fiksu

Vierailija
2/5 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaikea juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et saa itsestäsi parasta irti? Eikö elämässä ole paljon muitakin mahdollisuuksia älyllisesti haastaa itseään kuin kumppanin kanssa? Meilläkin mies on selvästi vähemmän älykäs kuin minä, mutta ei se mitään haittaa, koska töissä ja harrastuksissa saan käyttää älyä ihan tarpeeksi.

Vierailija
4/5 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten et saa itsestäsi parasta irti? Eikö elämässä ole paljon muitakin mahdollisuuksia älyllisesti haastaa itseään kuin kumppanin kanssa? Meilläkin mies on selvästi vähemmän älykäs kuin minä, mutta ei se mitään haittaa, koska töissä ja harrastuksissa saan käyttää älyä ihan tarpeeksi.

Mä olen luova ihminen ja mulla on harrastuksia. Puoliso käyttää vapaa-aikaansa lähinnä hengailuun siellä täällä. Ei mitään harrastuksia eikä halua kehittää itseään millään tavalla. Keskustelut kääntyy usein suhteen tilaan kun hän vääntää naimisiin- tai kihloihin menosta. Tuntuu että taannun..

ap

Vierailija
5/5 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vielä tuossa suhteessa? Hyvän suhteen a ja o on molemminpuolinen kunnioitus, ja se teiltä puuttuu. Et rakasta kumppaniasi, joten anna hänen mennä ja löytää joku, joka häntä arvostaa ja rakastaa. Myös sinä ansaitset enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä